Gönderen Konu: gti tevzi makarası  (Okunma sayısı 9467 defa)

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #14 : 16 Aralık 2012, 19:26:24 »
Ben anlamistim zaten zamaninda sa 230 lu resmi vardi
Saat tamir edelirmi ki
Al basına belayı

Logged

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #15 : 16 Aralık 2012, 19:29:13 »
Yada calisan bir saat ne kdr dir
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2012, 19:30:18 Gönderen: ismlakts »
Al basına belayı

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #16 : 16 Aralık 2012, 21:15:15 »
Bir an önce öğrenmeye bak. Klasik arabadan anlamassan çok üzülür ve para kaybedersin.. Saatin mebran yayı kompadı veya çok bızıklanmadı ise yapılır..  Aracını gerçek hızını basit bir GPS aleti ile ölçerek ayarlayabilirsin ama dikkat et GPS ile analog sistemler birbirini tutmaz ve mutlaka bir 10 KM fazla gösterir bu normaldir.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #17 : 17 Aralık 2012, 20:44:33 »
Bence ufak bir öneri saati tamir ettirme yoluna gitme parana yazık olur onun üzerine 50-100 TL daha koyup temiz bir saat bakabilirsin  :tamamdir Benim elimde 4 tane saat var ama hiç birinden emin olmadığım için satmıyorum sırf alan mahçup olmasın diye saatlerin ortalama fiyatları 150-250 arası MFA'lılar var ki onlar senin işine yaramaz onların fiyatları temizliğine göre biraz daha yüksek olabiliyor  :) Bu arada Standart sağlıklı bir EG GTI'ın göremileceği maksimum hız 215 KM/H'tır fazlası anca yokuş aşşağı olur ki oda fazla olamaz şanzuman müsade etmez  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #18 : 18 Aralık 2012, 10:30:16 »
Arabanin eskisahibi sitede abi cok iddali bana istanbul parkda 230 yaptigi resmini yolladi devir 4000 de dedim bu 260 kdr yolu var
Senin bole yazdigini duyarsa 215 yapar die duyarsa cok kizar iftira attigin kisiye dikkat et falan der
Cunku ben kendi arabamin sorunlarini yazdigimda bana cok kizdi iftira atiosun fln dedi sanada diyebilir souleyim
Al basına belayı

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #19 : 19 Aralık 2012, 18:27:11 »
Arabanin eskisahibi sitede abi cok iddali bana istanbul parkda 230 yaptigi resmini yolladi devir 4000 de dedim bu 260 kdr yolu var
Senin bole yazdigini duyarsa 215 yapar die duyarsa cok kizar iftira attigin kisiye dikkat et falan der
Cunku ben kendi arabamin sorunlarini yazdigimda bana cok kizdi iftira atiosun fln dedi sanada diyebilir souleyim

Yok biz aracın eski sahibiyle zaten tanışıyoruz yakından sizin şuanki aracınızı ben kullandım İstanbul'a gittiğimde gidişi falan gayet düzgündü ben kullandığımda yeni toplanmıştı zaten Bolu'da falan da gördüm benden sonra bayağı değişmiş sanırım bizde yalan yok KM göstergesi fazla gösteriyordur benimde aracımın KM göstergesi 120 KM/H'a kadar 20 fazla gösteriyor ve KM sayacım çalışmıyor bunda kızıcak söylenecek bir şey yok  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #20 : 19 Aralık 2012, 20:21:11 »
Istersen foruma yaxdiklarini kopyalayip yapistieayim otobanda 3 arac tan ysna giderken denenmis
Bunu foruma ysxmis bulup koyayim
Sen yapmaz bizde yalan yok dion sahibi yaptim 3 araba denedik onlarindami ibredi bozuk dio
Simdi ikinizde arabayi denediniz ikinizde bindiniz ikinizde dogru soluosaniz bu araba yapio mu yapmio mu ibre dogru mu yanlis mi
Kedi dir kediii :D
Kimseye kizdigim yok bu arada
Al basına belayı

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #21 : 19 Aralık 2012, 20:31:38 »
şanzımanla oynanıp oynanmadıgı bilmiyorum ama 5, vites 200 de 4200 ile 4300 arası devir ceviriyor 220 de ise 5000 ceviriyordu benle birlikte toplam 3 arac yan yana gittik bu sonuca ulaştık  üçümüzünde devir saati bozuk veya şanzımanları ile oynandıgını sanmıyorum

Bunu arabanin sahibi bu foruma yazmis ben yazmadim
Al basına belayı

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #22 : 19 Aralık 2012, 20:37:02 »
Aracı biz denedik ama uzun yolda değil trafik içinde sahil yolundaydık yani son süratini görmedim ama hızlanması falan gayet iyiydi  :tamamdir Dediğim gibi standart EG'nin yapabileceği son sürat 215-217 KM/H tır fazlası olmaz bunu ben değil fabrika verileri söylüyor ama araçta oynama vs varsa bilmem egzantrik falan olabilir olmaz diye bir şey yok aracını standart toplayıp sadece motor içiyle oynayan arkadaşlarım var yani  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #23 : 19 Aralık 2012, 23:08:14 »
Benim GTI da İbrelerim sağlamdı. FF şanzıman vardı 5. viteste devir saati 3000 de iken 120 gösteriyordu en son gördüğüm düzce otobanında 6700 devir 215km süratti.  Zaten olması gerekende bu motorun gücü ve torkuna göre ayarlanmış bir vites oranı var stok makinaya GTD şanzımı gibi uzun aralıklı bir dizlim yapıldığında o motor çok uzun sürelerde son sürate ulaşır.

