Gönderen Konu: Alçak daha da alçak =)  (Okunma sayısı 20105 defa)

Çevrimdışı mk2_20v

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #14 : 29 Temmuz 2012, 01:41:47 »
aracımda spor yay takılı şu an zaten ama yetmedi
soğuk presde kısalttım yetmedi
en son ısıttım anca kesti..kırılma veya o yayın ordan fırlama gibi bi ihtimali bana göre sıfır.
ama resimi ve olayı bekliyorum abi

Logged

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #15 : 29 Temmuz 2012, 02:48:36 »
çok saçma... madem bu iş bukadar basit bu spor ekipmanları niye ürettiler hadi pazar alanı ticaret v.s dediniz bunlara o sanayide işleme tabi tuttuğunuz yayı amortisörü götürün bakalım tuv tse ce standartlarına uygun belge veriyolarmı? sana göre size göre sıfırmış nekdar eminsiniz kul yapısı bişeye sıfır hata diyemezsiniz bi arkadaş yazmış burda ufak bi çocuğn hayatından önemlimi diye önemlimi? ........ bi zevk için bence değmez e maddi yönden diğer ekimanlara yönelemiyorm belki nerdn biliceksin dersen bana yarın öbürgün bu saçma işlemlerden ötürü bu cana zarar gelip sakat v.s kaldığında kişi belki o aileninde onları karşılıycak durumu yoktur hadi onu geçtim sizin şu yaptığınız işi belediye otobüslere yaptığında ana avrat geçirmeyi hepimiz biliyoruz dimi bunebiçim iş v.s diye aman yapmayınya önce yay tak sonra para biriktir coil tak  ;)
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı mk2_20v

  • İleti: 367
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #16 : 29 Temmuz 2012, 03:13:30 »
çok saçma... madem bu iş bukadar basit bu spor ekipmanları niye ürettiler hadi pazar alanı ticaret v.s dediniz bunlara o sanayide işleme tabi tuttuğunuz yayı amortisörü götürün bakalım tuv tse ce standartlarına uygun belge veriyolarmı? sana göre size göre sıfırmış nekdar eminsiniz kul yapısı bişeye sıfır hata diyemezsiniz bi arkadaş yazmış burda ufak bi çocuğn hayatından önemlimi diye önemlimi? ........ bi zevk için bence değmez e maddi yönden diğer ekimanlara yönelemiyorm belki nerdn biliceksin dersen bana yarın öbürgün bu saçma işlemlerden ötürü bu cana zarar gelip sakat v.s kaldığında kişi belki o aileninde onları karşılıycak durumu yoktur hadi onu geçtim sizin şu yaptığınız işi belediye otobüslere yaptığında ana avrat geçirmeyi hepimiz biliyoruz dimi bunebiçim iş v.s diye aman yapmayınya önce yay tak sonra para biriktir coil tak  ;)
soldan soldan geliyosunuz alayınız da hayırmı gece gece?
altı üstü destekli olduğu için fırlamaz bu 1
helozon amottisöre geçiyo doğal olarak yani onun giden arabadan fırlaması fizik kurallarına aykırı buda 2
tüv ün tse nin benim yayımı teste sokması için önce bu ülkenin yollarını avruupa şartlarına getirmeleri lazım ben cazgır adamım tüvüde karıştırdım 2 kez 1 kere daha karıştırırım.ne yol var ülkede ne asfalt!
bi anda kaldırımdaki kızı öldürdük defnettik yazık ettik  kız sakat kaldı vs vs. kendi kendinize neler yazdınız çizdiniz dönüp okuyun hayal gücünüzün ne akdar geniş çapta olduğu anlamanız uzun sürmeyecektir!
belediye otobüsleri mi basıyomuş? yani alçaltıyomuş? ne alaka şidmi?

