Ben şu anda 36-40 kuruşa yaklaştım kilometrede,uzun yolda bu rakam 29-35 kuruş aralığında çok sıkıştırır uçarsan şehir içinde 40-55 kuruş aralığını görürsün o zamanda şehir içinde rakip tanımazsın solu kapatır gidersin,daha doğrusu sol şeridi senden az sayıda araç alabilir.Ayrıca ben yılda 7-8 bin kilometre yapıyorum bunun 3 bini şehir dışı gerisi şehir içi.Ayrıca şu anda şanzuman ve bir çok 2 yılı dolmamış parça garanti kapsamnda ve Volkswagen servisi benzinli modellerde tüp taktırıldığında bırak garantiyi serviste işlem yapmıyor,bu yüzden zaten yakın zamanda asla lpg düşünmüyorum ve bu değerleri fazla bulmuyorum zaten,neden der isen benim daha önceki 2 aracım lpg li idi aracın bir miktar çekişi düşüyor 30-40 bin sonra yeni nesil motorlarda ciddi sorunlar çıkabiliyor,enjektörler bujiler kelebek boğazı,benzin pompası,motorun kurum bağlaması,ayrıca sıralı sistemde her seferinde bir müddet benzin kullanması,lpg nin taktırılması,benzinden daha çabuk yanan bir madde olması,vs.vs bir sürü sebeplerden lpg'ye pek sıcak bakmıyorum,önceki iki lpg li aracımdada bir sürü sıkıntı çıkmıştı zaten ondan sonra soğudum lpg'den arkadaşım kırıkkalede lpg alıyım diye girdiği benzinlikte kaldı neden dersen benzin pompası arızalanmış sıralı sistem araba 1 günü gitti rezil oldu 1.8t idi aracı,ben aynısını 2003 vectramda manisa turgutlu'da yaşadım izmire gidiyorduk akşam vakti durduk benzinlikte 1 gece boyunca uğraştık çekici falan rezillik,sonra o aracımda enjektör,buji,boğaz kelebeği lpg taktırma masrafları emniyete işletme,bi gaz bi benzin alma,çekiş kaybı,orjinalliğinin bozulması,ne anladık bu işten ne ise onu orjinaliyle kabullenmek bence daha mantıklı adam ona göre üretmiş,şimdi ben benzinliyle biniyorum kafam rahat.
Ayrıca bence bu güce bu komfora,1400 kusur kiloluk bir araca 1.4 turbo ve süpercharger gücü ile alt dilim vergi ödeyerek 2.ooo,22oo cc hacmindeki araçtan alabileceğim hazzı bu yakıtla bu vergi dilimi ile elde ediyorum ben çok memnunum bu halimden.