iyi aksamlar arkadaşlar
başımdan geçenleri anlatmadan önce adım uğur
aranıza yeni katıldım 1 ay oldu polomu alalı renk beyaz 97 model afh 1,6 75 kw motor yalnız 2 haftanın sonunda motoru indirmek zorunda kaldık.
pazardan begenerek aldıgım arabam bi gun sabah mars yaptım toplasanız 20 kilometre yol gittim sonra park ettim aksamına kontak yaptıgımda küt diye bi ses geldi motordan tekrar 3 defa daha denedim yine aynı motor kitlemis gibi bi ses. sonra arabayı beraber aldıgım arkadasım baktı iterek çalıstıralım dedi bende hayhay dedim ilk arabam fakat ehliyeti alalı 1 yıl bile olmadı daha bilmiyorum bende gayri ihtiyari ittik falan çalıstı araba oh dedik kurtulduk 100 metre gitmeden hararet yandı su doldurduk yine yandı stop ettik dolduk yine yandı tabii bunların hepsi yarım saat içinde gerçeklesti araba su yakmaya basladı üst kapak ufaktan açılmıs su kanalından silindire su almıs çektik sanayiye. kapak açıldı dediğim gibi su kanalının kenarından contanın arasından su almıs o yuzden suyu bitirik hararet lambası yanıyor. neyse tamam usta dedik yapalım silindirin biride cok asagıda duruyo bunuda ölctürelim dedi ölçtürdük normalde kısaymıs. usta onuda soktu biel kolunuda egmişiz ( allahtan kırılmamıs) tamam usta onuda degistir dedik işte normal olarak kapagımızın diger 10 yerinde daha çürük cıktı ve doldurulup kapatıldı. 1 hafta tabii conta gelmedi biel kolu yanlıs geldi kargo geri goturdu diyerek oyalamaya giriştiler ustada tanıdık kırmakta istemiyoruz. yaptı bitirdi aldık arabayı araba eskisinden hem kötü hemde rolantı tutmuo ne 75 kw lik güç var ne rolantıda denge var ne motorun çalısmasında bi saglık var bildigin yürüyen cenaze. 2. gün geri goturdum arabayı usta bu olmamıs dedim ustada baktı etti bogaz kelebeginde sorun var dedi. iyi eyvallah dedim 2 el cıkma kendi birebir parcayı buldum getirttim taktı adaptasyon yaptı rolantı cıldırdı. 2000 devrin altına inmez oldu geri eski parçamı taktı servise gotur dedi. goturdum 1 gun ugrastı servis buldu sorunu kapakta problem var 2 silindir basıncı tam degil ve motor kendi stop etmekte buluyo cözümü dedi geri ustama goturdum zor bela kapagı geri sokturdum tekrar işleme girdi üst memelerin tam oturmadıgını ve kapakcının hatası oldugunu soyledi tum tekrar alınan malzemeleride ona yukledi. bende muhattap olmadgım için üstüne dusmedim. neyse arabam oldu cok sukur. su anda saat gibi yalnız ilerde işlem goren yerler tekrar bi sıkıntı çıkarırmı arkadaslar benden alınan 1300 tlyide unutmamak lazım arabayı alalıda 1 ay oldu hos 2 hafta bindim 2 haftasınıda sanayide gecirdi. aşagıda yazcagım parçaların hepsi degisti.
subap toffigi :6mm
77307600 kol yatak
ct907 kayış
balata spreyi
sıvı conta
motor yagı
buji bkurbet-10
ocz296 yag filtresi
termostat
segmen tk 470380 std polo
egsoz manifold contası
biyel kolu
su borusu
oring
buji kablosu
bunlar listede yazan isimleri arkadaslar motor aksamından anlıyorum ama listeye kendi dillerinde yazmıslar. parçalara ve işcilige 1300 tl aldılar aslı astarı nedir sizin yorumunuza kalmıs tekrar iyi aksamlar.
bu arada polo 97 model afh motor bogaz kelebegi satın almak isteyen olursa bi adet saglam çalısır halde mevcut. ulaşmak isteyen arkadaslar 534 735 22 81 nolu tlfndan ve
[email protected] mail atarak ulaşabilirler.