Gönderen Konu: Stop Etme  (Okunma sayısı 10148 defa)

Çevrimdışı alper19

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 2284
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #14 : 23 Ekim 2012, 13:16:02 »
o normal zaten :D ilk calistirdiginda motor soguk olur ve otomatik cikle acilir motor isindikca devir duser 900 de normal olanidir zaten eger bi dalgalanma yoksa devirde

Logged

Çevrimdışı alyekrm

  • İleti: 247
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #15 : 23 Ekim 2012, 16:09:49 »
bunların alayını değiştirip rahatladım ben

yalnzı kelebek ve dıst. malıyetlı parcalar Allah mecbur bırakmasın derım

Çevrimdışı uygaraga

  • İleti: 813
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #16 : 24 Ekim 2012, 08:17:39 »
yalnzı kelebek ve dıst. malıyetlı parcalar Allah mecbur bırakmasın derım


zaten onu bunu ala ala bayağı masraf ettik memur canımızla bende kafayı bozdum sattım aldım bi şahin ne alırsan 10 tl şimdi rahatım poloyu arıyorum ama ekonomık anlamda değil

Çevrimdışı uygaraga

  • İleti: 813
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #17 : 24 Ekim 2012, 08:21:43 »
yalnzı kelebek ve dıst. malıyetlı parcalar Allah mecbur bırakmasın derım

polo orta hallı bir kişinin alabileceği bir araba tek kapı 9 liradan başlıyor ortalama fiyat dersek 12 13 14 cıvarlarında güzel bir polo sahıbı olunabilir yanlız arabayı almakla bitmiyor sanayıde çok görüyorum polo sahıplerını aman usta masraf cıkarma aman usta yan sanayısı çıkması yokmu dıye sızlananları dumumuz yok kardeş bu araç parcaları pahalı orta halllı bir adama göre   çünkü araçlar ( 6n için bahsediyorum)  artık   12 13 yaşında oldu sorun çıkarmaya hazır konumda  boğaz kelebeği distiribütör bobin klima klima kontrol ünitesi şanzıman her zaman korkulu rüyamız olarak kalıyor 

Çevrimdışı alyekrm

  • İleti: 247
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #18 : 24 Ekim 2012, 11:37:21 »
polo orta hallı bir kişinin alabileceği bir araba tek kapı 9 liradan başlıyor ortalama fiyat dersek 12 13 14 cıvarlarında güzel bir polo sahıbı olunabilir yanlız arabayı almakla bitmiyor sanayıde çok görüyorum polo sahıplerını aman usta masraf cıkarma aman usta yan sanayısı çıkması yokmu dıye sızlananları dumumuz yok kardeş bu araç parcaları pahalı orta halllı bir adama göre   çünkü araçlar ( 6n için bahsediyorum)  artık   12 13 yaşında oldu sorun çıkarmaya hazır konumda  boğaz kelebeği distiribütör bobin klima klima kontrol ünitesi şanzıman her zaman korkulu rüyamız olarak kalıyor 
dogru soze ne denır ki...
siz memur halinizle dıyorsunuz ben ogrencı halimle bas etmeye calsııyorum genede hamdolsun gidiyoruz bisekilde Rabbimin yardımıyla  :)

Çevrimdışı azap5555

  • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 1.2 tsi referance ibiza 2015
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #19 : 24 Ekim 2012, 14:41:41 »
çoğunlukla bizi yoluyorlar arkadaşlar.ben çok yolundum.artık ustalara pek uğramıyorum. daha yeni sol aks (dış) körüğünü kendim değiştirdim. 20 tl. bu araba normalde ağır masraf çıkarmaz, basit müdahalelerle düzelir. ama biz yağ lambası yanıyor dediğimizde, motoru revizyon yapmak isterler . bu sorun vardı araçta kendim düzelttim 6-7 ay oldu. ustalara kalsa karter açılıp pompa süzgeci temizlenmesinden tutun, motorun komple sökülmesine kadar gidiyordu iş.

