Gönderen Konu: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6  (Okunma sayısı 22082 defa)

Çevrimdışı fıle

  • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 22 Kasım 2012, 21:13:10 »
Arkadaşlar 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6 için düşüncelerinizi alabilirmiyiz. fiyat, motor, yakıt vs. temizi piyasada kaça alınabilir. şimdiden teş.
« Son Düzenleme: 22 Kasım 2012, 22:11:57 Gönderen: fıle »

Logged

Çevrimdışı battal gazi

  • İleti: 269
  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #1 : 23 Kasım 2012, 09:30:23 »
1.4 TSİ 122 HP 16 Valf 200 Tork tek turbo ekonomi ve orta performans
1.4 tsi 160 hp 16 valf  turbo&kompressor 240 tork yüksek performansa göre ekonomi

Artık bu tsi'ler lpg takılabildiği(vialle,prins,brc)düşünüldüğünde 160 hp daha iyi gibi.Donanım olarak varsa paranız highline tavsiye ederim çok kaliteli.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı marineexpres

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #2 : 24 Kasım 2012, 00:37:35 »
iyi akşamlar fıle bana bir sorun olacak sanırım özelden msj.göndermişsin bildiğim kadarı ile soruna cevap vermeye çalışırım..

Çevrimdışı fıle

  • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #3 : 24 Kasım 2012, 11:57:02 »
Abi açtığım konu hakkında biraz bilgi alabilirmiyiz sorum bununla ilgiliydi  :)

Çevrimdışı marineexpres

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #4 : 24 Kasım 2012, 22:45:47 »
1.4 tsi  turbo şarz motor golf'un orta sınıf fakat en çok tutulan arabasıdır performans olarak iyidir 3 sene üst üste ödül alan bir motordur fakat kullanımı titizlik isteyen bir motordur çok agrasif kullanıp motoru yıpratırsan seni bir hayli üzer(maddi olarak) uzun kullanımdan sonra en az 1 dakika aracı rolantide çalıştırman gerekir turbo'yu yağlaması açısından.yakıt meselesine gelelim benzin şuan 4.58 tl...şehir içi 37 krş civarında..ortalama 28 krş.uzun yolda yani şehirler arası 24 krş civarında yakıyor tabi bu rakamlar 100.110 km arası değerlerdir gaza yüklenip 150.160.km sürat yaparsan benzini içer yakıtın 2 ye katlar örneğin ben bu yaz bir depo 55 lt benzinle 980 km yol yaptım bilgisayarda 35 km daha götürür benzin gösteriyordu ama ben 110 km hızın üstüne pek çıkmadım ara sıra 160 180 bastığım oldu fakat taş çatlasın 2.3 km gittim bu hızla klimayıda ara sıra çalıştırdım ..yani ekonomik bir motor basmadığın sürece cebine saldırmaz..piyasa deyerleri 2009.2010 mod..37000 38000 tl arası gidiyor temizi tabi.daha ucuzada bulursun ama araç komposto gibi olmuştur seni üzer böyle araç ların yanına bile yaklaşma.hee birde şu var dod.otoya uğramanı tavsiye etmem hasarlı arabaları temiz diye satıyorlarmış araba almaya karar verirsen ist.alma anadoluya bak orada temiz araba bulmak daha kolay ist.darbesiz araba bulamazsın.gerçi vw golf kaliteyi bozdu eski golf'ler yok artık forumu okursan benim şikayetlerimi görürsün aracım 2012 mod.aldıktan 4 ay sonra araba kıllık yapmaya başladı servisteki ustalarda bunu çözemiyorlar alırsan 101 nokta expertiz mutlaka yaptır sonradan başın ağrımasın..hakkında hayırlı olsun kararın...
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2012, 22:59:18 Gönderen: marineexpres »

Çevrimdışı marineexpres

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #5 : 24 Kasım 2012, 23:03:16 »
aklıma gelmişken şunuda söylim dsg den uzak dur..

