Gönderen Konu: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN  (Okunma sayısı 8348 defa)

Çevrimdışı SeyitE

  • İleti: 1161
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 16' Crafter
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #14 : 07 Temmuz 2012, 10:42:49 »
Araç bi abimde Motoru çok iyi durumda çok güzel paralar harcadı. Benim satığım BMW yi havada karada yiyor :D araç denildiği üzere 155 bg dir ve aracın uzayışı az yakışı mükemmel derecede ve araçta hiç duman yok benzinli gibi D:

Logged

Çevrimdışı SeyitE

  • İleti: 1161
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 16' Crafter
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #15 : 07 Temmuz 2012, 10:48:21 »
üzerinde 110 luk beyin pompa var en son 2.5 tdi enjektörleri taktı diye hatırlıyorum.

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #16 : 07 Temmuz 2012, 16:59:17 »
110 luk beyin ve pompa basıcı aynıysa 5.0 enjektör bile taksan değişen bişey olmaz

1z motor 90 hp-afn motor 110 hp

golf 4 lerin bazı modellerinde 129 hp asz motor+ arl motor 148 hp

bu motorların arasında dağlar kadar farklar var

yazılım+pompa basıncı+turbo+egzantrik+vs vs vs vs

ben bi anlam veremedim bu aracın 155 hp nasıl olduğuna

« Son Düzenleme: 07 Temmuz 2012, 17:11:04 Gönderen: ArudA »
DRİLL

Çevrimdışı servet_volt

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #17 : 07 Temmuz 2012, 17:09:06 »
110 luk beyin ve pompa basıcı aynıysa 5.0 enjektör bile taksan değişen bişey olmaz

1z motor 90 hp-afn motor 110 hp

golf 4 lerin bazı modellerinde 130 hp var.afn motorun çhiplenmiş hali



pompanın basıncını pompacılar ayarlayabılıyorlar dıye bılıyorum.

bellı bı yere kadar orjınal pompa ıle buyuk cc enjektor le performans alınabıldıgını bılıyorum..

Beş para etmeyen insanların, milyonluk tavırlarına hastayım.

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #18 : 07 Temmuz 2012, 17:13:24 »
pompanın basıncını pompacılar ayarlayabılıyorlar dıye bılıyorum.

bellı bı yere kadar orjınal pompa ıle buyuk cc enjektor le performans alınabıldıgını bılıyorum..



elektronik pompada çhip le ayarlanabiliyo ve enjektör memeleri büyütülüyo
1z motor 90 hp+artı çhip 110 hp eder
155 çhiple enjektörle olacak iş değil
« Son Düzenleme: 07 Temmuz 2012, 17:14:04 Gönderen: ArudA »
DRİLL

Çevrimdışı SeyitE

  • İleti: 1161
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 16' Crafter
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #19 : 07 Temmuz 2012, 21:27:11 »
110 beygir sadece beyin enjektor ve pompayla elde edilebiliyor zaten araca bizat bindim 110 lük passatan da iyi gidiyor 90 lik 1z dende zaten parça sıkıntısı yaşamayan bir abimiz.

