ARAÇ 1982 MODEL MK1 1.6 GTI
araç gebzeden tamamen sorunsuz diye alındı ankaraya gelirken boludan sonra teklemeler başladı öyle böyle ankaraya geldik
ostim de ATOM vw götürlüp subaplar sekmanlar alttakım kol yatakları dalga kıran vs degişti kısacası motor yapıldı
bu işlemlerden sonra araçtaki agır teklemeler ( sanki yolda giderken vurduruyormuşşsunuz gb oluyor) düzeldi fakat 2.5 - 4 bin devirleri arasında bir tutukluk oluyor
aracı gebzede denerken bu tutukluk yoktu ama radyatör hortumu delikmiş su atıryordu bunun eklektirik aksamına bir sorun çıkarması mümkün olabilir mi
ikinci olarak hava akış metresi ve yakıt distiribitöründen ne kdr da ayarlasa ya rolanti yüksek kalıyor ki aldıgımızda zannedersem rolanti çok yüksekti bu yüzden
de araba iyi gidiyordu ve tekleme yoktu ( ufak bir hile olabilir
) ayarı açınca tekleme yok gidişi çok iyi fakat usta bu normal degil diyor normal ayarına
getirdiginde rolanti sesi gayet normal yüksek gelmiyor fakat araç ısınınana kdr tekleme yapıyor (yukarıda bahsettigim teklemeyi) ısınıncada rolantide düşüp
stop ediyor
ustanın süpeleri
1-) bu arabayı nerden buldun git caya at da gel
2-) benzin pompası yakıt yetiştremiyor
3-) hava akışmetre yakıt distirbitörü ( ustanın rolanti ayarı yaptıgı yer ) arızalı
benim şüpelerim
arabayı çırıl çıplak soyup herseyini yeniden yapmadan adam olmaz
06 pp 351 eg motor (lanetli motor) ha bide sanzuman aldıgımız arkadas ff bilmem ne bişiler söyledi tam bilmeiyorum 1-3-R rastgele canı hangisine isterse ona giriyo güçlü hislere ihtiyacınız var bu sanzumanı kullanan arkdaslar var mı normal midir hislere göre vites geçişleri
bazen ışıkla kalkarken öne diye arkaya gidiyom çözümü buldum genelde 2 ile kalkıyorum
DAS AUTO :P :R