Gönderen Konu: passat b5 5 ileri otomatik  (Okunma sayısı 7474 defa)

Çevrimdışı sukruteker

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
passat b5 5 ileri otomatik
« : 20 Şubat 2014, 15:18:36 »
2004 model 1,9 tdi 96kw otomatik aracim var . Daha onceden 6 sene 2002 model 74kw manuel 1,9 tdi kullandim . araci alali iki haftakadar oldu manuel vitese alisik birisi olarak tufaima gelen birkac seyin normal olup oladigini ogrenmek istiyorum . yardimci olabilecek arkadaslarin cevaplari icin simdiden tesekkur ederim.

Logged

Çevrimdışı sukruteker

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat b5 5 ileri otomatik
« Yanıtla #1 : 20 Şubat 2014, 15:28:50 »
Oncelikle arac sehir icinde giderken  sanki surekli yarim debriyaj gidiyormus gibi geliyor .birde meselaarac 3. viteste giderken ayni viteste  yine arac bana yarim debriyaj hissi verirken kavramayi tamamladini hissediyorum ve devir dusuyor.80-90 km hizla giderkende manuel kontrol altinda iken gaza yuklendigimde aragazi verirmis gibi devri yuksliyor .

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: passat b5 5 ileri otomatik
« Yanıtla #2 : 20 Şubat 2014, 20:11:09 »
nasıl manuel araçta baskı balata varsa otomatik araçta bunun yerinde tork konvertörü vardır.manuel bir araçta dediğiniz işi baskı kaçırırsa yapar, otomatikte de tork konvertöründen.şanzıman yağı bugüne kadar hiç değişmemiş ise değiştirmek işe yarayabilir. kilometreyi bilmem ama değiştirmek de gerekir zaten yüksek kilometrelerde. özellikle bmw otomatik şanzıman kullanıcıları şanzıman yağı değiştikten sonra lucas oil transmission fix adında bir ürün kullanmışlar ve şanzıman ilk günkü gibi oldu demişler yurtdışı forumlarda. ben de sipariş etmiştim arkadaşım amerikadan getirecek, siz yurtdışındasınız daha kolay ulaşabilirsiniz. genel olarak forumlarda gördüğüm herkes bu lucas katkısından çok memnun kalmış. ürün şanzıman içindeki lastikleri yumuşatarak hem bu vites kaçırmalara hem de yağ kaçaklarına engel oluyormuş.

önce bir şanzıman yağını değiştirin, sorununuz çözülmezse katkıdan 1 şişe kullanırsınız. zaten tork konvertörünün içindeki yağ boşaltılamadığı için 6 litre yağ alıyorsa 4 litresi falan değişebilir.üzerine bir de katkı bence sorun çözülür.