dizel mk1'in benzinlisi ile karşılaştırılması bile hata olur.tabi ki dizel.
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır
Benzinli kışın dizelden gene daha çok yakıyor.. Dizelde jikle devresi yok benzinlide motorun normal ısısına ulaşana kadar yaktığı yakıt dizelden daha fazla.. Her 2 motor seçeneğindede motoru ısınsın diye bekleyip haraket etmeye kalkınca o 5 dakkada gidiceğiniz kısa mesafe kadar tüketimi yapıyor. O yüzden 1dk nın altında motor yağlamasını yaptığı gibi kalkın gidin sadece motora yumuşak davranın yeter.. Benzinli araçta artık ne kadar yakıt yakıcağı hesabı yapılmamalı, litre fiyatı aldı başını gitti dizelde arkasından geliyor ama allahtan sıralı sistem olması onu gene cazip kılıyor.. TD motor mk1 de çok gerekli değil kasa zaten hafif 50 beygir 100tork düz dizel fazlası ile yetiyor GTI 5 ileri şanzımanda varsa drag bile yaparsın
bi FF değil çok kod var FF, FN, FH, FJ, FO, 6G, 4S, 4T bunların 4 ve 5 i ekonomidir.. ama FM ve 2H gibi 5 ileri takarsan çok fena kalkarsın ama son hız 155 te kalır dizelde..
Benzinli kışın dizelden gene daha çok yakıyor..