Gönderen Konu: Mekanik enjektörlü motor ve LPG  (Okunma sayısı 12596 defa)

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #14 : 23 Ocak 2011, 13:08:59 »
Gaz kelebeğime takılı bir düğme var. Gaz kelebeği kapanır kapanmaz o düğmeye basılıyo. Ama ne işe yaradığını bilmiyorum.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Logged

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #15 : 23 Ocak 2011, 13:10:03 »
işte normalde o switch rölantiyi tutturasın diye ayak gazdan çekilince bir valve elektrik verir oda kelebek öncesi bir miktar hava sokar içeri rölanti tutturmak amaçlı

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #16 : 23 Ocak 2011, 13:13:49 »
Bi takip edeyim ona takılan fiş nereye gidiyomuş diye. Bu dediğin şey olmazsa araba rölantide durmuyo mu?

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #17 : 23 Ocak 2011, 13:15:58 »
durmaz tabi :) biz elektronik enjeksiyon sistemine geçerken o rölanti valfinide beyinden kontrol ediyoruz ortalama 38-40 dereceye kadar tam açık kalıyor böylece araç rölantide sağlıklı duruyor ..

en kötü ihtimal bir rölanti valfi temin edip bmw ve peugeot araçların eski modellerindekiler işine yarayabilir onlardan takar bağlarsın

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #18 : 23 Ocak 2011, 13:19:40 »
Benim arabanın rölantisinde bi problem yok şu anda. Demekki hala yerinde duruyor.  :)

Senin dediğin parçanın bu olma ihtimali var mı? auxiliary air valve.


-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #19 : 23 Ocak 2011, 13:29:41 »
bu olabilir yıllar önce uğraşmıştım bu sistemle tam hatırlayamadım :)

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #20 : 23 Ocak 2011, 13:32:17 »
Bu parçada warm-up regülatörle aynı görevi görüyor. Soğuk çalıştırmada 5-10 dakika boyunca sisteme fazladan hava girmesini sağlıyor.  8v motorlarda emme manifoldunun arkasında duruyor. Dediğiniz gibi gaz kelebeğinin kapanmasıyla kendisini açıyor mu bilmiyorum.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı tdipower

  • İleti: 84
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #21 : 23 Ocak 2011, 13:37:51 »
açması lazım benim uğraştığım motor KR tam dolusuydu 8) onu çalıştırmıştık epey uğraştırsada sağlıklı oldu :) ama şuan 5 dakika uğraşmam bu sistemle hemen elektronik enjeksiyon ve ateşleme sistemi sıfır araba gibi binerim en temizi

Çevrimdışı al_pacino

  • İleti: 559
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #22 : 07 Kasım 2012, 09:08:53 »
merhaba arkadaslar konuyu fena hortlatıyorum ama bu sistemlerde duzgun verimli bir sonuca ulasan oldumu acaba. ben golf ve ibiza dan sonra 190e 1.8 lpg arac aldım. aracta aynı mekanik enjeksiyon sistemi var. bu k-jet lerle aynı sistemmiş sanırım. bana omvl lpg beynini almamı öneriyolar. bu markayı alan ve sıkıntısız kullanan var mı acaba bu sistem motorlarda. bide hava filte girişi bantla kapatılmıs. bu araca has bişey mi ki? forumlarda kimi kapalı olmalı diyo kimi açık kalmalı diyo. kararsız kaldım valla. acık olunca gaz yemiyorki araba. bide kapalı kalacaksa ne kadar kapatılmalı bunun bi ayarı ölçüsü var mı ki?

Çevrimdışı satarfaction

  • İleti: 177
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mekanik enjektörlü motor ve LPG
« Yanıtla #23 : 08 Kasım 2012, 18:43:23 »
mekanik enjeksiyonlara lpg de kesin çözüm var ve çok basit