Çevrimdışı adnanmust

  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #20 : 08 Temmuz 2012, 00:12:57 »
selam arkadaşlar ben bahsi geçen aracı sahibiyim.... seyitinde arkadaşıyım...seyin merso çok iyi helede 300 d ise turbolada neşelen biraz.babaya selamlar ellerinden öperim.....gelelim konuya....araç hakkında birkaç bilgisi olan arkadaş var... ancak bilgisizlikten hakaret derecesinde yorum yapan arkadaşlar bilmemek değil öğrenmemek ayıptır diyerek o arkadaşlara derslerime başlıyayım.....aaz ile iz yi karıştıran arkadaşta herhalde win 98 ile win 7 yi aynı zanneden bir beyinin sahibidir....araç 2010 da gümrükten alındı....çiziklerden dolayı bel altı boyandı....zamane gençliğin tuning diye nitelendirdiği benim ise dış kişiselleştirme diye gördüğüm dış görünüşünde birkaç değişiklik yapıldı.......jant, hella far ve sis, stop arka spoiler üçüncü stop v.s. arka spoiler için arka çam spoiler deliği için delikli arka cam değiştirildi....gelelim benim uzman olduğum alana....aracın motoru, izmir aydın otobanının 100 km lik bölümünü 200 km ile gittiği için birinci piston gömleği sıyırdı...istanbula geldiğimizde motor sökülerek 0.100 tabir edilen pistonla 2100cc ye yükseltildi...valfler t4 valfi ile değiştirilerek büyütüldü... piston yüksekliği bir çok ustanın korkarak yusuf yusuf ettiği en tepe noktasında 1 mikron yüksekliğe ayarlandı....bu sayede dizel hem sessiz hem daha fazla sıkıştırma hemde daha çok kompresyon sahibi oldu....emiş manifoldu arl motor kodlu pd 150hp manifolt ile değiştirildi bu sayede motor daha rahat nefes aldı....supersprint yağ pompası yağlama işini başarı ile tamamladı keza 1 saat 220 ile gitmesi gerekti...turbo pd 130 denen çift kırmızı turbo ile değiştirildi. ki bu orjinalin 3 kat büyüğüdür.... almanladan abt firmasından orjinal slotlu yeni programlı chipler getirildi...  şanzıman ff kodlu daha fazla tork oluşturulan motora takıldı.....egr ve konvektör iptal edildi.....1z ve afn motor arasında sadece pompa enjektör ve turbo farkı vardır...geri kalan herşey aynıdır...etkada bakabilirsiniz...bakabiliyorsanız   :)  1z de olan 9mm elemana sahip 996 pompa ajm 115hp için üretilen 10mm elemana sahip 408 pompa ile değiştirildi...   pp357 olan 90 lık enjektörler pp520 pd 130 enjektörleri ile değiştirildi....almanyadan özel seri sacsh debriyaj set getirtildi...  vs.vs. ön takım, akslar ve bilyalar dahil yenilenerek 220 de bile ip gibi gitmektedir.....son olarak 2 ay önceki bulgaristan seyahatimde racaro koltuk, ve sıfır tavan döşemesi ile otomatik cam ve ayna işlemleri yapıldı....vag com programı ile takılan yeni parçalar adapte edildi….  kısmet olursada bu hafta dijital klima takılarak satıştan kaldırılacaktır....yadigar olarak kapalı garajımdaki yerini alacaktır.....son değişliklerle bosch diesel serviste dynoda 430 nm tork ve 172 hp üreterek bosch ustalarını hayrete düşürmüştür......hepinize saygılar.....ha 1z ve afn kodlu golf 3 ler içinse denilebilecek pek birşey yok.... bu muhteşem güzellikteki karosere konulmuş en iyi dizel motorlar....yakıtını merak edenler için istanbul trafiğinde km de 22 kr... şehirdışı 110km ile 18 kr harcamakta.....

