ARKADAŞLAR MERHABA ARANIZA YENİ KATILDIM.1 AY ÖNCE 1997 MODEL POLO 6N ALDIM.TÜM BAKIMLARINI YAPTIRDIM.FAKAT 1 HAFTA ÖNCE MOTOR ROLANTİDE APTAL ÇALIŞMAYA BAŞLADI.SERVİSE GÖTÜRDÜM BU KADAR SARSINTI NORMAL DEDİLER.ARAÇ GÜNDE 1 LT SU EKSİLTİYORDU TAŞIRMA KABINDANDIR DEDİLER DEĞİŞTİRDİK YİNE DÜZELMEDİ.FAKAT İÇİME SİNMEDİ EMEKTAR USTAMA GÖTÜRDÜM EGZOSTAN SU ATTIĞINI CONTANIN YANIK OLDUĞUNU SÖYLEDİ.ARAÇ BENDE İKEN HİÇ HARARET YAPMADI.BÜYÜK İHTİMALLE CONTA ,EN KÖTÜ İHTİMALLE SİLNDİR KAPAĞI TAŞLAMASIYLA KURTARIRIZ MAX:800 TL FİYAT VERDİ.AKŞAMI MOTORUBERABER AÇTIK.KENDİ GÖZÜMLE GÖRDÜM SİLİNDİR KAPAĞI ALTI SU ALIP ÇÜRÜME YAPMIŞTI.NEYSE USTA BİR KAYNAK TAŞLAMA VE CONTAYLA DÜZELİR İNŞALLAH DEDİ.BEN REKTİFİYE USTASINA GÖNDERİYİM SANA HABER VERİRİM DEDİ.KAPAK TESTTE İÇ KISIMDAN ÇATLAK ÇIKTI.
ASIL SORUM ŞU YETKİLİ SERVİSTE DOLU KAPAĞA 4,000,00 TL +KDV FİYAT ÇEKİYORLAR.PARAMOLSAN YAPTIRACAĞIM AMA MAALESEF.
ÇIKMA KAPAK DOLU OLARAK ATATÜRK SAN.SİTESİNDE 600-800 TL ARASINDA DEĞİŞİYOR.
SİZ HANGİSİNİ TERCİH EDERDİNİZ İMKANLARI SONUNA KADAR ZORLAYIP ORJİNALMİ,YOKSA İMKAN DAHİLİNDE KALIP ÇIKMA KULLANMAK MI?