Gönderen Konu: Kafamdaki 6N 16v karmaşası  (Okunma sayısı 9425 defa)

Çevrimdışı De6Niz

  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« : 23 Aralık 2012, 13:52:07 »
Merhabalar eski bi üyenizim fakat uzun bi süredir forumda takılmıyordum geri dönüş yaptım..

Kendime Polo 6N almayı planlıyorum fakat 16v olsun istiyorum..

Çözemediğim konu 1.4 16v var Sportline olarak geçiyor fakat 1.6 16v motor kodları arasında gözükmemesine rağmen bazı 1.6 araçların 16v olduğunu söleyenler var..

Birde 1.6 100hp olanlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim..

1.4 16v mi yoksa 1.6 100hp mi tercih etsem daha mantıklı..

Şimdiden herkese yardımlarından dolayı teşekkür ediyorum..

Logged

Çevrimdışı Symbol

  • İleti: 38
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #1 : 23 Aralık 2012, 14:38:12 »
1.6 16 v motor maalesef yok.
polo 6n lerde 1.6 8v aee motor bulunur çok nokta enjeksiyonlu ve 75 hp dir.
daha eski 6n lerde yanlış bilmiyorsam aea kodlu tek nokta enjeksiyonlu motorda vardı.
1.6 8v 100 hp olanlar aft kodlu motorlardı hb pololarda yok diye biliyorum, classiclerin bazılarında mevcut.

1.4 16 v daha modern daha düşük hacimli ama 1.6 dan daha performanslıdır. yakıtıda bir nebze daha düşüktür.
ben daha yeni 1.6 8v 75 hp aldım, sakin bir kullanıcıyım fazlasıyla yetiyor.

bence motordan ziyaede aracın temizliğine bakmanızı tavsiye ederim. eğer çok performanslı değilseniz 1.6 8v rahatlıkla yeter. ayrıca sportlineların şanzımanları farklıdır. 3000 devirde 100km hız yapar, diğer tiplerde 3000 devirde 120 km hız yapar buda ekonomi getirir ( 5.viteste )

Çevrimdışı ramazan_40

  • İleti: 101
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Eski:98 AFH Polo Yeni:2000 Focus Ghia
  • Şehir: Ankara
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #2 : 23 Aralık 2012, 14:55:09 »
kesinlikle 1.4 16v öneririm ama bu modellerde sağlam bir araç bulmak şu zamanda oldukca güç eger dediğim gibi sağlamını bulabilirsen bu arabadan başkasına binmek istemiceksin ivmelenemesi hılzanması harika bir araba  ben ilk aldıgımda arabayı ışıklarda kalkış yaparken arkamdan kimsenin gelemedigini fark ettim acaba benmi fazla gazlıyorum diye düşünürdüm kullandıkca anladımki normal hali buymuş arabanın :D
Hiçbir ordu, zamanı gelmiş bir düşünceye karşı duramaz.

Çevrimdışı De6Niz

  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #3 : 23 Aralık 2012, 14:55:11 »
Malum sitede ilk sahibinden bitane Polo buldum 1.6 ve araç güzel duruyor fakat lpg'si yok.. Beni yakıt konusunda korkutuyor..

Çevrimdışı De6Niz

  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #4 : 23 Aralık 2012, 14:56:39 »
kesinlikle 1.4 16v öneririm ama bu modellerde sağlam bir araç bulmak şu zamanda oldukca güç eger dediğim gibi sağlamını bulabilirsen bu arabadan başkasına binmek istemiceksin ivmelenemesi hılzanması harika bir araba  ben ilk aldıgımda arabayı ışıklarda kalkış yaparken arkamdan kimsenin gelemedigini fark ettim acaba benmi fazla gazlıyorum diye düşünürdüm kullandıkca anladımki normal hali buymuş arabanın :D

Aslında benimde aklımda özellikle 16v olması ama kafamı kurcaladı.. Sitede bakıyorsun millet 1.6 16v yazmış ama kime sorsak öle bi motor yok diyor..

