Gönderen Konu: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı  (Okunma sayısı 14094 defa)

Çevrimdışı Cemdil

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 7 1.6 TDI Comfortline (manuel)
  • Şehir: Samsun
Arkadaşlar tsi golf almayı düşünüyorum. Bende şu anda 2008 primeline  golf 5 var. Aynı kasanın 140 hp.lik comfortline modellerine bakıyorum .Bir de golf 6'nın comfortline modellerine bakıyorum. Golf 5'in dijital klima, park sensörü  vb. gibi pek çok artıları var. jantları hariç tabii ki.
2009 golf 5 buldum bir tane . 28000 km.de. Arkadaş 40.000 tl istiyor. O fiyata golf 6 da var.
Ocak-şubat gibi golf 7'nin de çıkacağı söyleniyor.
 Bu konuda oldukça kararsızım. Golf 5 eskimiş olacak ama daha donanımlı .Üstelik beygir gücü 140 hp .Çift tıurbolu diyorlar.
Golf 6 donanım olarak eksik ama kasa olarak cazip görünüyor. Turbosu hakkında bir fikrim yok.
Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
Cemdil

Logged

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #1 : 28 Ağustos 2012, 19:03:59 »
40000 tl golf 5 için çok


Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #2 : 28 Ağustos 2012, 23:01:01 »
VW için bi teknoloji geliyorsa 3-4yı sonra arıza oranı azalıyor. 140HP 170HP 2007de çıktı 2011de kalktı. Çok iyi motor ama Zincir kırma piston kolu kırılması,kompresör kasnak problemi vs. problemler yaşandı.

Bu süre zarfında çok az sorun yaşatan 122Hp Turbo zaten hep vardı. 140HP ve 170Hp TC+SC kullanıyor halk deyimi ile çift turbo. Bunlar kaldırılıp ticari mantıkla beraber 160HP Tc+SC koyuldu. İlk senede zin cir problemi bundada yaşandı ve daha dayanıklı zincirlere geçildi. Bu süre zarfında garantisi olanlar mağdur olmadı, yetkili servisten çıkmayanlarda kısmen mağdur olmadı.

140HP 8,8sn 203km/h
İşin özü Dolu 6kasa 122HP ve 160Hp bence çok daha mantıklı.
1.4 122Hp 9,5sn 200km/h
1.4 160HP 8,0sn 220km/h
1.2 105Hp 10,5sn 195km/h
En idaalı rakip Civic 125HP 10,3sn 198km/h
« Son Düzenleme: 02 Eylül 2012, 23:17:11 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı Cemdil

  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 7 1.6 TDI Comfortline (manuel)
  • Şehir: Samsun
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #3 : 01 Eylül 2012, 00:54:00 »
Arkadaşlar açıklamalarınız için teşekkür ederim.
Cemdil

Çevrimdışı nihilist_deniz

  • İleti: 665
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #4 : 01 Eylül 2012, 11:26:04 »
VW için bi teknoloji geliyorsa 3-4yı sonra arıza oranı azalıyor. 140HP 170HP 2007de çıktı 2011de kalktı. Çok iyi motor ama Zincir kırma piston kolu kırılması,kompresör kasnak problemi vs. problemler yaşandı.

Bu süre zarfında çok az sorun yaşatan 122Hp Turbo zaten hep vardı. 140HP ve 160Hp TC+SC kullanıyor halk deyimi ile çift turbo. Bunlar kaldırılıp ticari mantıkla beraber 160HP Tc+SC koyuldu. İlk senede zin cir problemi bundada yaşandı ve daha dayanıklı zincirlere geçildi. Bu süre zarfında garantisi olanlar mağdur olmadı, yetkili servisten çıkmayanlarda kısmen mağdur olmadı.