Çevrimdışı battal gazi

  • İleti: 269
  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #6 : 24 Kasım 2012, 23:03:44 »
Şurada bir ayrım var;Kesinlikle 1.4 tsi 122 hp tek turbo aracı kötülemiyorum zaten bunu yapamam çünkü o aracında performansını bilen birisiyim fakat şu bir gerçek  wolksvagenin sitesinde bu motorla en iyi derecenin 2. lik olduğu yazıyor,3 yıl üst üste 1.4 tsi 140 hp ve 1.4 tsi 170 hp turbo ve kompressor beslemeli çift şarjlı motorları ile golf ve jetta ile 1.lik kazanmıştır,ayrıca diğer çift şarjlı motorları ilede ardına 2 yıl daha birincilik elde ederek Volkswagen toplamda 5 yıl çift şarjlı yani turbo ve kompressor beslemeli motorları ile 1. lik elde etmiştir.(Kaynak Volkswagen türkiye)Tsı bir devrimdir,her türlüsü sınıfında en başarılılardandır.
Ayrıca dsg'nin hangisinden daha fazla veyahut daha az durmasınıda belirtirseniz daha aydınlatıcı olur,bugün bugatti veyrondada halen yağlı dsg'nin 8 ilerisi kullanılmaktadır,dsg'nin bir sürü versiyonu ve dayanıklılık ölçülerine göre sınıflandırmaları vardır,dsg'den uzak durmadan önce kullanımı hakkındada detaylar vermekte gerekir; lambalarda frene tam basılarak aracın 1. vites dişlilerinin zorlanmasının önüne geçerek yıpranmasını azaltmak,yokuşlarda dsg'nin geri kaçmaması auto hold özelliğinin deverye girip geri kaçmayı önleyebilmesi için emniyet kemerlerinin takılı olması yağ bakımlarını aksatmadan yağ ve filtresinin uygun kodlu olanla değiştirilmesi,aracın fabrika verilerinin üstünde yük taşımadan şanzumanın ağırlık kapasitesinin zorlanmaması gibi bunlarda belirtilmeli tabiki.İyi bir kullanıcıda dsg nin ıslak versiyonlarında ıslak 6 ve ıslak 7 ilerilerinde kolayca sorun oluşabileceğini düşünmüyorum.Dsg'nin kuruları yani 1,5 litre alan 7 ileri olan tipler biraz daha az dayanıklı,çok güzel şanzumanlar ama şimdi biraz düzeltmişler amcamda 2012 model cc var 1.4 tsi 160 hp 240 tork turbo&kompressor 7 ileri kuru tip 1,5 litre yağlı versiyon gayet iyi şimdilik sorunda yok sanırım kuru dsgleri toparladılar bayağı.
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2012, 23:33:34 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı marineexpres

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #7 : 25 Kasım 2012, 00:57:24 »
eski dsg.ler6 ileri ıslak diye tabir ettiğimiz yaklaşık 7 lt civarında yağ kapasiteli şanzuman modeliydi ve 7 ileri kuru dsg'ye nazaran çok daha dayanıklıydı.7 ileri dsg'lerin yağ kapasitesi seninde bildiğin gibi 1,5 litre buda eski 6 ileri ıslak dsg lere nazaran daha hassas daha nazik.kullanımında daha hassasiyet isteyen bir şanzuman tipi.ancak ülkemizde bunun kullanımına özen gösteren kaç kişi var.örneğin trafik ışıklarında kim vitesi (P)konumuna getiriyor.yada kısa süreliğine dururken kim frene tam basıyor.eminimki herkez yarım basıyor buda dsg'nin beyninde algılama sorunu oluşturuyor yani kavramayı bıraksammı bırakmasammı şeklinde ikilem meydana geliyor.bunun sürekli tekrarlanması halinde bir süre sonra kullanıcılara servis kapıları aralanıyor.ve servisler bu arızalardan dolayı dolup taşıyor tabi hep kullanıcı hataları diyoruz ama %30 fabrikasyon arızalarından kaynaklanıyor bunu serviste bir tanıdığımdan duydum..evet seninde söylediğin gibi dsg'leri artan şikayet üzerine bayağı toparladılar sayılır.aslında bu kadar sorun yaşanmaz eyer satıcı bayiler aracın kullanımı hakkında yeteri kadar bilgiyi kullanıcılara aktarsalar ve araç sahipleri zahmet edip araç kitapçığını okusalar bu arızalar %50 azalır kanatindeyim ama kimsenin o kitapçığı okuduğu yok zaten millet olarak okumaya merakımız yok buda işin başka bir boyutu.işte ben bu yüzden arkadaşa dsg'den uzak dur dedim bir hata sonucu şanzumanı indirse yaklaşık 7000 tl bunu herkez karşılayamaz ve bende aracımı almadan önce çok düşündüm alıp almama konusunda manuel aldım vede iyide yapmışım arıza fabrikasyon dahi olsa kullanıcı hatası deyip kullanınıcıya yüklemeye çalışıyorlar sende bunu ispat edene kadar göbeğin çatlar sinir sitres sahibi olursun..ben yinede manuel taraftarıyım..hee birde şu var vw kalitesinin düştüğü kanatindeyim.+yetkili servislerinde yeteri kadar bilgi birikimi olmadığı kanatindeyim.