Çevrimdışı BuZ

  • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #5 : 23 Aralık 2012, 15:01:42 »
Aslında benimde aklımda özellikle 16v olması ama kafamı kurcaladı.. Sitede bakıyorsun millet 1.6 16v yazmış ama kime sorsak öle bi motor yok diyor..
ewt yok benimde ruhsatımdada 1598 cc yazıyor fakat sorusturdum yok oyle  bi motor ruhsatı yazandamı sakatlık aracın eski sahiplerindemi bilmem ama 1600cc 16v hb polo yok :)
POLO

Çevrimdışı ramazan_40

  • İleti: 101
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Eski:98 AFH Polo Yeni:2000 Focus Ghia
  • Şehir: Ankara
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #6 : 23 Aralık 2012, 15:08:49 »
ewt yok benimde ruhsatımdada 1598 cc yazıyor fakat sorusturdum yok oyle  bi motor ruhsatı yazandamı sakatlık aracın eski sahiplerindemi bilmem ama 1600cc 16v hb polo yok :)
İstisnayı olarak yurt dışından ülküye sokulmuş olabilir daha sonra el degiştire degiştire bugune kadar gelmiş olaiblir yollarda yurt dışından gelmiş başka muadili olmayan bir çok araç var saten...buda onlardan olabilir...
Hiçbir ordu, zamanı gelmiş bir düşünceye karşı duramaz.

Çevrimdışı De6Niz

  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #7 : 23 Aralık 2012, 16:09:36 »
Pek sanmıyorum.. Bana satılık uygun fiyata 1.4 16v sportline öncelik 4 kapı olması şartıyla önerebiliceğiniz araç var mı ?

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #8 : 23 Aralık 2012, 21:10:44 »
Polo 6N'de 1.6 16V motor GTI'da kullanılan 120 hp'lik motordur ve bu araç Türkiye'ye gelmedi. Aracına 1.6 16V diyen adamın arabası ya GTI'dır ya da 8V'dir.

Çevrimdışı secoJazz

  • İleti: 80
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #9 : 23 Aralık 2012, 23:28:34 »
1.6 8V candır arkadaşlar :)   yıpranmamışını bulursan seni ne performansta ne yakıtta üzer. lpg diye kasma bizim motorları bitiriyor bence...

çok yırtıcı kullanmıyorsan farkı sadece arabada 4 kişi ve bagaj yüklüyken hissediyorsun en azından bende durum öyle.

Çevrimdışı mmtcn

  • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #10 : 24 Aralık 2012, 03:18:29 »
1997 model 1.6 8 valf haylazımdan yakıt dışında pek sorunum yok haylazım çok benzin içiyo ama içerkende hakkını veriyo hani :) 3500 rpm den önce vites atmıyorum ve ivmelenmesi beni bitiriyo gaza birden bastığımda araba küt küt vuruyo daha ne olsun :D beni kesiyo lpg ye gelince bence hiç gerek yok yok işte 1 seneye amorti ediyomuş falanmış filenmiş bence motoru öldürmekten başka bi işe yaramıyo :) benzinde normal kullanımda şehir içi 40 45 kuruş arası yakıyo (benzin:4.61) fışırdarken ise 50 60 kuruş civarı :/ beni yoranda bu zaten :)

Çevrimdışı secoJazz

  • İleti: 80
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #11 : 24 Aralık 2012, 08:42:24 »
1997 model 1.6 8 valf haylazımdan yakıt dışında pek sorunum yok haylazım çok benzin içiyo ama içerkende hakkını veriyo hani :) 3500 rpm den önce vites atmıyorum ve ivmelenmesi beni bitiriyo gaza birden bastığımda araba küt küt vuruyo daha ne olsun :D beni kesiyo lpg ye gelince bence hiç gerek yok yok işte 1 seneye amorti ediyomuş falanmış filenmiş bence motoru öldürmekten başka bi işe yaramıyo :) benzinde normal kullanımda şehir içi 40 45 kuruş arası yakıyo (benzin:4.61) fışırdarken ise 50 60 kuruş civarı :/ beni yoranda bu zaten :)

şehir içinde 1 depoyla kaç km yapıyorsun ??  ::)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #12 : 24 Aralık 2012, 11:31:59 »
1.6 8v 100 hp hatchback nadir de olsa var 6n kasasında

ama 1.6 16v yani gti modeli türkiyede hiç görmedim

1.4 16v öneririm bende, 8v alma

Çevrimdışı mmtcn

  • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Ynt: Kafamdaki 6N 16v karmaşası
« Yanıtla #13 : 24 Aralık 2012, 11:57:48 »
benim araba 1.6 8 valf ve ruhsatta 83 kw yazıyo pek güvenmek istemiyorum ama banada 100 hp gibi gelmeye basladı 75 hp bi arabanın öyle vurması pek normal değil gbime geliyo :) bir depoyla yanlış hatırlamıyorsam 550 km gitmiştim ayın 5inde tekrar fulliycem bir ay sonra yazarım ne kadar gittiğini :)