Çevrimdışı 35EZ349

  • İleti: 459
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: polo 6n 99 AEE
  • Şehir: İzmir
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #20 : 24 Ekim 2012, 21:13:46 »
Bugun sanayide bir baktirdik soyle bi sey var benim akuyu mars tam sarj etmiyormus marstaki bilmem ne bilmemne parcalari degiscekmis dediler tam sarj olmamasida butun sistemi etkiliyor olabilir dediler bla bla bilemiyorum simdilik askiya aldim bakalim ne olacak
I Love PoLo

Çevrimdışı arslanbey

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #21 : 31 Ekim 2012, 22:07:21 »
Selam arkadaslar,
96 model 1.6 AEE Motor 2 kapılı polom var. 2 gündür ayrıyız kendisiyle.. :'(
Stop etme sorunu nedeniiyle ustaya götürdüm. Rölantide düzensizlik, Farları acınca yada camları kapatıp-acarken 300-500 devir düşmesi  ve haliyle motorun stop etmesi sorunlarıydı. Hala düzeltemediler. Usta akümülatör yeterli akımı üretemiyor olabilir demişti . Kontrol etmişler akümülatör sağlam, akü sağlam.. Aracın elektrik tesisatından dediler biryerlerde oksitlenme vs bişeyler vardır araç şasi alması gerekiyor fakat alamıyor felan dediler.. Komple elektrik tesisatını ölçüyorlar, sorunu bulamadılar henüz çok gizli bir yerde sanırım  >:( ..
Bakalım neler olacak..

Saygılarımla..    
« Son Düzenleme: 31 Ekim 2012, 22:11:14 Gönderen: arslanbey »

Çevrimdışı west_55

  • İleti: 980
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Ford Focus C-Max TDCİ
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #22 : 31 Ekim 2012, 22:22:04 »
Selam arkadaslar,
96 model 1.6 AEE Motor 2 kapılı polom var. 2 gündür ayrıyız kendisiyle.. :'(
Stop etme sorunu nedeniiyle ustaya götürdüm. Rölantide düzensizlik, Farları acınca yada camları kapatıp-acarken 300-500 devir düşmesi  ve haliyle motorun stop etmesi sorunlarıydı. Hala düzeltemediler. Usta akümülatör yeterli akımı üretemiyor olabilir demişti . Kontrol etmişler akümülatör sağlam, akü sağlam.. Aracın elektrik tesisatından dediler biryerlerde oksitlenme vs bişeyler vardır araç şasi alması gerekiyor fakat alamıyor felan dediler.. Komple elektrik tesisatını ölçüyorlar, sorunu bulamadılar henüz çok gizli bir yerde sanırım  >:( ..
Bakalım neler olacak..

Saygılarımla..   

Boğaz kelebeği bozuk demeyen ustanızı tebrik ederim  :D

Çevrimdışı 06kzn39

  • İleti: 807
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #23 : 01 Kasım 2012, 00:24:06 »
Selam arkadaslar,
96 model 1.6 AEE Motor 2 kapılı polom var. 2 gündür ayrıyız kendisiyle.. :'(
Stop etme sorunu nedeniiyle ustaya götürdüm. Rölantide düzensizlik, Farları acınca yada camları kapatıp-acarken 300-500 devir düşmesi  ve haliyle motorun stop etmesi sorunlarıydı. Hala düzeltemediler. Usta akümülatör yeterli akımı üretemiyor olabilir demişti . Kontrol etmişler akümülatör sağlam, akü sağlam.. Aracın elektrik tesisatından dediler biryerlerde oksitlenme vs bişeyler vardır araç şasi alması gerekiyor fakat alamıyor felan dediler.. Komple elektrik tesisatını ölçüyorlar, sorunu bulamadılar henüz çok gizli bir yerde sanırım  >:( ..
Bakalım neler olacak..