Çevrimdışı battal gazi

  • İleti: 269
  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #8 : 25 Kasım 2012, 09:10:51 »
Sen bir dsg kullansanda bir tadını alsan aklına hiç bir şey gelmez,manuelden daha seri vites değişimi ve çift kavrama sayesinde güç kaybı yaşamadan sarsıntı olmadan elektrikli otolar gibi yağ gibi akan vites değişimleri,daha önceden kullanılmış tüm otomatik şanzumanlardan farklı olan bu sistem insanı kendine hasta ediyor,eğer eski sistem şanzumanlar olsa idi otomatiğe hiç girmezdim,ama dsg şu anda en iyi şanzuman,mesala,şimdi aracımı satcak olsam yeni araçlarda ıslak olarak üretilen bildiğim tiguan 1.4 tsı 150 hp tubo&kompressor  6 ileri ıslak dsg,birde passatın 6 ileri 2.0 tdı motorlarındaki ıslak dsg'sini alırdım.
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı marineexpres

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #9 : 25 Kasım 2012, 20:01:33 »
valla benim dsg takıntım yok ben manuel arabamdan ufak tefek fabrikasyon kusurları olduğu halde memnun sayılırım.otomatik araba çok kullandım dsg haricinde.dsg almadım almamda dediğim gibi dsg sorununu çözsünler şikayetler kesilirse almayı belki düşünürüm.senin aracın dsg sorunu çıkarmamış olabilir ama bu dsg'nin çok iyi bir şanzuman olmasınıda gerektirmez.iyi bir şanzuman olsaydı bugün servisler dolup taşmazdı forumlarda millet bu kadar ver yansın etmezdi tamam kullanıcı hataları çok ama sende vw olarak bu kadar hassas nazik bir şanzuman yapmasaydın be kardeşim bizim ülkemizin yollarıda kullanıcılarıda malum. adam dsg sahibi aracından gayet memnun ama kasisten geçerken dsg'si tak şeklinde vuruntu yapıyormuş ee kasisten geçme çukura girme o zaman bu arabalar bizim koşullarımıza göre değil avrupa yolları gibi yol yok bizde o zaman nerde kullanacaklar bu dsg.denen illet şanzumanlı arabaları tereyağ gibi kayıp gidiyor deniliyor tereyağ gibi gitmesin kardeşim vita yağı gibi gitsin masraf çıkarmasın millete adamın garantisi olmasa 25000 tl şanzuman bedeli talep ediyorlarmış araba fiyatına şanzuman.kimi yetkili serviste garantisi olduğu halde kullanıcı hatası diyerek sıyırma politikası izleyip araç sahibinin üstüne yıkmaya bakıyor yani günümüzde 100 dsg kullanıcısı ile anket yapılsa eminimki 95'i memnuniyetsizliğini dile getirir.
« Son Düzenleme: 25 Kasım 2012, 21:03:37 Gönderen: marineexpres »

