Gönderen Konu: ENJEKTÖR İŞEMESİ  (Okunma sayısı 14449 defa)

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
Ynt: ENJEKTÖR İŞEMESİ
« Yanıtla #14 : 26 Kasım 2012, 16:49:39 »
nizam kardeş bilgilerin için teşekkürler

Logged

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: ENJEKTÖR İŞEMESİ
« Yanıtla #15 : 26 Kasım 2012, 17:50:59 »
nizam kardeş bilgilerin için teşekkürler

rica ederim
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı kemanchi

  • İleti: 238
    • Profili Görüntüle
Ynt: ENJEKTÖR İŞEMESİ
« Yanıtla #16 : 01 Aralık 2012, 18:08:44 »
öncelikle geçmiş olsun ilk yapman gereken kızdırma bujisi sonra enjektör en son çare pompa dır olmazsa sıralaması budur bende mk 2 vardı kısa zaman önce ilk çalıştırmada tekliyordu işediği için tekliyordu yakamıyordu 5 dak gibi kısa zamanda düzeliyordu ısındığı için normale geliyordu kızdırma  buji lerimi değiştirmiştim zaten enjektörlerimi söktüm kendim pompacıya gittim test yaptırdım sonuç hepsi işiyordu 1 takım bosch enjektör alıp taktım ilk marşa bastım arabanın sesi bu kadar olur tekleme yok sesi azaldı titreme yok torpido titriyordu o derece idi düzeldi taktım pompacı takınca gel bakacağım demişti gittim pompadan avansınada baktı yaptık hallettik he enjektör almasaydık sadece ayar yapsaydı benim eski üstünden çıkan enjektörlerime tanesi 10 tl den ayarlıyordu  ama biz ayar tutmaz dedi tanesi 40 tl den 4 atane aldık taktık pompayıda açarsak dedi revizyon gerekiyordu 500 tl gibi rakam gider dedi enjektör değişsen işin hallolur bence yaptır sonra bak pompa gerekirse yaptırırsın ..
metin

Çevrimdışı servet_volt

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: ENJEKTÖR İŞEMESİ
« Yanıtla #17 : 01 Aralık 2012, 22:02:04 »
öncelikle geçmiş olsun ilk yapman gereken kızdırma bujisi sonra enjektör en son çare pompa dır olmazsa sıralaması budur bende mk 2 vardı kısa zaman önce ilk çalıştırmada tekliyordu işediği için tekliyordu yakamıyordu 5 dak gibi kısa zamanda düzeliyordu ısındığı için normale geliyordu kızdırma  buji lerimi değiştirmiştim zaten enjektörlerimi söktüm kendim pompacıya gittim test yaptırdım sonuç hepsi işiyordu 1 takım bosch enjektör alıp taktım ilk marşa bastım arabanın sesi bu kadar olur tekleme yok sesi azaldı titreme yok torpido titriyordu o derece idi düzeldi taktım pompacı takınca gel bakacağım demişti gittim pompadan avansınada baktı yaptık hallettik he enjektör almasaydık sadece ayar yapsaydı benim eski üstünden çıkan enjektörlerime tanesi 10 tl den ayarlıyordu  ama biz ayar tutmaz dedi tanesi 40 tl den 4 atane aldık taktık pompayıda açarsak dedi revizyon gerekiyordu 500 tl gibi rakam gider dedi enjektör değişsen işin hallolur bence yaptır sonra bak pompa gerekirse yaptırırsın ..

Iste benım durumumu anlatmıssın :) :)

Beş para etmeyen insanların, milyonluk tavırlarına hastayım.