Sayın Grup Üyeleri;
Yağ değişimi sonrası çok bilmiş ustamın sayesinde motor yağına bor katkı maddesi diye satılan ve bir şeye yaramayan şeyi koyduk.
Aracım 2 ay sonra yağ pompasını kitlendi, karter açıldığında yağın çamur gibi olduğunu tespit ettik. Yağ pompası değişti araç düzeldi.
Ama bir hafta sonra teklemeye başladı ve sabahları dizel gibi çalışınca tekrar servise götürdüm üst kapak söküldü, sibop yuvaları dolduruldu, siboplar değişti, fincanlar değiştir conta vs. değişti.
Motor toplandı, (motor toplanırken boğaz kelebeği temizlendi, adaptasyon yapıldı) aracın çalışması düzeldi ama tekleme sorununu hala devam ediyordu, buji kabloları ve ateşleme bobini değişti araç düzeldi. (Buji kablosunun bir tanesi kısa devre yapmış ateşleme bobinine kaynamış zor söktük)
Aradan 2 ay geçti araç teklemeye başladı dün boğaz kelebeğini temizlettim adaptasyon yaptırdım. Biraz düzeldi 2000 devir civarında alıp verir tarzında tekliyor. Sanayiye gidip gelmekten usandım, sanırım biraz da araç konusunda hassas olduğumdan beni çok rahatsız ediyor.
Ustaların hiç birine güvenim kalmadı o yüzden ne deseler dinlemiyorum çünkü güven vermiyorlar. Bir değişmeyen boğaz kelebeği kaldı, sanırım onunda değiştireceğim, düzen aldığı gün ise satacağım değilse bu araba sinir hastası yapacak.
Bu konuda yardımcı olursanız, fikir ve görüşte bulunursanız derdimi paylaşırsanız sevinirim.
(Aracım 2001 Comforline modelidir.)
Saygılarımla