Şurada bir ayrım var;Kesinlikle 1.4 tsi 122 hp tek turbo aracı kötülemiyorum zaten bunu yapamam çünkü o aracında performansını bilen birisiyim fakat şu bir gerçek wolksvagenin sitesinde bu motorla en iyi derecenin 2. lik olduğu yazıyor,3 yıl üst üste 1.4 tsi 140 hp ve 1.4 tsi 170 hp turbo ve kompressor beslemeli çift şarjlı motorları ile golf ve jetta ile 1.lik kazanmıştır,ayrıca diğer çift şarjlı motorları ilede ardına 2 yıl daha birincilik elde ederek Volkswagen toplamda 5 yıl çift şarjlı yani turbo ve kompressor beslemeli motorları ile 1. lik elde etmiştir.(Kaynak Volkswagen türkiye)Tsı bir devrimdir,her türlüsü sınıfında en başarılılardandır.
Ayrıca dsg'nin hangisinden daha fazla veyahut daha az durmasınıda belirtirseniz daha aydınlatıcı olur,bugün bugatti veyrondada halen yağlı dsg'nin 8 ilerisi kullanılmaktadır,dsg'nin bir sürü versiyonu ve dayanıklılık ölçülerine göre sınıflandırmaları vardır,dsg'den uzak durmadan önce kullanımı hakkındada detaylar vermekte gerekir; lambalarda frene tam basılarak aracın 1. vites dişlilerinin zorlanmasının önüne geçerek yıpranmasını azaltmak,yokuşlarda dsg'nin geri kaçmaması auto hold özelliğinin deverye girip geri kaçmayı önleyebilmesi için emniyet kemerlerinin takılı olması yağ bakımlarını aksatmadan yağ ve filtresinin uygun kodlu olanla değiştirilmesi,aracın fabrika verilerinin üstünde yük taşımadan şanzumanın ağırlık kapasitesinin zorlanmaması gibi bunlarda belirtilmeli tabiki.İyi bir kullanıcıda dsg nin ıslak versiyonlarında ıslak 6 ve ıslak 7 ilerilerinde kolayca sorun oluşabileceğini düşünmüyorum.Dsg'nin kuruları yani 1,5 litre alan 7 ileri olan tipler biraz daha az dayanıklı,çok güzel şanzumanlar ama şimdi biraz düzeltmişler amcamda 2012 model cc var 1.4 tsi 160 hp 240 tork turbo&kompressor 7 ileri kuru tip 1,5 litre yağlı versiyon gayet iyi şimdilik sorunda yok sanırım kuru dsgleri toparladılar bayağı.