ilk yay kestirmeye 1 bakla alarak başlıyon sonra kesecek yay kalmıyo. Resmdekilere göre benimki biraz daha düşük senin gti dan ama bende hep olan sorun amortisör kilitliyo. Yaylar kese kese ufaccık bişi kaldı abartmıyorum ufak bi kasisten hızlı geçtiğim anda yaylar camurluğun içine sıkışıyo ( öyle de bi basık oluyo ki lastikler camurluğun içinde : ) biraz öyle geziyorum arabada zıplaya zıplaya sonra vuruyorum krikoyu altına lastiğe 2 arkadaş ağırlık yapıp çöküyoruz üstüne öyle açıyoruz. Sende olmaz inşallah. Bu arada ben hala çıkartamadım arabayı
Adaş sen napmışsın ya öyle iş mi olur ya tek başına uzun yola gidersen
Ben fazla almadım bilerek Bursa'nın yolları öyle övülecek şekilde değil malesef hayatta dağa bayıra çıkarmam arabamı ama merkeze giderken mecbur bazı yollardan geçiyorum ve biraz süratli gitmem gerekiyor ve en önemliside şu yeni model arabayı basık şekilde kullanmak çok kolay bunu hep söylüyorum gaz-fren tepkimesi milimetrelik çünkü ama eski model araba çok sıkıntı mesela vurdurman gerekir yada gaza basarsın biraz sallar kasiste falan sıkıntı yaşarsın şuanlık ayarı güzel gibi ama kısmet olursa istediğim ayara getirirsem o zaman ya coil yada AIR olayına girerim
Ben yaydan bir bakla aldıktan sonra en alt baklaya plastik su hortumu geçirdim ses yapmasın diye şuanlık bir sıkıntı yok yaylar tamamen yerine oturdu şuan gayet basık şekilde geziyorum Bursa ya döndüğümde zaten karlığı falan sökücem sac jantları koyucam kısmetse bende restorasyona girişiyorum