Kollarda aşağıdaki modeller birbirine uyumludur.
Golf 1 1,8L DX 8V
Golf 2 1,8L PL KR 16V
Golf 4 1,8T 20V
Audi A3 S3 1,8T 20V
Pistonlar için 2 yöntem uygulayabilirsin
1: ya pistonların kafasından alıp ( iyi hesaplama işi var )
2: yada kapakla block arasına plate koyara sıkıştırmayı düşürebilirsin . Turbo için 8.8 9 lar sana yeterli olur sanırım motorun sağlığı için .
bu işte sadece bunlarla bitmez yağ pompası , yataklar ( kızıl Glyco 71-3732/4 ) vs vs detaylı işlem için yardımcı olurum yine .
cok sukur bir cevap buldum sonunda
abi wossnerin falan kol pistonu var aslinda direkt forged malzeme ama malum cok pahali..
simdi durumu soyle anlatayim sana abi..
elimde komple hazir ve nazir bekleyen 16v kapak var..
port poolishli..
ustunde dereceliler var ama derecelerini bilmiyorum..
ayrica werner in emmeside var o da hazir..
ben blogu acip rektefeye vericem yakinda..
atmosferik yapmak istiyordum ama fiyat performans olarak en sonunda yine turboya dondum, vazgectim n/a dan..
kol olarak o zaman 1.8t kollarini kullanayim ben..
motor kodu onemli mi bu kollarda?
agu, aeb, amk, apx ve bam kodlular forged malzeme diye biliyorum o yuzden soruyorum..
kol icin koda dikkat etmek gerekir mi?
piston olarak peki 1.8t lerin pistonu olmaz mi?
turbo olarak turbonetics dusunuyorum t3/t4 compressor wheel exducer 70mm inducer 48mm.
beyin megasquirt olucam, ms3 yada ms2.
internaller icin tavsiyelere ihtiyacim var, yatak tavsiyesi vermissin abi sagolasin..
yag pompasi kendi pompasi yetersiz mi kalir? kendi pompasini sifirlamam yeterli olur mu yani?