Reklamla meklamla işimiz olmaz kendi aramızda konuşuyoruz. Oturmuşuz 3-5 ark bir çay bahçesinde ne nasıl olur nerde olur böylemi yoksa şöylemi olur gibisinden. Herşey samimi düşüncelerle olduktan sonra forum bahane muhabbetler şahane
sevindim boyle dusunmenize, gercekten
k-jet in en buyuk skntisi herhangi bir modifikasyona karsi cevap verememesi, veya cevap verdirecek adam azligi ve cevap kabiliyetinin dusuklugu..
standalone beyin, eger ki bir arabayi ciddi ciddi yurutrcekseniz olmazsa olmaz bence..
hatta normalde mpi sistemli bircok arac da modifikasyonlar sonrasi hep standalone beyine gecer..
benim dusunce tarzim, arabayla ugrasma alanim hep daha fazla nasil yurur uzerine oldugu icin ben standalone olayini hep liste basinda tutuyorum
bu arada illede rakam diyenler icin on bilgi olsun, harness ayar beyin ivir zivir (k-jet icin soyluyorum) 2binin altinda kesinlikle olmaz
2bini tastir yani fiyat olarak..
ama gidis, duzenli calisma ve yakit getirisi olarak dusununce o kadarda pahali degil bence..
tabi bunlar hep "bence" ler