Şöyle anlatmaya çalışayım.Komple kalorifer kazanını söktüm temizledim.Radyatörünü değiştirdim ve kanal kapaklarında ki süngerleri yeniledim ve orjinali gibi topladım.Yerine takmadan önce kontrol ettiğimde bütün ayar kolları eskisinden çok daha iyi çalışıyor ve işlevlerini yerine getiriyordu.Sizin tespitinize cevap niteliğinde şöyle anlatayım.Araç normal sıcaklığında.Kaloriferi son ayarına açtım.ısı kolunu sıcakğa ve soğuğa aldığımda hem kazanın içinde ki kapağın hareketini duyuyorum hemde havanın yoğunluğu değişiyor.Yani normal soğukta hava direk kanaldan geldiği için daha yoğun,sıcak konumunda ise radyatöre çarpıp geldiği için biraz daha yoğunluğu az bir hava geliyor.Aslında birde şöyle bir durum var.kalorifer radyatörünü değiştirmeden önce de aynı sorun vardı.Arac rölantide çalışırken soğuk hava üflüyordu.Ama deviri 3000 rpm getirip sabit tutarsanız olması gerektiği gibi sıcak hava üflüyordu.Benim aklıma devirdaim veya hortumlarda biir sıkıntı olabilir mi diye geçiyor.siz ne dersiniz?