Arkadaşlar genelde forumu inceliyorum,bu konuda daha önce başlık açılmamış sanırım ve arama motorlarındanda bu konuda net bilgiler bulamadım,16 aydır kullandığım araçta kompresör ile birlikte turbo ilk hareketten itibaren aktif,fakat belli bir devre kadar kompresör daha aktif galiba 1500 devirden sonra turbo yavaş yavaş göreve dahil olmaya başlıyor gibi devir arttıkça turbo görevini daha fazla almaya başlıyor,bir görüşe göre ise turbo ve kompresör sürekli çalışarak devir durumuna göre 2'si arasında aşşağı indikçe kompresör yukarı çıktıkça turbo daha fazla görev üstleniyor,buda turbo boşluğu olayını ortadan kaldırıyor.
Benim net olarak öğrenmek istediklerim;
1-)Kompresör turbo devreye girince göreve devam ediyor mu?
2-)Turbo söylenildiği gibi ve hissedildiği gibi 1500 devirdemi devreye giriyor,yoksa daha üst devirlerdemi devreye giriyor?