Çevrimdışı battal gazi

  • İleti: 269
  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #10 : 26 Kasım 2012, 09:29:33 »
Islak olan yağlı tabir ettiğimiz dsg'lerde belirttiğiniz sesler asla gelmiyor,belirttiğiniz şikayetler kuru dsg'lere ait,benim aracımda geçen yıl mekatronik değişti 100 binde o da benden önceki sahibinin kusuru idi ben kanımca bu rakamın en az 2 katı mesafede kullanıldıktan sonra dahi sorun çıkarmıyacağını hesaplıyorum.
kavrama ve mekatroniğin toplam fiyatı 8 bin tl sanırım doğuş otoda işçiliği ile birlikte,sade mekatronik 5 bin civarı,eğer bu işi dışarıda yapcak ustalar olursa bu rakamlar çok daha aşşağı düşer,istanbulda bu tamiratı yapan yerler olduğu belirtiliyor yetkili servis dışında,sanırım 25 bin tl dediğiniz rakamlar gerçeği yansıtmıyor gibi.Akrabam golf 6 highline 7 ileri kuru dsg aracında hem kavrama hem mekatronik değiştirdi bu rakamlara,komple şanzumanın fiyatı o ise bilemiyeceğim ama komple şanzuman değiştirenede rastlamdım var ise bilemiyeceğim.
« Son Düzenleme: 26 Kasım 2012, 09:34:21 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı marineexpres

  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #11 : 26 Kasım 2012, 18:07:48 »
bir noktada uyuşmazlık oldu fikir ve görüşlerimiz konusunda... ben ıslak 6 ileri dsg hakkında kötü demedim o şanzuman türünü savunuyorum.kuru 7 ileri şanzumanı tutmuyorum tam olarak belirginsizliğini korusada vw almanya bu işin üzerine eğilmiş bu sorun hakkında yoğun çalışmalar yapıldığını duydum.zaten doğuş dsg sahiplerine bilhassa bu sorundan dolayı 2+2 garanti kapsamını öneriyor müşteri maduriyetine çözüm olması için fakat amerikada bu garanti süresi 5 yıl..benim en son duyduğum arıza halinde mekatronik değişimi 2500 tl civarı bu sorun daha sonra tekrar etmesi halinde şanzuman değişimi gerektirirse sadece şanzuman fiyatı 19000 tl +2500 tl mekatronik=21500+işçilik yaklaşık 3000.3500 tl tutsa eder size 25000 tl benim servis yetkililerinden duyduğum rakam hemen hemen gerçek rakamları yansıtıyor..yinede hiçbir dsg sahibi arkadaşların bu gibi arızaya maruz kalmalırını istemem sonuç mali açıdan bayağı bir yıpratıcı olur istanbulda bu işi yapan ustalar var maslak sanayide ve bostancı sanayide fakat maliyeti nedir bilmiyorum araştırmadım..komple şanzuman değiştirene rastlamamanız gayet doğal eyer kişinin garantisi bitmiş ise bu şikayetten sorunu olan yetkili servise gitmez kanatindeyim ya çıkmacılardan parça temini yoluna gider yada kendi imkanları ile yurt dışından getirtir böylesi maliyet açısından daha ekonomik kişiler için...
« Son Düzenleme: 26 Kasım 2012, 18:15:53 Gönderen: marineexpres »

Çevrimdışı embir

  • İleti: 28
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #12 : 04 Aralık 2012, 06:33:37 »
https://www.facebook.com/dsgotomatik      arkadaşlar konuyu daha da yaygınlaştırmamız için desteklerinize ihtiyacımız var..

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« Yanıtla #13 : 13 Aralık 2012, 21:57:39 »
https://www.facebook.com/dsgotomatik      arkadaşlar konuyu daha da yaygınlaştırmamız için desteklerinize ihtiyacımız var..

Embir Allah kolaylık versin seni çok iyi anlıyorum. Destek gelir umarım, Türk halkı malum umursamaz.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di