140HP 8,8sn 203km/h
İşin özü Dolu 6kasa 122HP ve 160Hp bence çok daha mantıklı.
1.4 122Hp 9,5sn 200km/h
1.4 160HP 8,0sn 220km/h
1.2 105Hp 10,5sn 195km/h
En idaalı rakip Civic 125HP 10,3sn 198km/h
ÜStat olayı baya güzel açıklamışsın tbr ederim.
Golf: O bir tutku

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #5 : 02 Eylül 2012, 12:00:56 »
Golf 5 bence GT yada GTI olmadığı sürece 40 bin etmez..Golf 6 çok daha mantıklı o fiyata Golf 6 TDI comforline var + bi chip yakıt derdin olmadan 140 Tsi a denk keyifte ve gaza basmaya korkmadan kara duman ata ata binebilirsin.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-acill-satilik-golf-6-94861413/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-golf-6-sorunsuz-92911300/detay

hatta düşünürsen Golf 6 kadar kaliteli olmasada iç aksamı Golf 5 ile denk.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-ilk-sahibinden-95940371/detay
« Son Düzenleme: 02 Eylül 2012, 12:01:43 Gönderen: rene »

Çevrimdışı q4

  • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #6 : 06 Eylül 2012, 11:06:13 »
Ben de 2008 Golf V TSI 140 hp Midline vardı. Yaklaşık 10 ay önce sattım. 18 bin kmde ilk sahibi bir yarbaydan almıştım, 48 bin km de sattım. ilk sahibi ve ben tarafından çok itinalı kullanılmış ve bakım tutumu yapılmış bir araçtı. 34.500'e vermiştim. Üzerinde yeni sayılacak 16" lastik ve golf goal jantı vardı. Jantı sıfır alınmış bir golf 6'nın modiyesi için çıkartıldığında 550 tl ye almıştım ki çok şanslı sayılırdım.

Senin bahsettiğin 28 bindeki golf 140 hp, comfortline mı? öyle olsa bile arkadaşların dediği gibi fiyatı yüksek. GT bakılabilir o bütçelere...
Golf 5 ve 6 arasıdaki tercihe gelirsek, ben de senin durumundaydım ama 6 kasayı beğenmediğim için golf5 almıştım ama özellikle 140 lık bakmıştım. Tercih senin ama temiz bulabilirsen ki 2013 girmeye az kala zor, olan da fazla para ister... 10 ay önce burda duyurmuştum satma kararımı, denk gelseydi benimkini verirdim. Sahibinden.com da 2 günde aldılar arabamı :( hala komproserün o müthiş sesi kulaklarımda...

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #7 : 06 Eylül 2012, 23:57:36 »
44.000 tl ye Sıfır "FR paket" Stayle Leon 1.4 125HP almış birisi,18jant, ESPdahil 7-8adet fren sistemi, dönüşe duyarlı farlar, yokuş kalkış asistanı vs. vs.
FR olduğu için Leonun bütün kusurları kalkmış mükemmel alet Golf olsa Highline ayarı 47400tl şiddetle tavsiye ederim,bu kadar havalı değil.
« Son Düzenleme: 07 Eylül 2012, 00:00:48 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı varyans

  • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #8 : 07 Eylül 2012, 16:32:31 »
44.000 tl ye Sıfır "FR paket" Stayle Leon 1.4 125HP almış birisi,18jant, ESPdahil 7-8adet fren sistemi, dönüşe duyarlı farlar, yokuş kalkış asistanı vs. vs.
FR olduğu için Leonun bütün kusurları kalkmış mükemmel alet Golf olsa Highline ayarı 47400tl şiddetle tavsiye ederim,bu kadar havalı değil.
ŞU an kampanyalı fiyatı yoksa zaten 47400 müş fiyatı

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #9 : 08 Eylül 2012, 11:22:24 »
Golf 7geliyor o sebeple Leon FR stayle 44000,Golf Tsi Highline 47400.
Golfün sezon fiyatı 56000di.Yıllardır takip ederim en mantıklı sıfır araç zamanı kasa değişimleridir VW de. 2Sene sonra değer kaybedeceğine kazanır. 36500 e sıfır tren golf alanlar şimdiden karda.
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2012, 11:23:56 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı battal gazi

  • İleti: 269
  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #10 : 11 Eylül 2012, 18:23:55 »
VW için bi teknoloji geliyorsa 3-4yı sonra arıza oranı azalıyor. 140HP 170HP 2007de çıktı 2011de kalktı. Çok iyi motor ama Zincir kırma piston kolu kırılması,kompresör kasnak problemi vs. problemler yaşandı.

