Gönderen Konu: Golf I Teknik Veriler.  (Okunma sayısı 123271 defa)

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #70 : 23 Kasım 2010, 14:23:03 »
Evet o model sadece Fransa için ztn sarı atomlarda belli..Bi aracı ile almanyada araştırdık yok ama fransa aklıma gelmedi..Kimdi bu trdeki adam?Merak ettim Oettinger var ama piyasada yok

Logged

Çevrimdışı ®oyal

  • İleti: 2238
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: T5'04
  • Şehir: Bursa
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #71 : 26 Kasım 2010, 19:26:28 »
arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza hepinizin bayramı mübarek olsun.benim değerli arkadaşlarıma bir iki tane sorum olacak bu işi bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim .şu anda golf 1 td dizel bi arabam var ve çok memnunum ama işte bilirsiniz mazotlu arbalarda performans olyı yetersiz geliyor fakat ben bir golf 1gti alıp onada turbo uygulamak istiyorum nasıl olur kaç para masraf gider parçaları nereden alabilirim gibi sorunlar var önümde heee arabamın resimlerinide eklerim siteye bana yardımcı olurmusunuz herkeze iyi bayramlar


Hoşgeldin.

TARGET
Golfmk1cabrio
nickname li arkdaşlar Bursa'da sana yardımcı olabilirler.

Çevrimdışı güvenir42

  • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #72 : 29 Aralık 2010, 23:22:58 »
 arkadaşlar merhaba  ben konyadan arıyorum golf 1 dizel bir araç topluyorum sag arka çamurluk agzı lagzım ve daha gereken çok parça lagzım ama şimdi çamurluk agzısag arka yardımcı olursanız sevinirim

Çevrimdışı gurcan

  • İleti: 76
  • GOLF MK1 KARMAN CABRİO....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #73 : 12 Mart 2011, 19:24:05 »
arkadaşlar  benımde  şöle bir sorum olacak 1800 ile 1600 cc gti motoru nersınden ayırt edebıliriz ? yanı ruhsatta 1800 yazıyor performansı çok iyi yakıt abartı değil ama emın değilim şase yada motor nuamraısndan çözülebilir mı nerdne naalrız  cvp için şimdiden teşekkurler

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #74 : 12 Mart 2011, 20:30:31 »
motor kodunun ilk iki-3 hanesinden çıkar patron, söyle hemen çıkaralım...

Çevrimdışı gurcan

  • İleti: 76
  • GOLF MK1 KARMAN CABRİO....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #75 : 12 Mart 2011, 20:55:40 »
jh183

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #76 : 12 Mart 2011, 21:17:45 »
JH
   

1781 I-4
   

81.0
   

86.4
   

8V Mechanical
   

8.5:1
   

90@5500
   

105@3000
   

K-Jetronic

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #77 : 12 Mart 2011, 21:18:32 »
Engine Code
   

Displacement (cc)/Cyl
   

Bore (mm)
   

Stroke (mm)
   

Cylinder Head
   

CR
   

Horsepower
   

Torque
   

Injection
JH
   

1781 I-4
   

81.0
   

86.4
   

8V Mechanical
   

8.5:1
   

90@5500
   

105@3000
   

K-Jetronic

Çevrimdışı gurcan

  • İleti: 76
  • GOLF MK1 KARMAN CABRİO....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #78 : 12 Mart 2011, 21:38:00 »
supersin arkadaşım yanı benım makine 1.8 mekanık enjeksiyon oldugun fark emiştim ki bu hoşuma gitti :) ateşlemede elektronık 112 beygir sanıyorsam az sayıda var bu 1.8 gti motorlu  cabriolardan ?

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #79 : 12 Mart 2011, 22:00:08 »
amerikan versiyon hocam üzerindeki motor orijinal, k-jetli 95 hplik bir motor, oldukça güçlü olsa gerek. ama "eg" 11o iken bu nasıl ya da niye 95 hp onu çözebilmiş değilim, neyse doktor az sonra müdahil olur, öğreniriz

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #80 : 13 Mart 2011, 00:55:27 »
amerikan versiyon hocam üzerindeki motor orijinal, k-jetli 95 hplik bir motor, oldukça güçlü olsa gerek. ama "eg" 11o iken bu nasıl ya da niye 95 hp onu çözebilmiş değilim, neyse doktor az sonra müdahil olur, öğreniriz
Belkide yakıt tasarrufunu ön plana sürmüşlerdir abi ama eskisinide aratmamak için orta seviyeli bi motor uygulamışlardır  ;)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #81 : 14 Haziran 2011, 22:34:05 »


Golf GTI 16S Oettinger EG

Max Güç : 136 hp 6500d/d
Max Tork : 160 5500d/d
Max Devir : 7500d/d
1588cc
Sıralı 4 silindir
16V
Ağırlık : 900 kg
Yakıt deposu : 40 lt
Son Sürat : 197km/h
0-100 : 7.6 sn
0-400m : 16.1sn
0-1000m : 29.6sn
--------------------------------------------------------------

bu motora sahip olan aracların motor kodu ne ile başlıyor 3. nesil eg motor mu bunlar ?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #82 : 15 Haziran 2011, 09:26:14 »
bu motora sahip olan aracların motor kodu ne ile başlıyor 3. nesil eg motor mu bunlar ?

Hayır 3. nesil EG yok. Bu 1. EG nesille uygulananmaya başlayan kit.
« Son Düzenleme: 15 Haziran 2011, 09:27:14 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı dameqe

  • İleti: 36
  • hastasıyız CazZ yapma..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf I Teknik Veriler.
« Yanıtla #83 : 26 Temmuz 2011, 17:24:53 »
benim motor koduna bi bakarmısınız .. yada nerden bakıyosanız ben bakıyım..
ez893 diye başlıyor . motor no ..
vw golf cabrıo gtı 1800 motors
etikete gerek yok eskiler bizi iyi tanır..