Birkaç manuel yada elektromekanik switch ünitesi ile her iki yakıt sistemide uygulanabilir. Yurt dışında bu malzemeler satılıyor bunları temin etmek yada elektromekanikten hobi olarak uğraşan birisinden yardım alınarak yapılabilir..
K-Jetronik bilindiği üzere benzin püskürtmesini hava emiş yolu ile sağlamakta. Basınçlı benzin sisteme pompalanır, Gaz kelebeği gaza basınca hava emişi artar, bu basınçlı emiş hava valfini yukarı çeker valfin bağlı olduğu kol sondayı iter ve enjektör yolu açılır. Mekanik döngü ile sistem çok güzel ilerler..
BU sisteme LPG uyarlamak için sırası ile kesilecek yollar..
1- Benzin pompasının Elektriği paypas edilecek.
2- Ana benzin hattını kesicek bir switch takılacak. (Mengen e bağlı ana benzin borusu filtreden sonra)
3- Emme manifolduna giren hava kanalını komple kapatıcak bir otomekenik kapak yada manuel kapama sistemi (manuel yapılırsa Benzine geçişide manuel ayarlamak gerek)
4- Gaz girişi mutlaka gaz kelebeğinin önünde olmalı mengen in oraya takılması çok yanlış, Yol çok uzun bu yüzden randıman düşüyor ve çok fazla yakıt tüketiyor.
Bu sistemi kurarsan her iki sistemide kullanabilirsin ama Jetronik sistemde LPG tüketimi karb yada sıralı sistemden fazla oluyor buda emiş kısmının baya geniş olmasından kaynaklanıyor. Gazı kısarsan performans yok oluyor