Şimdiki aracımdada FF şanzıman var 3000 devirde 140 falan gösteriyor ama bu araçtaki km saatinde çok hafif zıplama var kafadan 10-15km sapması olduğunu düşünüyorum.. Manisaya giderken yolda hız tabelalrı vardı 110 gösterirken tabelada hızım 96 çıkmıştı.

 Zaten bu 3. mk1 im 3 ündede km gösterge sorunu vardı. GTI da km saatini değiştirmiştim ve yeni model bi araçla deneyip ayar yapmıştım.  Dizelimdede ibre daha 3. viteste 200 e dayanıyordu :) onu açıp tamir ettim ve GPS ile ayarına getirmiştim. Şimdiki aracımdada dediğim gibi çok az sapma var diye ellemiyorum.
« Son Düzenleme: 19 Aralık 2012, 23:13:13 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı satarfaction

  • İleti: 177
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #24 : 19 Aralık 2012, 23:27:49 »
Volkswagen Golf GTI
In 1975 a sports-oriented variant of the Volkswagen Golf, called the Golf GTI was introduced in March of that year at the Frankfurt Motor Show[7]
The idea behind was rather straightforward - take a basic-transportation economy car and give it a high-performance package, making it practical and sporty. It was one of the first small cars to adopt mechanical fuel injection. In 2004, Sports Car International declared the Golf Mk1 GTI to be the 3rd best car of the 1980s.
This special model was powered by a 1588 cc four-cylinder engine fed by a Bosch K-Jetronic fuel injection, which helped it develop a respectable 110 PS (80 kW) @ 6,100 rpms and 140 Nm (103 lbs-ft) of torque @ 5,000 rpm. Aided with a kerb weight of just 810 Kg (1,785 lbs), it allowed the GTI to accelerate 0-60 mph in 9 seconds. The top speed was of 180 km/h (some 110 mph). The term "hot hatch" was retrospectively applied to the Mk1 Golf GTI some years later.[8]
There was a minor facelift in 1980 which saw the adoption of larger rear lamp clusters (more in line with Giugiaro's original concepts), moulded black plastic bumpers, a new dashboard with a more modern-looking instrument display featuring LED warning lights, and for US versions rectangular headlights.

180 km gözüküyor max hız

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #25 : 20 Aralık 2012, 00:49:35 »
Volkswagen Golf GTI
In 1975 a sports-oriented variant of the Volkswagen Golf, called the Golf GTI was introduced in March of that year at the Frankfurt Motor Show[7]
The idea behind was rather straightforward - take a basic-transportation economy car and give it a high-performance package, making it practical and sporty. It was one of the first small cars to adopt mechanical fuel injection. In 2004, Sports Car International declared the Golf Mk1 GTI to be the 3rd best car of the 1980s.
This special model was powered by a 1588 cc four-cylinder engine fed by a Bosch K-Jetronic fuel injection, which helped it develop a respectable 110 PS (80 kW) @ 6,100 rpms and 140 Nm (103 lbs-ft) of torque @ 5,000 rpm. Aided with a kerb weight of just 810 Kg (1,785 lbs), it allowed the GTI to accelerate 0-60 mph in 9 seconds. The top speed was of 180 km/h (some 110 mph). The term "hot hatch" was retrospectively applied to the Mk1 Golf GTI some years later.[8]
There was a minor facelift in 1980 which saw the adoption of larger rear lamp clusters (more in line with Giugiaro's original concepts), moulded black plastic bumpers, a new dashboard with a more modern-looking instrument display featuring LED warning lights, and for US versions rectangular headlights.

180 km gözüküyor max hız
Abi senin baktığın kısa stoplulardaki 4 ileri GTI olabilir diye düşünüyorum ama  :) Bu arada fabrika verilene bakarken standar EG GTI'n Cabrio-Coupesinin karşılaştırmalarına bakıyorum Cabrionun son sürati daha düşük gösteriyordu motorlar aynı olmasına rağmen heralde aerodynamikten dolayı cabriolar yolda hız kesiyor son sürate ulaşamıyor  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı satarfaction

  • İleti: 177
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #26 : 20 Aralık 2012, 01:28:38 »
farklı bilgiler var.birinde son sürat 180 gözüküyor diğerindede 196 gözüküyor.4 vites ile 5 arasında sadece 2 mph fark gözüküyor son süratta.yukardakinde 180 km gözüküyor vikipediye göre aşağadaki linkte ise 196 gözüküyor 5 vites.

http://www.retrocaricons.com/article/Volkswagen_Golf_GTI_MK1_53

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: gti tevzi makarası
« Yanıtla #27 : 20 Aralık 2012, 18:07:42 »
Dediğim sürati zaten 4. viteste görebilirsin abi bende FF şanzuman var MK-1 GTI lar arasındaki en performanslı şanzuman 4.viteste gördüğü son sürati 5'te göremiyorsun bayır aşağı denemedim ama 4.viteste 200 KM/H görüyorum 5'e atında 180 KM/H tan yukarı çıkamadım tabi batığım yollar-rüzgar yönü-lastiklerim farklıydı ondanda kaynaklanabilir  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???