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #17 : 29 Temmuz 2012, 03:34:43 »
soldan soldan geliyosunuz alayınız da hayırmı gece gece?
altı üstü destekli olduğu için fırlamaz bu 1
helozon amottisöre geçiyo doğal olarak yani onun giden arabadan fırlaması fizik kurallarına aykırı buda 2
tüv ün tse nin benim yayımı teste sokması için önce bu ülkenin yollarını avruupa şartlarına getirmeleri lazım ben cazgır adamım tüvüde karıştırdım 2 kez 1 kere daha karıştırırım.ne yol var ülkede ne asfalt!
bi anda kaldırımdaki kızı öldürdük defnettik yazık ettik  kız sakat kaldı vs vs. kendi kendinize neler yazdınız çizdiniz dönüp okuyun hayal gücünüzün ne akdar geniş çapta olduğu anlamanız uzun sürmeyecektir!
belediye otobüsleri mi basıyomuş? yani alçaltıyomuş? ne alaka şidmi?

kaldırımdakinin kız olduğu ne malum hem :P belki erkeğe denk gelecek  o değilde ankarada ne kadar basık araba varsa %80'ı bu yöntemle basılmış. şimdiye kadarda öyle bir vakayla karşılaşmadım ben sağlıklı olduğunu savunmuyorum ama abartılacak kadar sağlıksızda değil bence. ankaradaki bmwlerin hepsi aynı yöntem nerdeyse hepside her türlü atraksiyonu yapıyor zaten. ayrıca dışardan bakıp kimse küfür etmez arabayı ısıtarak bastık diye :)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #18 : 29 Temmuz 2012, 14:38:29 »
bütün ankara ısıtılmış geziyo.hatta biz aştık kendimiz indiriyoruz.ben kendi arabamı kendim indirdim mesela  :)
Hacı amortisörler çok sert yoldaki şerit çizgisini bile içerde hissedebiliyosun ısıtırsam bu sefer arabada oynamadık vida kalmıycak tak tuk gidicez  :D Kesersek belki az da olsa esner bende biraz konfor görürüm  ;D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #19 : 29 Temmuz 2012, 14:41:22 »
Arkadaşlar yanlış anlamayın fakat yaptığınız uygulama çok saçma.Isıttığınız yayların öncelikle kendi hayatınzıı sonrada belki kaldırımda annesiyle yürüyen 2 yaşında çocuğun hayatına maal olacağını 350 tl için düşünmek istemiyorsunuz.Neden bu kadar iddialı konuştuğumu yarın akşam resim eklerim ve şahit olursunuz.Kendi aracından ısıtılmış yay söken olduysa da zaten ne demek istediğimi anlıyordur.

Gökhan; Düşürmek istiyorsan 2 seçeneğin var

1- jantlarını et değeri daha yüksek veya daha dar jant ile değişerek çamurluktan uzaklaştırıp çanakları aşağıya çekerek..(yüksek açılı dönüşlerde ön lastiklerin sürtmesi muhtemel)
2-Spor yayların sadece ya alt yada üst kısmından 2-3 cm keserek düşürmek..

2 yi uygularsan ardından çamurluk ağızlarını(su kanallarını)ezmen gerekebilir çünkü sürtme muhtemeldir..
Abi zaten çamurlukların su kanallarını büktürücem özellikle arkanın Bursa'ya döndüğümde arka kamberleri düzeltince sürtmeye başlıycak yine yani su kanallarını ezdirmem farz olucak  :) Yayları da bi yönden kestirmek istemiyorum geri dönüşü olabilsin diye kovanlarla istediğimiz gibi oynayabiliyoruz diye biliyodum ben ? Cem abi sen niye ısıtmaya karşısın ? Zaten 2 tane jant kullanıcam bu benim ATS leri kışında 13 ATS leri ama 13 lerle daha da alçalıcağı için kışın karlığı sökücem gibi  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #20 : 29 Temmuz 2012, 15:05:13 »
yazılanları kah kızarak kah hayret ederek kah gülerek okudum. ısıtılsa bir şey olmaz iddiası bilgisizlikten kaynaklı. ısıtılan metal 2 şeyden feragat eder. dayanıklılığı ve esnekliği. bu iki özellik de araçlardaki yaylar için hayati öneme sahip. ha bu kadar işlem yapılıyor niye kimsebundan kaynaklı kaza yapmıyor denmesin. "direksiyon hakimiyetini kaybederek duraktaki yolcuların arasına daldı" "metrobüs durağına daldı" "refüjü aşarak karşı yönden gelen araca çarptı" haberlerinin kaynağı bu olmadığı ne malum? direksiyon hakimiyeti neden kaybedilir?