Bu süre zarfında çok az sorun yaşatan 122Hp Turbo zaten hep vardı. 140HP ve 170Hp TC+SC kullanıyor halk deyimi ile çift turbo. Bunlar kaldırılıp ticari mantıkla beraber 160HP Tc+SC koyuldu. İlk senede zin cir problemi bundada yaşandı ve daha dayanıklı zincirlere geçildi. Bu süre zarfında garantisi olanlar mağdur olmadı, yetkili servisten çıkmayanlarda kısmen mağdur olmadı.

140HP 8,8sn 203km/h
İşin özü Dolu 6kasa 122HP ve 160Hp bence çok daha mantıklı.
1.4 122Hp 9,5sn 200km/h
1.4 160HP 8,0sn 220km/h
1.2 105Hp 10,5sn 195km/h
En idaalı rakip Civic 125HP 10,3sn 198km/h

Onur bey bilgilerinize istinaden eklemeler yapma gereği duydum;
Volkswagen sitesinde girdiğinizde 1.4 tsı 140 hp ve 170 hp lik motoru ile 3 yıl birinci oldu,diğer 160 hp ve diğer çift şarjlı(turbo&komprassör)beslemeli motorları ilede 2 yıl birincilik alıp toplamda 5 yıl birinci seçildi,122 hp lik motor ile en iyi derecesi 2.lik diye biliyorum sitesindede öyle yazıyor volsvagenin,ayrıca zincir kırma olayı 140 larda değil 170 hp lerde,diğer belirttikleriniz ise ginede 170 hp lerde genelde oldu,140 hp nin kaldırıldığını kim söylemiş 160-170 hp nin torklarına kadar her şeyi aynı hatta tiguanda kullanılan 150 hp motor bile aynı sadece aradaki hp farkı var oda yazılımla hepsi aynı güce yani hp ye geliyor,ayrıca Volkswagen dikkat ederseniz orta güç dengesi sağlayarak en çok satışı yakıt ve güç olarak sağlayabildiğinden kaldırmıştır,122 lik az 170lik çok diyenler 140lığa yüklendiğinden alt ve üst limitin satışını etkiliyordu,şimdi ise ortası yok ya zayıf ya güçlü oran her iki gücede dahıldı,ortası olsa gine aynı durum olur,ayrıca tsi lerin tüm turbo&süpercharger olan motorları harfiyen aynı olarak üretilmektedir,benim aracımda zincir 99 binde ilk kez değişti,buda normal neresinde bunun problem,dsg ile ilgili konuları diyor sanızda güçlü olan motorlarda kullanılan yani 1.4 tsi 140-170 hp lerde 2.0tfsi,1.8 tsi lerde kullanılan yağlı olan 6 ileri dsg şanzumanlar daha dayanıklı ve daha sağlamdır,1.4 tsı122-160 hp araçlarda kullanılan kuru sistem 7 ileri dsg lerden,ayrıca 122 liklerinde düzlerinde sorunları oluyor,vites dişlisi,2.viteste garç sesi ayrıca komprassör destekli olmamasından belli bir devire kadar aracın ataklaşamaması yani klasik turbo lag olayı 122 liklerde de var ama süpercharger olsaydı turbo girene kadar devreye arabayı daha atak yapardı 122 likte 160-140-170-150 hp lik tsilerinde hiç birini almayalım ,öyleyse araç almayalım her gülün kendine göre dikenlerini olduğunu unutmayarak  bu düşünceleri paylaşalım,ayrıca her şeyi standart ileri gidişlere göre hesaplamayalım diyelim önünüze araç çıktı yokuş çıkıyorsunuz yavaşladınız 6. viteste giderken70'e kadar düştünüz burada 122 liğin140-160-170-150 hp olan çift şarjlı beslemeli motorlarla tepkisi aynı olabilirmi birde 0-100 km hesabında belki aralarındaki değerler çok aşırı fark etmiyordur ama birisi 200 diğer çift şarjlıların hepsi 220 tork,birisi tek turbo diğerleri turbo ve komprasssör,bunlarıda yakıt oranları hızlanmaları hesaba katılarak yapılmalı yorumlar şimdi süpercharger olmayan bir arabada bu arıza yoktur