Merhabalar ismim nihat berlinde yasiyorum aslen istanbulluyum almanyadaki ilk aracim golf 2 ve bu tip modeller herzaman ilgimi cekmistir türkiyede pejo 205 kullaniyordum Vw ayri dünyaymis
aracim hakkinda
1.3 motor golf 2 CL 89 model ilk 91 de trafige cikmis
her silindire ayri enjektörlü bogaza sahip suana kadar hep tek bogaz gördüm
190.000km de
araci almadan öncesi yapilanlar yaklasik 5 bin km yol yapmis yapilanlardan sonra
ön arka amartisorler
debriyaj baski balata
silindir ve üst kapak contasi
aks körükleri
ön arka rulman
disturbutör kapagi kablolar ve bujiler
sanzuman yagi
ön lastikler
sag rot kolu
aldigimda stop ediyor ve silkeleme yaparak gaz yemiyor tekliyordu
ben aldiktan sonra yapilanlar
hava hortumlari bakim onarimi hava filtre kutusu temizligi ici kum ve yaprak doluydu
hava filtresi degisimi
isi sensörleri degisimi
akismetre sensörü ve gaz yememesi sonucu ici acilarak ohm degerleri ölcüldü ve carbon potans benzeri parca temizlendi
yag filtresi ve yagi degisti 10w-40 castrol magnatek
devir saati yoktu takildi
arka rulmanlar ayarlandi
dis görünüm icin
yikama ve cila plastik askamlara parlatici temizleyici
yeni silecekler vs
aracimin ilk hali yani almadan bir gün öncesi
ve sonrasi
ufak tefek kaporta isleri var birde akismetre simdilik calisiyor gibi görünsede gaz analizinde ayarlanmasi gerekiyor almanyada pek cevrem yok tamirci de tanimiyorum her önüme gelen tamirciye de güvenmiyorum acikcasi bu konuda hassasim
mars motoru ses yapiyor bakilmasi lazim ve dinamo rulmanlari ötüyor
rulman kodunu bilen varsa kendim degistirmeyi düsünüyorum daha önce degistirdim mars motoru sanirim arka alt kisimda biryerde onunda belki dislisi degisecek söküp bakilmasi lazim
ilgi ve alakaniz icin tesekkürler 3 haftadir üyelik aktifligini bekledim forumu ziyaretci olarak baya bi gezdim okudum