Gönderen Konu: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU  (Okunma sayısı 42676 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #56 : 16 Aralık 2012, 01:36:52 »
Büyük geçmiş olsun işiniz zor gibi duruyor gerçekten  :) Sakin kafayla bakılırsa sorun olucağını zannetmem Kütahya'da arkadaşım var onda hiç imkan yok çünkü GTI'a bakan anlayan usta yok siz yine Ankara gibi motorları yüklü araçların memleketindesiniz  :tamamdir
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Logged

Çevrimdışı satarfaction

  • İleti: 177
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #57 : 16 Aralık 2012, 01:39:50 »
eveeeet an itibariyle tutukluk yine basladı 2500 -3500 arası pırpırpır pır yapıp 4 e gelince açılıyor baaaaaaaaaaab :)
ne yapcagımı sasırdım artık bunun heralde k jet i bozuk
sahibindene yazmış adam kırmzı bir gtı var 28 krs yakıyor die ben anlamıom bende 1.3 dizel doblo var o 25 krş yakıo bu napıo ki de 28 krş yaktırıyo
bizim gtı 50 krsdan aşşa yakmaz sanmıom hatta fazlası var yani
30 lira alıom 40 kg gidiom dönerken stop edio bitmeye yanasıo heralde

pazrtesi salı yine gidiyorum ustaya bırakacam artık yoruldum yaza kdr dursun

direksyon kutusu tamamen iptal saga dönerken çeyrek tur sola dönerken 3 tur atması lazım

sagdece bendeki arabamı sorunlu acaba anlamadım ki
günde 2-3 km yapıo o kdr baska da binmioz zaten
neyse yaza kdr 2 lira daha yer bu herhalde

şu 3 tırnaklı bujiyi bir sök at ya al sana orijinal gti ın bujisinin linki al tak şunu   https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=290

Çevrimdışı ismlakts

  • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #58 : 26 Aralık 2012, 00:54:46 »
yeni direksiyon kutusu ve büjiler tamamdır bosch servisi ile goruştum arabayı getir ölcumlerini yapalım dedi neyini ölcecek bende anlamadım bide oraya gidelim bakalım  :)
Al basına belayı

Çevrimdışı TW1NSs

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #59 : 30 Aralık 2012, 14:25:50 »
abi bu mk1'lerin hepsi sorunlu yani almanlar yapmışlar bu arabayı fakat bi tek yapan adamlar çıkabiliyo içinden sanırım:D bende de aynı sorunlar var we herkes olm şu arabaya masraf etme ettin masraf senin zararına dio..ben natla adam etmeye çalışıyorum ama bi yeri yapıyosun bi yer bozuluyo oyüzden yawaş yawaş bende soğuyorum artık bundan..ama bu mk1'lerin sürüş zavkini de hiç bi arabada bulamıyosun o yüzden wazgeçilmiyo bence..

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #60 : 30 Aralık 2012, 16:45:23 »
Sorun ustalarda arabalarda değil.. Kulun yaptığını kul yapamıyorsa araba ne yapsın :D :D 
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #61 : 01 Ocak 2013, 13:24:49 »
Sorun ustalarda arabalarda değil.. Kulun yaptığını kul yapamıyorsa araba ne yapsın :D :D  
Ağzına sağlık usta cok güzel özet ledin bir avans ve rolanti ayarından tekrardan motor yapan ustalar var ondan sonra araçta sıkıntı var derler ustasını buldugun zaman iştende anlıyorsan eğer bu işi cözüyorsun  ama sen rolanti ayarını avans ayarını bilmiyoresan ustayım diye gecinenler gereksiz masrafa sokuyor seni  :tamamdir :tamamdir
« Son Düzenleme: 01 Ocak 2013, 13:25:17 Gönderen: CoX_BoY »

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #62 : 01 Ocak 2013, 23:04:00 »
 GTI ımda bende çok sorun yaşadım ve yaşadığım sorunları ensonunda kendim bulup hallettiğimde anladımki aracımın başına gelenlerin hepsi usta hatalarındandı.

