Hayırdır yenı projeler mi var?Pm attım
Selamlar Faruk. Yeni proje yok...Her seyi ile orjinal donuyorum....Arabam ile cok geziyorum..Cok gezdigim icin dogayi daha fazla kirlemteye gerek yok....
eksoz sisteminizi nasıl yapmıstınız bilgi alabilirmiyiz acaba kat.da sensör bulunuyor sanırım onu iptal etmişmiydiniz. Kısaca afh motor üzerindeki tecrübelerinizi alabilirmiyiz acaba. birde özelden veya buradan headers ve filtre fiyatını alabilirmiyim
02 sensoru kat oncesinde dolayisi ile kat bagli degil. Bizim motorlarda manifold ile kat biribirne bagli. Manifold iki parca ust ve alt olarak. Kat manifoldun altina bagli dolayisi bir butun olarak cikiyor..ben kati kesip cikarmadim alt manifold ile beraber bir butun olarak cikarttim.
AFH motorun en kisitli yeri egsoz sistemi ve filitre kutusu. Ben,aracima header dahil 51 mm genislikte (ic capi 50mm) boru ve iki kucuk susturucu sonrasinda free flow remus ile +10 beygir aldigimi dusunuyorum. Sebebi ise su. Eskiden polom normal iken 190-191 gordugum yolda bu eksoz sistemi ve LUPO GTI filitre kutusu ile 200 gordum. Ve hic sasmadi..
Daha sonra eksozun bana gurultulu gelmesi -cogu insan daha gurultulu eksozlari araclarinda gunluk kullanabiliyor burada- sonrasinda son susturucuyu soktum. Bunun akabinde 200 u hava sartlarina gore gorebildim. genelde makinam 196 gibi takili kaldi...Genis borular ile free-flow bir susturucu aracin orta ve ust devirlerini iyilestiriyor...mesela sabit 4000 de giderken gaza basildiginda zaten iyi olan hizlanma kesici ye kadar -kirmizi bolge- durmadan cekisi ve artan torku hissediliyor...
Mesela bu sisteme uygun cadde eksantirikleri ile bu butun konfigurasyona uygun bir cip ile cogu arabaya 1400cc ile meydan okuyabilecek hale gelir AFH.
BMC-CDA'nin ise sesi gercek etkileyicidir. Kendine has metalik bir sesi var tabi bunda AFH nin payi buyuk.