benim sorun sametinki ile aynı 87 lik termostatla gösterge 3 çeyreğin üzerinde duruyordu, hararet müşürünün çalışma mantığı; ortasında kablonun takıldığı kısım ile vidalanan kısmı arasında belirli bir dirençlilik değeri var ve bu değer müşür ısındıkça düşüyor. benim gösterge fazla gösterdiği için kablo ile müşürün takılacak kısmı arasına 9 ohm luk bir direnç bağladım artık daha az kalkıyor ama halen ideal seviyede değil, direnci arttırmam lazım benzeri uygulama yapacak arkadaşlara hatırlatma olsun; kablonun ucuna direnci bağladıktan sonra müsürün gövdesine kısa devre ettirip sona kadar kalkıp kalkmadığını kontrol edin ibrenin değilse araç hararet yaparda haberiniz olmayabilir.. bendeki ideal değil ama 80 ohm ila 110 ohmluk direnç değerleri arasında çalışması gerekiyor hararet müşürünün. 80 ohm civarına gelince termostat açılıp fan devreye girmesi gerekli, müşürün kablosunu direk bağlayınca ibre sona kadar dayanıyorsa veya sökünce dibe kadar iniyorsa göstergede sıkıntı büyük ihtimal yoktur. kesinlikle yoktur demiyorum çünkü analog ibrelerde gramaj oynasa hatalı gösterebiliyor veya içinde ufacık bir direnç farketse yine yanlış gösterebilir. göstergenin en kolay test şeki bu bence