 2005 te GTI ımı aldığımda saat gibiydi makinası istanbuldan memleketime gelene kadar yollarda f16 ı gibi gidiyordum.. İstanbuldan erdeğe geldiğimde birazcık homurdanmaya başlamıştı başta çok korkmuştum ama sağolsun almanyada uzun yıllar araba ustaşığı yapıp emekli olup dönen bir abim vardı ona hemen götürdüm baktı normal dedi bu mekanik enjeksiyon minicik bir ayarla normale döndü..

 Almışız GTI ı dururmuyuz ışıklarda roketlemeler uzun yolda dip gaz falan filan bigün Pego GTI ın sahibinin gazına gelip birkaç tur kalkış kapışmalarında emme manifold contamı yaktım ve ilk ustalarla cebelleşmem başladı. Alt tarafı emme contası ama sanayide hangi ustaya gittiysemde motor gitmiş cevabı almam ve ısrarla rolentide ve alt devirlerde araç 3 silindire düşüyor 2500 devirden sonra köpek gibi gidiyor demem rağmen doğru teşhis konulaması bandırma sanayisinden 2 silindir ile erdeğe dönüş falan derken erdek sanyisindede bir almancı ustaya denk gelmemle olay şöyle gelişti Yav a.q hava alıyo ama nerden a.q demesi ustanın ve o hava alan yerin 2 bira ve bir şişe su ile bulunması ile bağlanmıştı :D :D

 Ama en büyük ip aracı restorasyona soktuktan sonra koptu.. Herşey bitti kaportacı aracı, Motorcu motoru, Elektrikçi tesisatı topladı ama araba 4-5 sn çalışıp stop ediyor belki yüzlerce kez marş basıldı ama nafile. Aracı kurtarıcı ile erdekteki ustama götürdüm oda birkaç denemeden sonra yeter bu aracın kartelinde yağ kalmamıştır basma dediği dün gibi kulaklarımda.. O da herşeyi kontrol etti hatta benzin regulatörü bile almıştım ama tık yok. En sonunda dediği laf bu a.q sistemi hava alıyor biyerden ama nerden :D :D Tamam dedim busefer bi kasa biraya çözülcek bu :D :D ama yok nafile busefer artık motor dağıtalacak sanırım derken benzin pompası ile depo arasındaki o kısacık borunun aşırı kıvrıklı ve söküldükten sonraki kocaman yarığını görünce bir gece pavyon kapatacaz artık dediğimi hatırlıyorum :D :D

 Tamam dedik olay bitti araba çalıştı gidiyomu gidiyor birkaç ay kullandık ama rölenti düzensiz kafasına göre güç kayıpları teklemeler birtürlü motorun sağlıksız çalışmaları beni çileden çıkardı. Usta elektrik tesisatında sıkıntı var sen elektronikçisin senin bunu bulman lazım demişti bende komple elden geçirmiştim tesisatı ama genede yok yok bi düzen tutmuyor. Almanyadan komple K-Jet getirdim onu taktım gene değişen yok. Motor soğukken herşey normal ısınınca stop edersen çalışmak bilmez çalışsada çok benzin yakaıyor ve güç düşük..

 En sonunda bütün k-jet sistemini araştırdım ne nedir ne işe yarar artık yeni bir jetronik ustası doğuyordu teoride herşeyi öğrenmiştim artık pratiğe dökülmesi gerekiyordu. Elimde alet edevatlar. Bar metreler ohm metreler falan evin bahçesinde sistemi kontrol etmeye başladım ve bulduğum o ifacık sorun benim aylarca çektiğim ızdırapların üzerine yaraya tuz basma gibi olmuştu BENZİN REGULATÖRÜNE 12v verilmemişti, İnanın bana okadar önemli bir noktaki bütün sistemi altüst ediyordu..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı alican06

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #63 : 02 Ocak 2013, 11:06:52 »
Ağzına sağlık usta cok güzel özet ledin bir avans ve rolanti ayarından tekrardan motor yapan ustalar var ondan sonra araçta sıkıntı var derler ustasını buldugun zaman iştende anlıyorsan eğer bu işi cözüyorsun  ama sen rolanti ayarını avans ayarını bilmiyoresan ustayım diye gecinenler gereksiz masrafa sokuyor seni  :tamamdir :tamamdir


usta ankaranın en iilerinden biri varsa tanıdıgınız yardimcı olun ozaman  ???