zamanında tüp değiştirdikten sonra çakmakla kontrol edip "bir şey olmaz ben hep böyle yapıyorum bugüne kadar da bir kez bile havaya uçmadım" diyenlerden farkınız kalmaz bu iddiada devam ederseniz.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #21 : 29 Temmuz 2012, 16:03:28 »
soldan soldan geliyosunuz alayınız da hayırmı gece gece?
altı üstü destekli olduğu için fırlamaz bu 1
helozon amottisöre geçiyo doğal olarak yani onun giden arabadan fırlaması fizik kurallarına aykırı buda 2
tüv ün tse nin benim yayımı teste sokması için önce bu ülkenin yollarını avruupa şartlarına getirmeleri lazım ben cazgır adamım tüvüde karıştırdım 2 kez 1 kere daha karıştırırım.ne yol var ülkede ne asfalt!
bi anda kaldırımdaki kızı öldürdük defnettik yazık ettik  kız sakat kaldı vs vs. kendi kendinize neler yazdınız çizdiniz dönüp okuyun hayal gücünüzün ne akdar geniş çapta olduğu anlamanız uzun sürmeyecektir!
belediye otobüsleri mi basıyomuş? yani alçaltıyomuş? ne alaka şidmi?
belediye otobüsü derken "savunduğun uydur kaydır işleri onlar yapsa ne düşünürdün anlamında dedim"senin cazgırlığın beni ilgilendirmez ankaradaki şahincide bmwcide he sen delet yolu ona göre yapsın diyosunda zaten bu ülkede millet birbirne *** ata ata bu hale geldi oda bi ayrı konu adam yukarda yazmış direksiyon hakimiyeti v.s şimdi size kalsa direksiyonu ben tutuyorm hakimiyet kaybı ne alaka dersin ön düzenide tutuyosan elinde onu bilmem ama yapılan işlemin saydılarımla çok iyi alakası var herneyse isteyen istediğini yapar bizim ülkede herkez mühendis! :)
« Son Düzenleme: 29 Temmuz 2012, 16:04:03 Gönderen: serhat »
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #22 : 29 Temmuz 2012, 16:27:37 »
Arkadaşlar uzun uzadıya anlamak istemeyen ve tüm şehirdeki araçların bu şekilde yapıldığını belirten dostlarımıza uzun uzadıya anlatmıştım konuyu fakat silindi ve üşeniyorum tekrar yazmaya..Bence uzun uzadıya yazışmak hatta kabalaşmak yerine tecrübe eden kişilere biraz kulak verip içinde olduğumuz ortamın değerini bilin derim...Zamanında(7yıl önceden bu yana) biz bu şekilde davrandık bu forumda ve çok doğru bildiğimiz bir çok şeyin bazen yanlış olabileceğini öğrendik.Hatta yeri geldi cevremizden kişilerin kötü tecrübelerine  şahit olmak durumunda kaldık.Şimdide paylaşıyoruzki bilginin değeri olsun.Ben bu resimde gördüğünüz yayların yüzünden9 ay evvel gece 4 te E5 te 4 tur döndüm  ve yanımdan geçen araç beni biçmekten en fazla 1metre ile kurtuldu(omu kurtuldu benmi orası ayrı muamma)orjinalleride alttakiler...




Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #23 : 29 Temmuz 2012, 16:45:09 »
nokta.
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #24 : 29 Temmuz 2012, 18:22:24 »
Cem abi senin bilgilerine güveniyorum. Zaten biliyosun yıllardır bu forumdayım MK-1 üzerine soru sormak için beni telefonumdan arayanlar varsa bunun sebeplerinden biride sensindir  :tamamdir Yıllardır araba alıp satanlara modifiye yapanlara sordum hepside coil önerdi durumumu bilenler ısıtmamdan kaçınmamı söylediler bende ısıtınca özelliğini kaybedip sıkıntı yaşıyıcağımı biliyorum ama demek istediğim yayları kesilmiş araçlarıda görüyorum yolda zıplayıp duruyolar viraja girdiğimde zıplama vs yapar mı ? Çünkü fotoğrafı gördünüz fazla basmaya mesafe yok zaten ben birazcık daha basmak istiyorum. Yolda sekerekte gitmek istemiyorum virajda Allah muhafaza hakimiyetimizi kaybetsek neler olucağını hepimiz biliyoruz.  :saskin:
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #25 : 29 Temmuz 2012, 18:46:27 »
Ben yerinde olsam arkayı ellemem önü 3cm daha düşürür bırakırım.Böylece viraj derdin kalmaz görünüm oldukça iyi olur ve arac dolsa dahi arkaların sürtme durumu suan neyse aynı o şekilde kalır.Yerle bir yapmaksa istediğin o zaman coil den kaçamazsın sürtme olmasın sekme olmasın diyorsan..iilaki coil yapmıycam ama kafaya koydum bu isteğime ulaşıcam diyorsanda kovanları al aşşağıya amortisörlerinide sertleştir güzel güzel bin.Bu şekildede amortisörlerin custom olduğu sürece sürüş tarzına ve zemine göre sıkca patlama riski olacaktır.Bu sırada ben hiç arkadan savuran mk1 görmedim :D

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #26 : 30 Temmuz 2012, 03:21:30 »
Ben yerinde olsam arkayı ellemem önü 3cm daha düşürür bırakırım.Böylece viraj derdin kalmaz görünüm oldukça iyi olur ve arac dolsa dahi arkaların sürtme durumu suan neyse aynı o şekilde kalır.Yerle bir yapmaksa istediğin o zaman coil den kaçamazsın sürtme olmasın sekme olmasın diyorsan..iilaki coil yapmıycam ama kafaya koydum bu isteğime ulaşıcam diyorsanda kovanları al aşşağıya amortisörlerinide sertleştir güzel güzel bin.Bu şekildede amortisörlerin custom olduğu sürece sürüş tarzına ve zemine göre sıkca patlama riski olacaktır.Bu sırada ben hiç arkadan savuran mk1 görmedim :D
Abi benim amortisörlerim-yaylarım zaten standart değil hepsi spor sertleştirilmiş amortisörlerde esneme yok arkaya ellemeyi düşünmüyorum şimdilik zaten kamberi düzeltince biraz daha çamurluğa yaklaşıcak ön tarafı dediğin gibi biraz daha bassam yeterli olucak bana :tamamdir Amortisör kovanlarını indirsem yaylarla oynamaya gerek kalmıycak bildiğim kadarıyla ? Bu arada lastikler ıslakken öyle bi kayıyo ki kıçı E-30 halt yemiş yani  ;D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı MeTHea35

  • İleti: 2518
  • Volkswagen's
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #27 : 30 Temmuz 2012, 05:43:53 »
Gökhan Coil al Coil ;) şaka bi yana kardeşim amortisör ile oynama bence ısıtma olayında yaylar haddinden fazla sertleşiyor  kesik gibi sekip zıplamasada birazcık eksi yönü var  (tabi abartı cercevesınde ısıtılmayanlar)  ;) herşeyin sağlıklısı kardeşim kesersende en azını baz alarak yap  ;)