Uzun bir aradan sonra tekrar bir güncel çekeyim ölmedim yaşıyorum çok şükür ama biraz tırlattım galiba
motor-mekanik işleri ha bitti ha bitecek derken k-jet dağılmıştı bildiğiniz üzere aradık bulduk abiler,kardeşler saolsun k-jeti aldık değiştirdik araç çalıştı ama enjektörlerin aşırı işeme yaptığı ortaya çıktı boğulma yaptı bilmem ne oldu yine çalışmaz oldu...aşırı benzin pistondan kartele iniyor ve motorda 4 litre yağ + birkaç litrede benzin çıkıyor karşımıza.ardından tabi 4 enjektör yenisiyle değişti , yağ +yağ filtresi değişti. hehh tamam derken ateşlemenin zayıf olduğu ortaya çıkıyor üzerinde mako bobin vardı şuan çöpte kendisi yerine orjinal bosch bobin takıldı bujiler aşırı benzinden boğulmadan dolayı kararmış ve bilmem ne olmuştu tekrar yenisiyle bujiler değişti.k-jetin ara borusunda yırtık varmış hava alıyordu rölanti ayarlanmadı aradık bulduk boruyu da sıra ayara geldi dedik bu kezde rölanti valfine ceyran gelmediği ortaya cıktı.uzun lafın kısası ümit ediyorum ki şuan herşey tamam bir tek rölanti valfine gelmeyen ceyran nerde onu bulmak kaldı pazartesi sabahı inş elektrikçi bir aksilik daha çıkmazda arızayı giderirse araç tekrar kadıköye kadir ustaya gidecek ve son ayarları yapılacak... bu arada Lpg tesisatını bugün komple söktüm bir civatası dahi kalmadı araçta.
taner abiden aldığım parçaları buakşam görüştük teslim aldım teşekkür ederim kendisine...
smoked farlar
tek far logosuz panjur
far kaşı