Gönderen Konu: Golf II Teknik Veriler.  (Okunma sayısı 133286 defa)

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #42 : 25 Aralık 2006, 01:00:49 »
aynen şüphelendiğim durum çıktı ortaya çift egzantirik olduğu için en azından yağ giderleri farklıdır diye düşünmüştüm...sağol selçuk...

Logged

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #43 : 25 Aralık 2006, 18:28:52 »
http://board.doppel-wobber.de/print.php?threadid=2095&page=1&sid=421f85ce47a509685f4bc97faa0cd595

ingilizcesi iyi olanlardan bir tercüme alsak.
genelde ke-jetten k-jet e geçiş problemleri ve kablolardaki problemlerden bahsedilmiş.

selçuk tam olarak uymadığına eminmisin.
veya hangi blok 16 v uyar
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #44 : 25 Aralık 2006, 18:36:58 »
http://ffp-motorsport.com/other/jyns02/index.php

bu vatandaşta 8v yi 16 ya sonrada turbolamış.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #45 : 25 Aralık 2006, 18:55:45 »
Alıntı yapılan: Sorunlu İnsan
Hi
I have been searching for some hours now and didn´t find an answer :-(
I will swap a VW Golf II GTI 8V from ´84 (Engine code EV) to a GTI 16V PL. It´s has to be the PL engine to be legal here i Denmark and im thinking if it possible to keep my old wiring harness and the K-tronic injection? Just move all the wires from the 8V to the 16V and still using my old injection?
Maybe it´s noob questions but i normal drive Honda this is my girlfriends car
I hope you gues can help me.

Bir kaç saattir cevabını arıyorum ama bulamıyorum.
EV kodlu VW Golf II GTI 8V aracımın motorunu GTI 16V PL'ye çevirmek istiyorum. falan filan..... soru belli...

Alıntı yapılan: Sorunluya Cevap
The PL engine has a KE-Jettronic, while the EV only has K-Jetronic.

So you'll have to change at least the engine wiring.....

PL motor KE-Jetronic'e sahip, EV K-Jetronic'e..Bu yuzden en basiti motor elektrik tertibatını değiştirmelisin.... (Engine wiring neyse artık)...

Alıntı yapılan: Sorunlu İnsan
Yes i know but is it not possible to use the old K-tronic insteed of the KE-tronic? It´s because i think the PL engine use a newer wiring harness than the EV so if i use the harness from the PL i have to change all wiring and fuse box, or is that not correct?

Evet biliyorum ama eski K-Jetronic'i KE-Jetronic yerine kullanamazmıyım?Bunun sebebi bence PL motor EV motordan daha yeni kablolama kullanıyor, ben dün kabloları ve sigorta kutusunu değiştirmeyi düşünüyorum.Sizce doğru yada yanlış?

Alıntı yapılan: Sorunluya Cevap
In my opinion it will be the cheapest way to buy a complete 16V Golf (maybe a damaged one) and take the whole Engine with accessories to your 8V.
The 8V Engine are more different to the 16V as it looks like.

Benim düşünceme göre belki kazalı bir 16V Golf alıp onun motorunu kullanabilirsin.Ucuza malolabilir.
8V motorun görünüşü 16V motordan çok daha farklı...

Alıntı yapılan: Sorunlu İnsan
I don´t have space for a hole car...
How about if i get the PL motor and all the wiring an induction from a KR motor? Is it almost "plug´n´play" ?
Yeterli alanım yok araç için.Eğer bir PL motor edinirsem tüm kablolamarı KR motora uygulayabilir miyim?Sadece tak çıkar olayı soketler mi? (Umarım doğru anladım)

Alıntı yapılan: Sorunluya Cevap
This solution should work.
The KR/PL is nearly the same.
The PL has only a little bit more electronic and KE-Jetronic instead of K-Jetronic.

Bu bir çözüm çalışmalı.KR ve PL motorlar neredeyse aynı.PL motor biraz daha elektronik ve K-Jetronic yerine KE-Jetronic bulunuyor.




