Gönderen Konu: Alçak daha da alçak =)  (Okunma sayısı 20111 defa)

Çevrimdışı safakaksu90

  • İleti: 1089
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #42 : 02 Kasım 2012, 12:49:45 »
tuborg gold iyi seçim :D :D

Logged

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #43 : 02 Kasım 2012, 13:03:53 »
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #44 : 03 Kasım 2012, 01:51:34 »
tuborg gold iyi seçim :D :D
Ben genelde nefes almıyorum efes alıyorum ama abimin vazgeçilmezi bilerek koydu fotograf için yoksa degil şişe bezi bile bırakmıyorum arabanın üzerinde  ;D
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2012, 02:03:18 Gönderen: GolfMk1Cabrio »
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı gokhan54

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #45 : 03 Kasım 2012, 02:44:33 »
Kanka zaten fazla basmaya mesafe yok görüyosun. Önü biraz daha indirdiğimde daha güzel gözükücek bu durumda yaylardan 1 er bakla alıcaz gibi görünüyo  ::)

ilk yay kestirmeye 1 bakla alarak başlıyon sonra kesecek yay kalmıyo. Resmdekilere göre benimki biraz daha düşük senin gti dan ama bende hep olan sorun amortisör kilitliyo. Yaylar kese kese ufaccık bişi kaldı abartmıyorum ufak bi kasisten hızlı geçtiğim anda yaylar camurluğun içine sıkışıyo ( öyle de bi basık oluyo ki lastikler camurluğun içinde : ) biraz öyle geziyorum arabada zıplaya zıplaya sonra vuruyorum krikoyu altına lastiğe 2 arkadaş ağırlık yapıp çöküyoruz üstüne öyle açıyoruz. Sende olmaz inşallah. Bu arada ben hala çıkartamadım arabayı :D
Zeytin  ( 1982 Golf 1.6 GTI: )

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #46 : 05 Kasım 2012, 23:05:35 »
ilk yay kestirmeye 1 bakla alarak başlıyon sonra kesecek yay kalmıyo. Resmdekilere göre benimki biraz daha düşük senin gti dan ama bende hep olan sorun amortisör kilitliyo. Yaylar kese kese ufaccık bişi kaldı abartmıyorum ufak bi kasisten hızlı geçtiğim anda yaylar camurluğun içine sıkışıyo ( öyle de bi basık oluyo ki lastikler camurluğun içinde : ) biraz öyle geziyorum arabada zıplaya zıplaya sonra vuruyorum krikoyu altına lastiğe 2 arkadaş ağırlık yapıp çöküyoruz üstüne öyle açıyoruz. Sende olmaz inşallah. Bu arada ben hala çıkartamadım arabayı :D
Adaş sen napmışsın ya öyle iş mi olur ya tek başına uzun yola gidersen  :D Ben fazla almadım bilerek Bursa'nın yolları öyle övülecek şekilde değil malesef hayatta dağa bayıra çıkarmam arabamı ama merkeze giderken mecbur bazı yollardan geçiyorum ve biraz süratli gitmem gerekiyor ve en önemliside şu yeni model arabayı basık şekilde kullanmak çok kolay bunu hep söylüyorum gaz-fren tepkimesi milimetrelik çünkü ama eski model araba çok sıkıntı mesela vurdurman gerekir yada gaza basarsın biraz sallar kasiste falan sıkıntı yaşarsın şuanlık ayarı güzel gibi ama kısmet olursa istediğim ayara getirirsem o zaman ya coil yada AIR olayına girerim  :tamamdir Ben yaydan bir bakla aldıktan sonra en alt baklaya plastik su hortumu geçirdim ses yapmasın diye şuanlık bir sıkıntı yok yaylar tamamen yerine oturdu şuan gayet basık şekilde geziyorum Bursa ya döndüğümde zaten karlığı falan sökücem sac jantları koyucam kısmetse bende restorasyona girişiyorum  :tamamdir
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı gokhan54

