Herkese teşekkürler..
maşallah araba çok güzel, içinden foto da isterük, jant lastik ebatları ve alçaltma ile ilgili paylaşımda da bulunursanız sevinriz tabi.
bir de şu kaporta boya işlemi gören her mk1'de dikkatimi çeken husus, ön panelin çamurluk bağlantısı neden hep kapatılıyor anlamıyorum ya, sırf çürümesin diye arabanın hatlarına yazık ediliyor, trdeki mk1lerin %99'u böyle
Araçta coilover var şuan yuksek hali alt tarafın izin verdiği kadarıyla daha da basıcam aracı
Lastik ebatlarını bende bilmiyorum akşam bakar yazarım buraya
ama arkalar 8 onler 6,5 ofset sanırım lastiklerimiz dunlop baya bir kavun durumu var..
Ön çizgi konusunda bizim diğer mk1'i toplayan usta toplamış bu aracıda bizimkinde de o mevzu var anlatamıyorsun ustalara bunu. aynı şekil çamurluğun üst kısmınıda silikonla kapamışlar esnedikçe boya atıyor gibi mide bulandırıcı durumlar var.
arabanın içinin fotolarını koymak istemem ama koyuyım RECARO koltuklarım var
döşemesi yırtık ancak ilk sırada iç döşeme ve yalıtım var sonrasında bakıcaz ufak tefek işlere