haliyle ama diğer çift beslemelilerde mutlaka bir gün bu süper chargerde arıza yapacaktır,kullanılıpta arıza yapmayan bir parça varmıdır mesala şu anda ben komprassörle ilgilide bir arıza yaşamadım 5-6 yaşında 104 binde sadece ciddi manada karşılaştığım tek sorun 101 binde mekatronik ünite değişti başka kronik bir problem olmadı bu yorumları yaparken 140 lık 170 lik,160 lık kullananların bilgisi alınarak yapılırsa daha mantıklı olur,akrabam golf 2009 mode tsi kuru 7 ileri dsg sini 50 binde değişti mekatroniğini daha az kuruların dayanıklılığı,bir ara 122 lik alacaktım aradım doktordu sahibi 2. vites dişlisinde problem var demişti o değişcek fiyattan düşeriz demişti araç manueldi soğudum direk o zaman tüm 122 likler zan altındamı kalsın bence yanlış olur böyle düşünülürse,Volkswagen sadece sıfır araç satarak bu hale gelmedi illaki belirli periyotlara göre araçların tahmini parça değişimlerini ayarlayarak ürettiği yedek parçalarıda satarak oradanda diğer araç firmalarınında olduğu gibi kazanç sağlayacak bu böyle biline kolay gelsin,iyi forumlar.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #11 : 11 Eylül 2012, 22:39:28 »
1-Sorun 140 170Hp meselesi değil. Vw i senelerdir takip ederim yeni teknolojilerin oturması genelde 3yılı alır. 1.2tsi de yeni çıktı tam hatırlayamadığım bi pul problemi yaşanıyor ve çözülüyor. 2007de daha çok yaşanan Kasnak zincir problemi bununla alakalı olmakla birlikte piyasadaki araçların problemleri çözülmüşte olabilir, çözülmemişte olabilir. Hepsi yapacak diye birşey de yok. Ama DSG 7ileride arıza oranı dikkate alınacak kadar fazla bence. 6ileri DSG nin daha dayanıklı olduğunu hep söylerim.
2-122Hp satandart Turbo dizel gibi çalışmaz 1500d/d da torku hazırdır 6.viteste yokuşta 68km/h tan itibaren toplar. Diğer yandan 0-100 hızlanmalarında ki 1sn çok önemli farktır. Aynı 100-0Frenlemesindeki 1m nin hayati önemi gibi. Dünyanın en hızlı spor araçlarının çoğu 3,5-4sn civarı(istisna 2,5sn ler var) bu 600-700Hp araçlar 160HPden sadece 4sn seri. Bu fark biri 120km/h iken diğerini 200e çıkarır.
3-Golfte Güncel verisyonlar 122HP 160Hpdir.
4- Motor gücü:122HP 9,5sn ile Motor gücü:170HP 7,9sn aynı güçte olduğunu kim söyledi?

Forum biraz sorumluluk ister gördüğümüzü bildiğimizi söyleyeceğiz tabi. Burada 140Hp nin VW bünyesinde olmaması bence ticari kaygı, 170Hp nin kalkması ise Arızalar diye tahmin ediyorum. 140Hp varken 160Hpyi satmak zor aynı teknoloji sizde söylemişsiniz. Şimdi 180Hp polo Tsi 1.4 geldi ama daha dayanıklı parçlarla geleceğini düşünüyorum.
« Son Düzenleme: 11 Eylül 2012, 22:44:24 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı varyans

  • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #12 : 17 Ekim 2012, 21:19:29 »
2007 1.4 tsi comfortline golf var alıcıysan mesaj at

Çevrimdışı ssergenli39

  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf 5 140 hp comfortline mı golf6 101-125 hp comfortline mı
« Yanıtla #13 : 28 Kasım 2012, 11:21:26 »
2007 1.4 tsi comfortline golf var alıcıysan mesaj at
ben de golf almayı düşünüyorum kırklareli liyim aracı görüp beğenirsm alabilirim