Çevrimdışı servet_volt

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #21 : 08 Temmuz 2012, 00:51:06 »
selam arkadaşlar ben bahsi geçen aracı sahibiyim.... seyitinde arkadaşıyım...seyin merso çok iyi helede 300 d ise turbolada neşelen biraz.babaya selamlar ellerinden öperim.....gelelim konuya....araç hakkında birkaç bilgisi olan arkadaş var... ancak bilgisizlikten hakaret derecesinde yorum yapan arkadaşlar bilmemek değil öğrenmemek ayıptır diyerek o arkadaşlara derslerime başlıyayım.....aaz ile iz yi karıştıran arkadaşta herhalde win 98 ile win 7 yi aynı zanneden bir beyinin sahibidir....araç 2010 da gümrükten alındı....çiziklerden dolayı bel altı boyandı....zamane gençliğin tuning diye nitelendirdiği benim ise dış kişiselleştirme diye gördüğüm dış görünüşünde birkaç değişiklik yapıldı.......jant, hella far ve sis, stop arka spoiler üçüncü stop v.s. arka spoiler için arka çam spoiler deliği için delikli arka cam değiştirildi....gelelim benim uzman olduğum alana....aracın motoru, izmir aydın otobanının 100 km lik bölümünü 200 km ile gittiği için birinci piston gömleği sıyırdı...istanbula geldiğimizde motor sökülerek 0.100 tabir edilen pistonla 2100cc ye yükseltildi...valfler t4 valfi ile değiştirilerek büyütüldü... piston yüksekliği bir çok ustanın korkarak yusuf yusuf ettiği en tepe noktasında 1 mikron yüksekliğe ayarlandı....bu sayede dizel hem sessiz hem daha fazla sıkıştırma hemde daha çok kompresyon sahibi oldu....emiş manifoldu arl motor kodlu pd 150hp manifolt ile değiştirildi bu sayede motor daha rahat nefes aldı....supersprint yağ pompası yağlama işini başarı ile tamamladı keza 1 saat 220 ile gitmesi gerekti...turbo pd 130 denen çift kırmızı turbo ile değiştirildi. ki bu orjinalin 3 kat büyüğüdür.... almanladan abt firmasından orjinal slotlu yeni programlı chipler getirildi...  şanzıman ff kodlu daha fazla tork oluşturulan motora takıldı.....egr ve konvektör iptal edildi.....1z ve afn motor arasında sadece pompa enjektör ve turbo farkı vardır...geri kalan herşey aynıdır...etkada bakabilirsiniz...bakabiliyorsanız   :)  1z de olan 9mm elemana sahip 996 pompa ajm 115hp için üretilen 10mm elemana sahip 408 pompa ile değiştirildi...   pp357 olan 90 lık enjektörler pp520 pd 130 enjektörleri ile değiştirildi....almanyadan özel seri sacsh debriyaj set getirtildi...  vs.vs. ön takım, akslar ve bilyalar dahil yenilenerek 220 de bile ip gibi gitmektedir.....son olarak 2 ay önceki bulgaristan seyahatimde racaro koltuk, ve sıfır tavan döşemesi ile otomatik cam ve ayna işlemleri yapıldı....vag com programı ile takılan yeni parçalar adapte edildi….  kısmet olursada bu hafta dijital klima takılarak satıştan kaldırılacaktır....yadigar olarak kapalı garajımdaki yerini alacaktır.....son değişliklerle bosch diesel serviste dynoda 430 nm tork ve 172 hp üreterek bosch ustalarını hayrete düşürmüştür......hepinize saygılar.....ha 1z ve afn kodlu golf 3 ler içinse denilebilecek pek birşey yok.... bu muhteşem güzellikteki karosere konulmuş en iyi dizel motorlar....yakıtını merak edenler için istanbul trafiğinde km de 22 kr... şehirdışı 110km ile 18 kr harcamakta.....

cok guzel ıs cıkarmıssın elıne saglıkta o aaz ıle 1z yı karıstıran beyın benmdır...

ben aracını kotulucek bır sey yazmadım hersey senın ılanda yazdıgın seylerı soyledım ders verırken okuduklarını tekrar okumanı onerırım...


evet aaz ıle 1z yı karıstırmıs olabılırım ama bunu bılıyomus gıbı ıdaada etmedım alper abı sagolsun yardımcı oldu..

ınsanları yargılarken dıkatlı yargıla kardes...
Beş para etmeyen insanların, milyonluk tavırlarına hastayım.

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #22 : 08 Temmuz 2012, 10:28:25 »
tamam elinize sağlık, gerçekten iyi emek ve para var bu işte belli.
lakin tevazu forumda iyice kayboluyor, özeleştiri olarak yazıyorum bunları sadece sizinle ilgili değil. yanlış anlaşılmasın. herkes herşeyi çok iyi biliyor sonra da gerçekten bilen kişi bişeyler yazılınca ortam geriliyor. gerek yok.
ama araba gerçekten güzel beyler dağılalım...maşallah... :tamamdir

Çevrimdışı adnanmust

  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #23 : 08 Temmuz 2012, 23:50:15 »
tamam elinize sağlık, gerçekten iyi emek ve para var bu işte belli.
lakin tevazu forumda iyice kayboluyor, özeleştiri olarak yazıyorum bunları sadece sizinle ilgili değil. yanlış anlaşılmasın. herkes herşeyi çok iyi biliyor sonra da gerçekten bilen kişi bişeyler yazılınca ortam geriliyor. gerek yok.
ama araba gerçekten güzel beyler dağılalım...maşallah... :tamamdir

teşekkür ederim...bazı işler hakkında kulaktan bilgi ile eleştirmemek gerekli, araştırmak biraz kurcalamak aynı işlemleri yapmış olanların paylaşımlarından yararlanmak.... en önemliside emek harcanmış birşeye saygı duymak gerekli.... tabiki bende bu işi çok iyi bilmiyorum ancak ortalama bir bilgiye sahip olduğumda aşikardır....benden bu konuda tecrubeli arkadaşlarında benden küçük olsalar dahi ellerinden öperim...ancak aynı saygıyı bende beklerim.....

