Gönderen Konu: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU  (Okunma sayısı 43045 defa)

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #42 : 13 Aralık 2012, 02:49:47 »
Sagdece cok ses yapiyor yaza almancilar gelirken bir kac bisey getirteyim arabaya
Simdi arabayi yukselteyim yeni direksyon kutusunu taktirayim sol teker camber li gb duruyo onu ayarlatalim
Silecekleride calistirdik mi muayneden gecer heralde

Ya kimse gulmesin de sifir araba gb olmasini istiorum :D bende cok sey isyiyom galiba
Al basına belayı

Logged

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #43 : 13 Aralık 2012, 02:51:41 »
Oda yirmi dedi yanilmiorsam iste tam kast etyigim o araba tente mente herseyi yep yeni bi gun resmini cekeyim ustada mk2 nin 4x4 u var manyak bisi :D
Al basına belayı

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #44 : 13 Aralık 2012, 10:20:59 »
atom ali ve arabaları fena adam ya :)
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #45 : 13 Aralık 2012, 13:46:42 »
Oda yirmi dedi yanilmiorsam iste tam kast etyigim o araba tente mente herseyi yep yeni bi gun resmini cekeyim ustada mk2 nin 4x4 u var manyak bisi :D

benim ikisindende haberim var mk2'de country. gri renkte. onuda biliyorum :)

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #46 : 13 Aralık 2012, 13:49:03 »


mk2 buydu heralde ?

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #47 : 13 Aralık 2012, 14:19:14 »
Şu Cabrionun fotolarını atın ya merak ettim valla  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #48 : 13 Aralık 2012, 14:38:17 »
Şu Cabrionun fotolarını atın ya merak ettim valla  :)

arabanın yanına yaklasınca atom alinin bakısı değişiyor :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #49 : 13 Aralık 2012, 14:48:06 »
Şu Cabrionun fotolarını atın ya merak ettim valla  :)

gökhan öyle böyle değil :) tam anlamıyla orijinal

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #50 : 13 Aralık 2012, 14:52:38 »
gökhan öyle böyle değil :) tam anlamıyla orijinal
Olm adam GTI'dan dizele dönmüş nesi orijinal lan onun  :D Fotograflarını atmıştınız ama son halini göremedik hala  :bekleriz:
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #51 : 13 Aralık 2012, 15:00:20 »
evet 4x4 bu motor orjin degil :D ama kasa cok guzel pazartesi yine ayar için gidecem yakalarsam cekerim

benzin pompası ne kdr dır mk1 gtı için fiyat nedir yani sıfırı vamıdır mesela çok ses yapıoo zaaaarrrrr
Al basına belayı

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #52 : 13 Aralık 2012, 20:30:20 »
bi arkadaşda demiş gti da sente ayarı farklıdır diye öle birşey yok

 Rolenti 950+ 50 dir 1600cc EG nin. 4 faz sente ayarı yapılır tek sente ayarı ile gerçek gücünü alamassınız motorun.. Rolenti ile yapılan sente ayarı hasan, hüseyin, ahmet, mehmet ustaların işidir..  Mk1 GTI dediğin zaman ona normal makina muamelesi yaparsan sokakta bağıran eşşekten ileri gidemessin..

 Verilen değerler bir arkadaştan değil direk orj.1976-1983 vw golf gti repair guide tandır.
1. faz 1050-1400rpm
2. faz 2200rpm
3. faz 4000rpm
4. faz 5500rpm

Kolay gelsin..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı satarfaction

  • İleti: 177
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #53 : 13 Aralık 2012, 20:49:18 »
Rolenti 950+ 50 dir 1600cc EG nin. 4 faz sente ayarı yapılır tek sente ayarı ile gerçek gücünü alamassınız motorun.. Rolenti ile yapılan sente ayarı hasan, hüseyin, ahmet, mehmet ustaların işidir..  Mk1 GTI dediğin zaman ona normal makina muamelesi yaparsan sokakta bağıran eşşekten ileri gidemessin..

 Verilen değerler bir arkadaştan değil direk orj.1976-1983 vw golf gti repair guide tandır.
1. faz 1050-1400rpm
2. faz 2200rpm
3. faz 4000rpm
4. faz 5500rpm

Kolay gelsin..

sente ayarımı avans ayarı demek istedin heralde
« Son Düzenleme: 19 Aralık 2012, 23:14:45 Gönderen: satarfaction »

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #54 : 13 Aralık 2012, 22:46:09 »
Rolenti 950+ 50 dir 1600cc EG nin. 4 faz sente ayarı yapılır tek sente ayarı ile gerçek gücünü alamassınız motorun.. Rolenti ile yapılan sente ayarı hasan, hüseyin, ahmet, mehmet ustaların işidir..  Mk1 GTI dediğin zaman ona normal makina muamelesi yaparsan sokakta bağıran eşşekten ileri gidemessin..

 Verilen değerler bir arkadaştan değil direk orj.1976-1983 vw golf gti repair guide tandır.
1. faz 1050-1400rpm
2. faz 2200rpm
3. faz 4000rpm
4. faz 5500rpm

Kolay gelsin..   
   

Kardes valla bunlari yapmis olmasini umuyorum simdi gitsem ben desem bole bole yine sinirlenecek
Adaama soyleyemiom ki yani oneride bulunamiosun zoruna gidio
Sinirlenio]
Al basına belayı

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #55 : 16 Aralık 2012, 01:33:37 »
eveeeet an itibariyle tutukluk yine basladı 2500 -3500 arası pırpırpır pır yapıp 4 e gelince açılıyor baaaaaaaaaaab :)
ne yapcagımı sasırdım artık bunun heralde k jet i bozuk
sahibindene yazmış adam kırmzı bir gtı var 28 krs yakıyor die ben anlamıom bende 1.3 dizel doblo var o 25 krş yakıo bu napıo ki de 28 krş yaktırıyo
bizim gtı 50 krsdan aşşa yakmaz sanmıom hatta fazlası var yani
30 lira alıom 40 kg gidiom dönerken stop edio bitmeye yanasıo heralde

pazrtesi salı yine gidiyorum ustaya bırakacam artık yoruldum yaza kdr dursun

direksyon kutusu tamamen iptal saga dönerken çeyrek tur sola dönerken 3 tur atması lazım

sagdece bendeki arabamı sorunlu acaba anlamadım ki
günde 2-3 km yapıo o kdr baska da binmioz zaten
neyse yaza kdr 2 lira daha yer bu herhalde
Al basına belayı