Gönderen Konu: motor kilitlendi  (Okunma sayısı 35418 defa)

Çevrimdışı mehmetk

  • İleti: 445
  • MK3 Gti konya 42 he 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #70 : 23 Eylül 2012, 23:38:33 »
o manifoldu bi kumlama yaptırmanı tavsiye ederim..
it ürür kervan yürür...

Logged

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #71 : 24 Eylül 2012, 09:38:29 »
o manifoldu bi kumlama yaptırmanı tavsiye ederim..
teişekkürler tavsiyen için tamircimle konuşurum
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı fanatic06

  • İleti: 344
    • Profili Görüntüle
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #72 : 27 Eylül 2012, 14:59:51 »
büyük büyük geçmiş olsun kardeşim ya.
ELEŞTİRİ, GİZLİ HAYRANLIKTIR....

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #73 : 27 Eylül 2012, 15:10:20 »
büyük büyük geçmiş olsun kardeşim ya.
teşekkür ederim kanka sağ ol kimsenin başına gelmesin özelliklede çoluk çocukla iken
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı SeyitE

  • İleti: 1161
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 16' Crafter
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #74 : 27 Eylül 2012, 16:08:38 »
seyit  şu konuyu biraz açsana merak ettim açıkçası

Kusura bakma abi yeni gördüm... sonradan intercooler takmak biraz sorunlu motora tamamen modifiye yaptırmıyacaksan. İntercoolersiz bir motorun turbosu 0.7 bar basıyorsa intercooler taktıktan sonra intercooleri doyurması açısından motora aynı basıncın gitmesi sorun olabiliyor.
Intercoolerida doyuracam dersen bar atırıyorsun artırdıkca motora basmaya başlıyor barı fazla basıncada piston kolarını eğebiliyorsun. Ben de motorumu yeni yaptırdıktan hemen sonra taktım 0.8 barda doyurmadı tabi çekiş kazanalım derken çekişten düştük. 0.9, 1.0 diyerek yükseltirken 1.3 e çıkardım çekiş çok güzel oldu 3 vitesde pati bile çekiyordu :D  bir gün otobanda giderken hararetin kalktığını gördüm barı geri düşürdüm. kısacası abi iyi oluyor ancak barı iyi ayarlamak gerekiyor oda sen kullandıkca artırcan yada azaltçaksın.

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #75 : 27 Eylül 2012, 16:33:26 »
Kusura bakma abi yeni gördüm... sonradan intercooler takmak biraz sorunlu motora tamamen modifiye yaptırmıyacaksan. İntercoolersiz bir motorun turbosu 0.7 bar basıyorsa intercooler taktıktan sonra intercooleri doyurması açısından motora aynı basıncın gitmesi sorun olabiliyor.
Intercoolerida doyuracam dersen bar atırıyorsun artırdıkca motora basmaya başlıyor barı fazla basıncada piston kolarını eğebiliyorsun. Ben de motorumu yeni yaptırdıktan hemen sonra taktım 0.8 barda doyurmadı tabi çekiş kazanalım derken çekişten düştük. 0.9, 1.0 diyerek yükseltirken 1.3 e çıkardım çekiş çok güzel oldu 3 vitesde pati bile çekiyordu :D  bir gün otobanda giderken hararetin kalktığını gördüm barı geri düşürdüm. kısacası abi iyi oluyor ancak barı iyi ayarlamak gerekiyor oda sen kullandıkca artırcan yada azaltçaksın.
meşakkatli iş aslına bakarsan öyle gözüküyo doğuştan tdı almak daha faydalı gibi
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı servet_volt

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #76 : 29 Eylül 2012, 17:36:31 »
Kusura bakma abi yeni gördüm... sonradan intercooler takmak biraz sorunlu motora tamamen modifiye yaptırmıyacaksan. İntercoolersiz bir motorun turbosu 0.7 bar basıyorsa intercooler taktıktan sonra intercooleri doyurması açısından motora aynı basıncın gitmesi sorun olabiliyor.
Intercoolerida doyuracam dersen bar atırıyorsun artırdıkca motora basmaya başlıyor barı fazla basıncada piston kolarını eğebiliyorsun. Ben de motorumu yeni yaptırdıktan hemen sonra taktım 0.8 barda doyurmadı tabi çekiş kazanalım derken çekişten düştük. 0.9, 1.0 diyerek yükseltirken 1.3 e çıkardım çekiş çok güzel oldu 3 vitesde pati bile çekiyordu :D  bir gün otobanda giderken hararetin kalktığını gördüm barı geri düşürdüm. kısacası abi iyi oluyor ancak barı iyi ayarlamak gerekiyor oda sen kullandıkca artırcan yada azaltçaksın.

ıste derdıme derman olcak bırı var burda :)

bende ıntercooler takacagım pederle bunun beyın fırtınasını yapıyoruz ama bu doyurma olayı cok canımı sıkıyordu :)

benım aracta orjınal turbo var turbo bost gostergede var 0.7. 0.8 bar basıyor...
ben  turbonun basıncını nasıl arttırabılırım abi ? :)
Beş para etmeyen insanların, milyonluk tavırlarına hastayım.

Çevrimdışı SeyitE

  • İleti: 1161
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 16' Crafter
Ynt: motor kilitlendi
« Yanıtla #77 : 01 Ekim 2012, 10:01:53 »
ıste derdıme derman olcak bırı var burda :)

bende ıntercooler takacagım pederle bunun beyın fırtınasını yapıyoruz ama bu doyurma olayı cok canımı sıkıyordu :)

benım aracta orjınal turbo var turbo bost gostergede var 0.7. 0.8 bar basıyor...
ben  turbonun basıncını nasıl arttırabılırım abi ? :)

Westgate den ayarlıyacaksın abicim.