Herzaman dediğim gibi aracın motoru bitik değilse dizel benzinli fark etmez(not: yağı alırken motor tipinizi söyleyin-Dizel, benzinli gibi) düşük değerli yağlar bizim motorlarımız için iyidir.. Bu baştaki 0w 5w 10w 15w 20w olayını tersten alıyoruz ve yanlış yola sevk oluyoruz..
MultiGrade yağ teknolojisi kafa karıştırıcıdır.. Başta W değeri kışın aracınızın bulunduğunuz bölgeye göre soğuk havalardaki yağlanma performansını gösterir.. Değer nekadar düşük olursa motor soğukken yağlama en iyi şekilde gerçekleşir..
Önemli olan sonraki değer 30-40-50-60 olan. siz isterseniz 5w 40 alın yada 15w 40 bu motor ısındıktan sonra aynı akışkanlığa sahiptir. Motorlarımız eski teknoloji olduğu ve km si yüksek olduğunda full sentetik yağlar bize herzaman iyi gelmez onun için 10w bizim için kışın en düşük değer yazında 40 numara yağ işimizi fazlası ile görecektir 50 aşırı sıcak güney bölgelere 60 ta artık son demlerini yaşıyan motorlara düşünülmeli..
Motoruna güvenen ve bulunduğunuz bölgede kışın -10 yazın 40c gibi olanyerlerde doğru değer 5w 35 - 10w 40 bilemedin en fazla 15w 40.
Tekrar diyorun baştaki değer kışın motorun ilk çalışmadaki yağlanması için geçerli olan değeri simgeliyor o yüzden rakamın küçüklüğü sizi korkutmasın. Yağın esas kalınlığı 30-40-50-60 olan yeri ve yüksek rpm li vw motorları için çok sıcak iklimlerdeki değer 50 dir 60 bitmekteki motor için..
Motorunuz yağ eksiltiyorsa yada yatak vuruyorsa bu yağdan değil motorunuzdaki sorunlardan dolayıdır.