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #64 : 02 Ocak 2013, 20:11:29 »
erşan, süpersin kardeş  ;D
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #65 : 02 Ocak 2013, 21:59:43 »
GTI ımda bende çok sorun yaşadım ve yaşadığım sorunları ensonunda kendim bulup hallettiğimde anladımki aracımın başına gelenlerin hepsi usta hatalarındandı.

 2005 te GTI ımı aldığımda saat gibiydi makinası istanbuldan memleketime gelene kadar yollarda f16 ı gibi gidiyordum.. İstanbuldan erdeğe geldiğimde birazcık homurdanmaya başlamıştı başta çok korkmuştum ama sağolsun almanyada uzun yıllar araba ustaşığı yapıp emekli olup dönen bir abim vardı ona hemen götürdüm baktı normal dedi bu mekanik enjeksiyon minicik bir ayarla normale döndü..

 Almışız GTI ı dururmuyuz ışıklarda roketlemeler uzun yolda dip gaz falan filan bigün Pego GTI ın sahibinin gazına gelip birkaç tur kalkış kapışmalarında emme manifold contamı yaktım ve ilk ustalarla cebelleşmem başladı. Alt tarafı emme contası ama sanayide hangi ustaya gittiysemde motor gitmiş cevabı almam ve ısrarla rolentide ve alt devirlerde araç 3 silindire düşüyor 2500 devirden sonra köpek gibi gidiyor demem rağmen doğru teşhis konulaması bandırma sanayisinden 2 silindir ile erdeğe dönüş falan derken erdek sanyisindede bir almancı ustaya denk gelmemle olay şöyle gelişti Yav a.q hava alıyo ama nerden a.q demesi ustanın ve o hava alan yerin 2 bira ve bir şişe su ile bulunması ile bağlanmıştı :D :D

 Ama en büyük ip aracı restorasyona soktuktan sonra koptu.. Herşey bitti kaportacı aracı, Motorcu motoru, Elektrikçi tesisatı topladı ama araba 4-5 sn çalışıp stop ediyor belki yüzlerce kez marş basıldı ama nafile. Aracı kurtarıcı ile erdekteki ustama götürdüm oda birkaç denemeden sonra yeter bu aracın kartelinde yağ kalmamıştır basma dediği dün gibi kulaklarımda.. O da herşeyi kontrol etti hatta benzin regulatörü bile almıştım ama tık yok. En sonunda dediği laf bu a.q sistemi hava alıyor biyerden ama nerden :D :D Tamam dedim busefer bi kasa biraya çözülcek bu :D :D ama yok nafile busefer artık motor dağıtalacak sanırım derken benzin pompası ile depo arasındaki o kısacık borunun aşırı kıvrıklı ve söküldükten sonraki kocaman yarığını görünce bir gece pavyon kapatacaz artık dediğimi hatırlıyorum :D :D

 Tamam dedik olay bitti araba çalıştı gidiyomu gidiyor birkaç ay kullandık ama rölenti düzensiz kafasına göre güç kayıpları teklemeler birtürlü motorun sağlıksız çalışmaları beni çileden çıkardı. Usta elektrik tesisatında sıkıntı var sen elektronikçisin senin bunu bulman lazım demişti bende komple elden geçirmiştim tesisatı ama genede yok yok bi düzen tutmuyor. Almanyadan komple K-Jet getirdim onu taktım gene değişen yok. Motor soğukken herşey normal ısınınca stop edersen çalışmak bilmez çalışsada çok benzin yakaıyor ve güç düşük..

