vallahi abi naptılar bende çözemedim. önce kayseri ve sivastaki Vw servislerini aradım aracımın 3. kez aks bilyasnı dagıttıgını söyledim. bana aracın kazalı olabileceğini söylediler. aracın şasesini kontrol ettirmemi söylediler. arabamı sanayiye çekerek götürdük. 1993 model toyota arabamı çekti o ayrı bi koyuyo zaten
2 tane kaporta ustası buldum ve aracımın basına geldim.ustalar ön taraftan hasar olmadıgını, alt taraftan hasar olabilecegini,kaldırım gibi bir yere sert bir çıkış yapılmış olabilecegini,şasede sol önde yamukluk oldugunu söyledidler. aracın sol ön tekerinin tam açıyla zemine basmadıgını söylediler. sonra bu halde tekerin iç taraftan yeme yapacagını fakat lastigin deforma olmadıgını söylediler. sonra aracı askıya aldılar ve alttan inceleme yaptılar. şaseye bağlı olan ismini bilmediğim bir parçanın sol tarafa çok yaklaşık oldugunu söylediler ve somunları gevşetip o parçayı ölçüp orantıladılar.somunları tekrardan sıktılar. sonra aracı askıdan alıp motor kaputunu açtılar. motorun alt tarafına kriko yerleştirip motoru kaldırdılar ve motoru sağ tarafa yaklaştırdılar.daha sonra somunları tekrardan sıkıştırdılar.
* parça ve işçilik dahil ayrıca rot-balans toplam 105 TL verdim.
* arabayı aldıgım eleman tanıdıgımdı.araba ile kayseriye giderekn çukura girdigini,kendisinin de 1 defa aks değiştigini ve arabayı bana sattıgını söyledi. 1 yıl sonra itiraf etti. onla da atıştık
İnşallah 4. kez aynı sorunu yaşamam.