Mantar conta ve sağ sol silikon keçeler yeni değişti ve külbütör kapağı güzelce sıkık ise kaçak yapması anormal.. Ya kapak yamuk yada mantar conta yeni takıldı için belirli bir zaman sonra tekrar sıkılması gerek yeni conta zamanla oturma yapıcaktır boşluğu alındı ve tekrar kaçırıyorsa subablarda çok fazla basınç var demek.. Yağ fazlalığı bile buna sebeb olabilir. 4 litre yağ konmuş olması lazım filtre ile beraber 4,5 litre alır fazlasını biyerlerden atıcaktır...
Herşey yukarıda yazılanlar gibi ise ve sorun devam ediyorsa silindir basınçların çok yüksek demektir buda motorun tekrar elden geçirilmesini gösterir. Kapak taşlamak profesyonel bir iştir heleki dizel araçta taşlama birkereya mahsus olmalıdır o yüzden kapağın daha önceki evveliyatını bilmek lazım... 2 ci kez taşlama yapıldı ise o kapağı yenilemek daha mantıklıdır... Aşırı sıkıştırma zamanla daha büyük motor arızalarına yol açacaktır... Daha öncede sormuştun orda sana silindir komprösör değerlerine baktırmanı söylemiştim bunu yaptınmı bu çok önemli 23.5 max değer olması gerek tabi gömlek ve sekman değişimi olmadı ise..