bende de aynı sorun vardı.4 ustaya danıştım, 3 ü kurum yapmış 1 i yataklar aşınmış hiç uğraşma sat dedi.kurum yapmış diyenlerden biri motoru söküp temizleyeceğiz 1000 liranı alırım diğeri karteri sökeceğiz pompa süzgecini temizleyeceğiz 100 liranı alırım duruma göre motoru da söküp temizleyebiliriz dedi.arabayı geçen sene aldığımda da bu sorun vardı.yağ pompası orjinal takıldı üzerindeki de belki orjinaldi.2000 km sonra aynı sorun başladı ve artarak devam etti.demekki bizim usta pompayı bize haybeye değiştirtti, malum hepimizin devamlı karşılaştığı paracı ama işinin arkasında durmayan usta profili.ben sorunu çözdüm boşuna kendinizi paralamayın, orayı burayı söktürmeyin.önce internetten würth kurum sökücü aradım, ülkede kalmamış ben de aynı kalitede liqui molly marka buldum 40 liraya aldım.bizim orda yağ kanalı var, motoru yağ lambası yanacak kadar gezip ısıttıktan sonra kanala çektim, bu liqui molly motor kurum temizleme ilacını boşalttım, 10 dk rölantide çalıştıktan sonra tapayı açtım ne kadar kurum varsa pislik mislik boşattım ve iyice süzülmesini bekledim sonra 3 litre mazot 0,5 litre 20-50 yağ karışımını motora attım 1,5 dakika da böyle çalıştırdım.sonra onu da boşaltıp yeni filtreyi taktım attım 3,5 litre 20-50 yağı araba oldu fişek gibi çok farketti iyi yatak sarmamışım, şehir içi böyle 1000 km den fazla kullanmıştım.ama içinde bor katkısı vardı belki ondan sarmadı.şimdi gelelim senin yapman gerekene, benim gibi mazot koyma bunu 10 numara yağ ile yap mazot subap lastiklerine zarar veriyormuş, birde ben mineral 5000 km lik 20-50 yağ koydum sen tam sentetik 10-60 mobil koy 100 lira civarı olması lazım kazık yeme.neden 10-60 dersen olaki yataklar aşınmış diyelim bu yağ fazla km yapmış araçlar için basınç azalması incelme yapmaz bir daha da yağ lamban yanmaz benim yanmadı boşuna kekilme.