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #24 : 09 Temmuz 2012, 15:11:22 »
selam arkadaşlar ben bahsi geçen aracı sahibiyim.... seyitinde arkadaşıyım...seyin merso çok iyi helede 300 d ise turbolada neşelen biraz.babaya selamlar ellerinden öperim.....gelelim konuya....araç hakkında birkaç bilgisi olan arkadaş var... ancak bilgisizlikten hakaret derecesinde yorum yapan arkadaşlar bilmemek değil öğrenmemek ayıptır diyerek o arkadaşlara derslerime başlıyayım.....aaz ile iz yi karıştıran arkadaşta herhalde win 98 ile win 7 yi aynı zanneden bir beyinin sahibidir....araç 2010 da gümrükten alındı....çiziklerden dolayı bel altı boyandı....zamane gençliğin tuning diye nitelendirdiği benim ise dış kişiselleştirme diye gördüğüm dış görünüşünde birkaç değişiklik yapıldı.......jant, hella far ve sis, stop arka spoiler üçüncü stop v.s. arka spoiler için arka çam spoiler deliği için delikli arka cam değiştirildi....gelelim benim uzman olduğum alana....aracın motoru, izmir aydın otobanının 100 km lik bölümünü 200 km ile gittiği için birinci piston gömleği sıyırdı...istanbula geldiğimizde motor sökülerek 0.100 tabir edilen pistonla 2100cc ye yükseltildi...valfler t4 valfi ile değiştirilerek büyütüldü... piston yüksekliği bir çok ustanın korkarak yusuf yusuf ettiği en tepe noktasında 1 mikron yüksekliğe ayarlandı....bu sayede dizel hem sessiz hem daha fazla sıkıştırma hemde daha çok kompresyon sahibi oldu....emiş manifoldu arl motor kodlu pd 150hp manifolt ile değiştirildi bu sayede motor daha rahat nefes aldı....supersprint yağ pompası yağlama işini başarı ile tamamladı keza 1 saat 220 ile gitmesi gerekti...turbo pd 130 denen çift kırmızı turbo ile değiştirildi. ki bu orjinalin 3 kat büyüğüdür.... almanladan abt firmasından orjinal slotlu yeni programlı chipler getirildi...  şanzıman ff kodlu daha fazla tork oluşturulan motora takıldı.....egr ve konvektör iptal edildi.....1z ve afn motor arasında sadece pompa enjektör ve turbo farkı vardır...geri kalan herşey aynıdır...etkada bakabilirsiniz...bakabiliyorsanız   :)  1z de olan 9mm elemana sahip 996 pompa ajm 115hp için üretilen 10mm elemana sahip 408 pompa ile değiştirildi...   pp357 olan 90 lık enjektörler pp520 pd 130 enjektörleri ile değiştirildi....almanyadan özel seri sacsh debriyaj set getirtildi...  vs.vs. ön takım, akslar ve bilyalar dahil yenilenerek 220 de bile ip gibi gitmektedir.....son olarak 2 ay önceki bulgaristan seyahatimde racaro koltuk, ve sıfır tavan döşemesi ile otomatik cam ve ayna işlemleri yapıldı....vag com programı ile takılan yeni parçalar adapte edildi….  kısmet olursada bu hafta dijital klima takılarak satıştan kaldırılacaktır....yadigar olarak kapalı garajımdaki yerini alacaktır.....son değişliklerle bosch diesel serviste dynoda 430 nm tork ve 172 hp üreterek bosch ustalarını hayrete düşürmüştür......hepinize saygılar.....ha 1z ve afn kodlu golf 3 ler içinse denilebilecek pek birşey yok.... bu muhteşem güzellikteki karosere konulmuş en iyi dizel motorlar....yakıtını merak edenler için istanbul trafiğinde km de 22 kr... şehirdışı 110km ile 18 kr harcamakta.....

İlandaki araç hakkında bilgi sahibi olduk teşekkür ederiz.  :D :D :D
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı ArudA

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: İLANDAKİ ARAÇ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN
« Yanıtla #25 : 09 Temmuz 2012, 15:20:23 »
İlandaki araç hakkında bilgi sahibi olduk teşekkür ederiz.  :D :D :D

 :D :D :D :D :D :D
DRİLL