 En sonunda bütün k-jet sistemini araştırdım ne nedir ne işe yarar artık yeni bir jetronik ustası doğuyordu teoride herşeyi öğrenmiştim artık pratiğe dökülmesi gerekiyordu. Elimde alet edevatlar. Bar metreler ohm metreler falan evin bahçesinde sistemi kontrol etmeye başladım ve bulduğum o ifacık sorun benim aylarca çektiğim ızdırapların üzerine yaraya tuz basma gibi olmuştu BENZİN REGULATÖRÜNE 12v verilmemişti, İnanın bana okadar önemli bir noktaki bütün sistemi altüst ediyordu..

VW fabrikasındaki Mühendislere taş çıkaracak türdesin abi :saygılar

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #66 : 02 Ocak 2013, 23:29:47 »
 ;D ;D ;D Başa gelmeden bilinmiyor bide şu yumurtanın artık dayanması var..    >:D  Siz siz olun klasik Yada eski teknoloji araç ile uğraşıyorsanız hiçbir ustaya %100 güvenmeyin canınız çok sıkılır ve cebinizdeki akrep bülbül olur öter :D :D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #67 : 05 Ocak 2013, 04:32:17 »
sahsi fikrim (kimse alinmasin gucenmesin)
bu saatten sonra k-jetronik le ugrasmak tamamen gereksiz..
k-jetronikle ugrasacaksaniz ya oturup ciddi ciddi zaman ayirip kafa patlatip sistemi kendiniz cozeceksiniz, daha sonra kendiniz test edip kendiniz ayarlayacaksiniz yada bulasmayacaksiniz..
siz o k-jet sistemine 2binde harcasaniz ilerde basiniz yine agrir benden soylemesi..

eger gti makineyi uzun sure kullanicam ve bunun da hakkini vermek istiyorum diyorsaniz:
atom vw nin yakinlarinda piston garage var..
erkut abi..
oraya ulasin, golfcu erdem yolladi beni, ben bu araci standalone beyin ile komple injeksiyona cevirmek istiyorum deyin, o sizi fiyat ve diger tum konularda aydinlatir..
hem o makinadan jetronige oranla daha fazla guc alirsiniz, hem de daha az yakarsiniz..
basinizda agrimaz..
daha sonra isterseniz uzerine SIRALI lpg de baglatirsiniz..


dedigim gibi, benimki sadece tavsiye, gerisi size kalmis..

gidin selamimi soyleyin, durumunuzu anlatin

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #68 : 05 Ocak 2013, 23:33:52 »
Araba parası istemesin :)
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı csari

  • İleti: 131
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #69 : 05 Ocak 2013, 23:41:44 »
sahsi fikrim (kimse alinmasin gucenmesin)
bu saatten sonra k-jetronik le ugrasmak tamamen gereksiz..
k-jetronikle ugrasacaksaniz ya oturup ciddi ciddi zaman ayirip kafa patlatip sistemi kendiniz cozeceksiniz, daha sonra kendiniz test edip kendiniz ayarlayacaksiniz yada bulasmayacaksiniz..
siz o k-jet sistemine 2binde harcasaniz ilerde basiniz yine agrir benden soylemesi..

eger gti makineyi uzun sure kullanicam ve bunun da hakkini vermek istiyorum diyorsaniz:
atom vw nin yakinlarinda piston garage var..
erkut abi..
oraya ulasin, golfcu erdem yolladi beni, ben bu araci standalone beyin ile komple injeksiyona cevirmek istiyorum deyin, o sizi fiyat ve diger tum konularda aydinlatir..
hem o makinadan jetronige oranla daha fazla guc alirsiniz, hem de daha az yakarsiniz..
basinizda agrimaz..
daha sonra isterseniz uzerine SIRALI lpg de baglatirsiniz..


dedigim gibi, benimki sadece tavsiye, gerisi size kalmis..

gidin selamimi soyleyin, durumunuzu anlatin

giden olur gidemeyen olur, madem tanışıklığınız var, site adına siz fiyat alsanız olabilirmi ?