sensörlerin olduğu yere ulaşmak için tekeri sök, diş fırçasından biraz daha uzun kıllara sahip bi fırça ve balata temizleme spreyi ile sensörün arasını veya dişli çarka benzer yapıyı iyice temizle. sensör çark benzeri bişeyden okuma yapıyor, ve bunun üzerine biriken toz &kir dişlinin arasını dolduruyor öyleki çark kısmını tel fırça ile temizlemende faydalı olur. o elektrikçi çok biliyo bence, sağ ile sol sadece deneme amaçlı yer değiştirilebilir fakat eski konumuna alınmazsa (virajda ani fernleme gibi hadiselerde) abs verileri yanlış okuyup kaza yapmanıza sebep olabilir!! cihaza bağlanınca "abs hydrolic pump" arızası çıkıyorsa beyinde sıkıntı vardır, ustaya söyleyin cihaz ile komple teste tabi tutsun frenleri, menüden adaptasyonmu seçiyo, pump testmi öle bişey emin değilim. bu işlemi yaptığında frene bas çek felan bişeyler istiyo cihaz veya abs pompasından cayır cuyur sesler geliyo
benimde aynı sorun vardı, bu işlemden sonra çok nadir yanmaya başladı abs lambası. eğer bi çukurdan kasisten geçtikten sonra abs ışık yakıyorsa, abs beyninin boardunda yani baskı devresinde kılcal çatlamalar vardır, tamiri 300-400 arası bi fiyat bilginiz olsun. son bi hatırlatma ABS ışığı yandıktan sonra frenlerinizin abs desteği olmuyor, kara düzen frenleme ile gidiyosunuz ona göre kullanın.
edit : alttaki fotoda sağdaki dişliye benzer yapı üzerine milimetrik oturuyor abs okuyucusu, temas etmiyor!!!