ayarı nerden yapıyorsun, nasıl yapıyorsun arabanın sesine göre mi ? ordan ayar yapılınca arabada ne gibi değişiklik bekleyebiliriz ? sağlam olup olmadığını açmadan anlayabilir miyiz?
önceden de yazdigim gibi ben ezbere ayar yaptim evet motor sesine göre rolanti sesine göre gaz yemesine göre 1. den 2. viteste sürüp cekis iyimi kötümü hangi devirde nasil performans gösteriyor ugrastirici hatta rüyalarina dahi girer
akismetre icini acip ayari kulakla sürerek deneyerek deneme yanilma yöntemi ile yapacaksan dogru degeri ya sansa tuturursun ki bunuda anlaman baya vaktini alir bu is icin oldukca gelismis teknoloji mevcut ugrasmaya degmez benimkisi macera iste
ben kurcaladim 80€ akismetreye yatirdik ki tanidikti da o fiat oldu
ölcüm yapilarak anlasilir motorda geri kalan hersey normal ise ölcüm sirasinda yakit hava karisimi analiz edilir bu veriyi de beyne akismetre veriyor üstündeki allen vida karbon ayari zengin fakir karisimi icin onu cevirirsen gaz yemesi degisir ama gaz analizinde ölcüm yapilarak yapilmasi gerekli benim gibi ezbere akismetreyi elleme pahali bir parcadir tr sartlarinda belkide zor bulunur
en temiz akismetre denemesi ayni aractan bitane daha bulup onunkini söküp seninkine baglayip denemek bir degisiklik olursa bozuk veya gaz analizinde ayarlanmasi gerekir atiyorum senin akismetren varken arac zor gaz yiyiordur gaz yerken hiriltili yiyiordur diger akis metre ile canavar kesiliyordur
problem varmi aracinda bilmiyorum acaba diyip ariza teshis icin soruyorsan ya gaz analizi yapan bir yere gideceksin yada baska herseyi tikir tikir calisan bir aractan söküp seninkine takacaksin üstündeki numaralardan birbirine uyup uymadigin anlayabilirsin
akismetren bozuksa üstünde yazan numarayi bana yaz yada sayilarin anlasilir net bir resim cek arastirayim