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #47 : 07 Kasım 2012, 02:22:07 »
Adaş sen napmışsın ya öyle iş mi olur ya tek başına uzun yola gidersen  :D Ben fazla almadım bilerek Bursa'nın yolları öyle övülecek şekilde değil malesef hayatta dağa bayıra çıkarmam arabamı ama merkeze giderken mecbur bazı yollardan geçiyorum ve biraz süratli gitmem gerekiyor ve en önemliside şu yeni model arabayı basık şekilde kullanmak çok kolay bunu hep söylüyorum gaz-fren tepkimesi milimetrelik çünkü ama eski model araba çok sıkıntı mesela vurdurman gerekir yada gaza basarsın biraz sallar kasiste falan sıkıntı yaşarsın şuanlık ayarı güzel gibi ama kısmet olursa istediğim ayara getirirsem o zaman ya coil yada AIR olayına girerim  :tamamdir Ben yaydan bir bakla aldıktan sonra en alt baklaya plastik su hortumu geçirdim ses yapmasın diye şuanlık bir sıkıntı yok yaylar tamamen yerine oturdu şuan gayet basık şekilde geziyorum Bursa ya döndüğümde zaten karlığı falan sökücem sac jantları koyucam kısmetse bende restorasyona girişiyorum  :tamamdir

tam tamına 3 bakla yay var önlerde arkalar o kadar düşük değil. izmitte cantürk diye bi amortisörcü arkadaş var adamların tek yaptığı iş bu basmak :D onlara gidecem bakalım ne yapacaklar. Resterasyon işi sabır işi şu an pskolojim bozulmus durumda elektirikcisininde motorcusununda döşemecisininde kaportacısınında hepsinin tribini cekebilecekmisin bakalım.

Zeytin  ( 1982 Golf 1.6 GTI: )

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #48 : 10 Kasım 2012, 03:36:48 »
tam tamına 3 bakla yay var önlerde arkalar o kadar düşük değil. izmitte cantürk diye bi amortisörcü arkadaş var adamların tek yaptığı iş bu basmak :D onlara gidecem bakalım ne yapacaklar. Resterasyon işi sabır işi şu an pskolojim bozulmus durumda elektirikcisininde motorcusununda döşemecisininde kaportacısınında hepsinin tribini cekebilecekmisin bakalım.


Aga o dediği CANTÜRK senin orjinal amortisörünü coilover'a çeviriyor İzmitteki bütün düzgün araçlar ona yaptırtır o işi fiyatta anlaşırsan bende coilovera çevirttir Bursa dan bile giden var o iş için  :tamamdir Restorasyon işini kafana bile takma döşemelerim hazır kaportada sadece çamurlukları genişleticem yani fazla işim yok boyacım saolsun yakın bi abim ne zaman istersen çıkartırım dedi elektrik işleri bana ait yavaş stressiz ve sindirerek bitiricem kısmetse ben (biraz özendirmek gibi oldu ama)  :D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı gokhan54

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #49 : 13 Kasım 2012, 02:53:55 »
ben bitirdim de gazlıyorum bile beahhh :D bide sağından solundan gelen zırıltı seslerini kesersem tamam dadından yinmez oldu. Biraz önce 5. şahini de tarumar ettim :D
Zeytin  ( 1982 Golf 1.6 GTI: )

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #50 : 13 Kasım 2012, 15:36:34 »
ben bitirdim de gazlıyorum bile beahhh :D bide sağından solundan gelen zırıltı seslerini kesersem tamam dadından yinmez oldu. Biraz önce 5. şahini de tarumar ettim :D

 Yav gözünüzü sevim şahinle kıyaslamayın mk1 leri ben dizelle şahinlere kapak yapıyodum :) :) Turbolu şahin belki kafa tutar mk gti ama oda şüpheli.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı eses GTI

  • İleti: 141
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #51 : 13 Kasım 2012, 22:39:51 »
Arkadaşlar ben de coilover düşünüyorum da bu amortisörlerin ömrünü tamamlaması yada patlaması durumunda değiştirilmesi nasıl oluyor? ön değişir gibi görünüyorda arka pek öyle değil gibi

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: Alçak daha da alçak =)
« Yanıtla #52 : 09 Aralık 2012, 23:06:49 »
arkadaslar ben  de ankaradayım forum da yeniyim
arabada coil var yalnız yaylanma sıfır sürekli alttan bi yerlere vuruyom her hafta egzoz kırılıyor
kardeş yavas gideceksen alcalt
yok duramıom dersen elleme

1982 mk1 1,6 gtı
Al basına belayı