:)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #46 : 25 Aralık 2006, 19:01:20 »
teşekkurler osman.
biz yağ ve su kanallarına takıldık.
bunlar kablolara takılmış ;D
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #47 : 25 Aralık 2006, 21:37:37 »
 ;Dsağol osman ayrıntılar için...bu jetronikler sanırıım bir kaç çeşit...ilk önce anladığım 16v kapak zor ama imkansız değil ev motora sonrasında elekririk tertibatı değişecek sonrasında k-jet i ke-jet ile değiştircez..bunlara masraf edeceğime egzantirik atarım en az 15 hp alırım :)neyse ben bazı şeyleri fırsat buldukca kovalıyorum bir uygulamam olursada zaten resimleriyle aktarırım foruma..son bir soru bu 8v k-jet sisteminin sıfırını ülkemizde bulma imkanı % kaçtır sizce...ve nerde?

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #48 : 25 Aralık 2006, 21:48:56 »
%-10 diyorum ben ;D
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #49 : 25 Aralık 2006, 22:07:42 »
 ;D

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #50 : 25 Aralık 2006, 23:23:41 »
8v-16v kapak uygulaması ; VW motorların parçaları genel anlamda birbiri ile uyumludur olmaz diye birşey yok, yapılır yapılmasına ama bu senin bu konudaki kararlılığına bağlı.

Bu konu hakkında çeşitli forumlarda aklımda kalanları yazıyorum bilgilerin doğruluğu konusunda bir iddam yok fikir amaçlıdır, öncelikle blok, krank, piston aynı tek fark kapaktan kaynaklanıyor bununla birlikte manifoldlar, şanzıman, ateşleme sisteminde farklar mevcut, yağ ve benzin pompaları, enjektör yerleri farklı. ABF motorun parçaları ile bu işlemin yapılmasının daha kolay olduğunu söyleyenler var. Direk bir uygulama değil uğraştırıcak farklar var ama bu farkların detayını bulamadım, bir çok kişide bununla uğraşmak yerine komple motor almanın daha kolay zahmetsiz sorunsuz olucağını yazmış. Diğer bir konuda motor hacmini 2.0 e çıkartmak böylece 1.8 16v den daha iyi performans elde edileneceği. 8v - 16v konusunda her iki motoru yanyana koyup söküp karşılaştırmadan işin detayına inmek zor. Bana kalırsa takıcağın yüksek dereceli bir egzantirik ve yazılım işini görür. 

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #51 : 25 Aralık 2006, 23:42:48 »
ben kapak konusunu daha çok bilgi için sormuştum fakat gerçekten araştırdığım bir konunun üzerine bastın erhan...benim motorda normalde ecu var sanırım..fakat bende yok nsl oluyor bu bilgisi olan...renç kocibeyle felan yarışan bi abimizle konuştuk bi mekan çıkışı denk geldi oda söledi bunun motorunda ecu olması lazım bi chipi var makine deliriyor felan dedi 276 derece egzantirikle en fazla dedi?ndr bu konu fikri bilgisi olan?

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #52 : 25 Aralık 2006, 23:59:26 »
http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/TuningKits2006/GolfII.pdf bu linki bi incele istersen, sorg un mk2 için kitleri.
eğer günlük kullandığım bir araba değilde daha çok hobi amaçlı ise 288 dereceden daha düşük egzantirik düşünmezdim.

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #53 : 26 Aralık 2006, 03:19:07 »
sağol malesef günlük kullandığım bi araç...

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #54 : 26 Aralık 2006, 12:08:30 »
kapağı değiştikten sonra ke-jet e geçmen gerekmiyor,
benim araç orj 16v   ve k-jet.
ecnebiler değiştirmek lazım diyor büyük ihtimal emisyon kurallarından dolayı.
beyin olayında dediğim gibi k-jet lerde beyin yok..
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #55 : 26 Aralık 2006, 19:17:42 »
http://board.doppel-wobber.de/print.php?threadid=2095&page=1&sid=421f85ce47a509685f4bc97faa0cd595

ingilizcesi iyi olanlardan bir tercüme alsak.
genelde ke-jetten k-jet e geçiş problemleri ve kablolardaki problemlerden bahsedilmiş.

selçuk tam olarak uymadığına eminmisin.
veya hangi blok 16 v uyar

Abi EV ye uymuyor diye biliyorum ama tabi bi kaç işlemden sonra kapağı uydurmak mümkün olabilir belki bi ara baya araştırmıştım. Mesela   9A 6A 3A bloklara uygulanabiliyor PG ye falan.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2006, 19:25:27 Gönderen: nofear »
Volkswagen Motorsport