Saygılarımla..   

distiribitöre baksınlar başka bir araban söküp taksınlar baksınlar

Çevrimdışı golfvan38

  • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #24 : 01 Kasım 2012, 00:31:31 »
bu sorunun aynısı bendede vardı, sanayiye gidene kadar araba düzeldiği için kimseye derdini anlatamıyorsun. AMA benim araba bir gün hiç çalışmaz oldu çekerek sanayiye götürdüm 90 tl ye bobin değişti hiç bişisi kalmadı. alakasını sordum araba soğukken ateşlemeyi çok ister, ısınınca düzelir dedi, bende onun yalancısıyım eğer yalan sa

Çevrimdışı 35EZ349

  • İleti: 459
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: polo 6n 99 AEE
  • Şehir: İzmir
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #25 : 01 Kasım 2012, 13:40:40 »
;) isin garibi bu arabalar bilgisayara baglanabilen arabalar ;) ama nedense pc de bu sorunlar cikmiyor bu almanlar varya bu almanlar ben valla artik sabahlari 90 dereceyi bulana kadar benzinde gidiyorum ondan sonra gaza aliyorum bu sekilde stop etmiyor ha gene rolantiden cikma asamasina gelince motor salaklasiyor ama benzinde oldugundan durumu kurtariyor stop etmiyor araba su an biraz dardayim ve ustanin olabilir dedigi herseyi yaptirmak icin para sacmak istemiyorum ama oncesinde ilk firsatta yukarida bahsettigim sarj dinomosunun o parcasini degistiricem sonra artik atesleme bobini disturubutor tamiri buji felan artik ne kadar girerse ;) bakicaz
I Love PoLo

Çevrimdışı BuZ

  • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #26 : 02 Kasım 2012, 20:30:27 »
Boğaz kelebeği bozuk demeyen ustanızı tebrik ederim  :D

+10000  :tamamdir
POLO

Çevrimdışı arslanbey

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Stop Etme
« Yanıtla #27 : 07 Kasım 2012, 13:07:14 »
Selam arkadaslar,
96 model 1.6 AEE Motor 2 kapılı polom var. 2 gündür ayrıyız kendisiyle.. :'(
Stop etme sorunu nedeniiyle ustaya götürdüm. Rölantide düzensizlik, Farları acınca yada camları kapatıp-acarken 300-500 devir düşmesi  ve haliyle motorun stop etmesi sorunlarıydı. Hala düzeltemediler. Usta akümülatör yeterli akımı üretemiyor olabilir demişti . Kontrol etmişler akümülatör sağlam, akü sağlam.. Aracın elektrik tesisatından dediler biryerlerde oksitlenme vs bişeyler vardır araç şasi alması gerekiyor fakat alamıyor felan dediler.. Komple elektrik tesisatını ölçüyorlar, sorunu bulamadılar henüz çok gizli bir yerde sanırım  >:( ..
Bakalım neler olacak..

Saygılarımla..   

Bir gün sonra arabayı bakmaya gittim, sorunu bulamadık dediler    >:(  aynı aractan gelırse bazı parçaları deneriz (bogaz kelebegi ) felan dediler..
Bende aldım arabayı cıktım. Bıraktıgım gibi sorunlar devam etmekte ,  rolantide 2 dk kalınca stop ediyordu,
zar zor bir alışveriş merkezinin otoparka çektim arabayı, hava filtresinin oldugu kapagı actıktan sonra arabayı çalıştırdım, gaz verirken balata spreyini bogaz kelebeginin içerisine sıktım, kir pas varsa atsın diye birde bogaz kelebeğine bağlı şase kablosu var ona da balata spreyi sıktım.. araç biraz düzelir gibi oldu.
Eve gittim ve 1 haftadır herhangi bir sorunu yok rolanti  800-900 arasında sabit duruyor..
Belki şase kablosundan olabilir diye düşünüyorum..   ???