Gönderen Konu: arkadaşlar utandım yardım istemekten nasıl çözecez bu sorunu ?  (Okunma sayısı 22749 defa)

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
arkadaşlar artık yeni konu açmaktan utandım gerçekten.

Bilirsiniz benim hararet hiç yükselmiyordu hatta uzun yolda aksine iyice sıfıra düşüyodu.Gittim 87 lik behr termostat taktırdım uzun yolda yine hararet az bişey yükseldi yine olması gereken ısıya ulaşmadı araç.

Gittim termostat bozuktur dediler aldığım yerden yenisini aldım yine alman malı behr marka  87 lik termostat ve bu sefer hararet müşürünüde değiştirdim garanti olsun diye.Şehir içinde normal ama uzun yola çıktım bastım yine düştü hararet çeyreğe kadar kaloriferi açınca  iyice düşüyo.aracı sağa çekiyorum kaloriferi kapatıyorum hararet yükseliyo hemen su hortumuna bakıyorum elimi yakıyo nerdeyse alt tarafa bakıyorum soğuk termostat açmamış demekki görevini yapıyor.anlayamadım.

Bilgili arkadaşlar acaba önemli bi sorunmu var bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim hakkınızı helal edin çok başınızı ağrıttım.
« Son Düzenleme: 03 Ocak 2013, 16:17:02 Gönderen: fhrttn »

Logged

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
araba normal sıcaklığına ulaşmadan kaloriferi açarsan ısınmıyor. misal bende 2 tane kalorifer var, arkadakini (motora yakın olanı) motor ısınmadan açtığımda hararet yükselmiyor, çok uzun sürüyor.

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
O zaman bu bizim makinalarda kronik demekki çok geçmi ısınıyo ama yazdığım gibi yokuş yukarı çıkarken bastım hararet ortaya geldi düz yolda çeyreğe kadar düştü yazdığım gibi ikikere değiştirdim termostatı iyisini aldım hararet müşürünüde değiştirdim.harareti bi sabitleyemedim eksi soğuklarda hiç ısınmayacak demekki

yorumun için saol ilker kardeşim

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Çok ilginç bi durum bu. Benim termostatımda ölmeye yakın ama genede çok sıkıntı çıkarmıyor. Resimde geçen çektim erdekten döndüğümde tam yanaştım kapının önüne o andaki ibrenin konumu. Önceden lambanın sağında duruyordu şimdi solunda sabitlenmeye başladı. Ya termostadımın nihadı doldu yada havalar çok soğuyunca en fazla bu konum oluyor.

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı eses GTI

  • İleti: 141
    • Profili Görüntüle
bendede 74 lük var ersan abininki gibi duruyo uzun yolda az biraz daha solda duruyor sehir içi ise böyle duruyor birde ben far anahtarınmın altına bir dijital ısı göstergesi taktım müsürü gaz regülatöründe takılı uzun yolda 76-77 gösteriyor sehir içi 80 civarı oluyo fan ise 82-83 te açıyor, bence senin termostat takılan yerde  bir deforme yada bilinçli yapılmış bir açıklık var ordan sürekli bir su geçisi var diye düsünüyorum. yada benim eski 1100 golfümde yaptığım gibi alt borudan bir yerden kısa dönüş var hararet yapmasın diye.
« Son Düzenleme: 04 Ocak 2013, 01:18:54 Gönderen: eses GTI »

Çevrimdışı ugurkrdg

  • İleti: 144
    • Profili Görüntüle
arkadaşım antifiriz var mi araba da kışın olmayınca daha geç ısınıyo diye düşünüyorum bende de aynı sorun vardı termostat in içine girdiği parça bazen çok pis şekilde oluyo o parça da ucuz bi şey birde fan kaç ta çalışmaya başlıyo kalorifer e gelen borular da rahat geçiş yapmıyo olabilir su ondan da olabilir diye düşünüyorum

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
erşan abi hararet aynı seninki gibi şehir içinde yokuş çıkarken hatta birazdaha yüksek ama düz yolda yani uzun yolda hararet düşüyor kaloriferi açınca düşüyor termostatı ikinci kez değiştirirken takıldığı plastiğide söktü usta temizledi hatta sıvı conta falan sürdük, hararet müşürünü değiştirdim sonuç yine aynı bende çözemedim. arabada antifirizde var kaba suda geliyo yani işeme sürekli oluyo sorun yok.Gösterge bozuk desem şehir içinde gayet normal çalışıyo.

Oktay kardeşim termostatın takıldığı yerde plastikte deforme olsa usta söylerdi görürdü çünkü o plastiğide söktü temizledi conta sürdü ikinci termostat takıldığında
« Son Düzenleme: 04 Ocak 2013, 08:37:42 Gönderen: fhrttn »

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
Birde sürekli bi su geçişi olsa İki kere termostat değişti ikiside bozuk olmaz sanırım.Ve araba çalışırken inip baktığımda alt hortum buz gibi üst elimi yakıyo yani termostat kaçırsa veya ordan su geçse sıcak olur sanırım.

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
devirdaim ne durumda hiç ona baktınız mı
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
nizam kardeşim su kabına su sürekli geliyor devirdaim da sıkıntı yok gibi.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Termostat uygun değil sanırım. Yerine takınca içerde boşta kalıyor olabilir yada oktayın dediği gibi araçta hararet sorunu olmasın diye kaçak hat var :)

 Kaloriferi çalıştırıncada hararetin düşmesi çok ilginç bende kalorifer full açık gidiyoruz hiç etkisi olmuyor hele 3 te çalıştırınca hamamdan farkı olmuyor.
« Son Düzenleme: 04 Ocak 2013, 11:04:27 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
nizam kardeşim su kabına su sürekli geliyor devirdaim da sıkıntı yok gibi.

su kabına sürekli su gelmesi normal ama devirdaim arızalı veya ömrünü bitirmiş ise araç hızlandıgında ısı düşüyor hız düştüğünde yükseliyor zamanında soğutma tertibatında  su kullanmaktan ve zamanı gelen parçanın değişmemesinden kaynaklanıyor, aracınızın ısı tertibatını ölçen müşürler hep aynı değerde olsun  termostat hararet ve fan müşürü  bir diger konu eski vwlerde gösterge sıkıntılı olabiliyor zamanla toz vs  elektrik tertibatında sorunlar göstergeyi etkiliyor
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı fhrttn

  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: dizel golf mk1
  • Şehir: Ankara
üstad termostat boşta kalsa su kaçırır arabayı sağa çektim baktım üst hortuma elimi değemiyorum alt hortum buz gibi.
Tek şüphe gösterge gibi nizam kardeşimin dediği gibi.Fan müşürü 87 lik termostat 87 lik hararet müşürü yeni takıldı.

Arabamı çok seviyorum ama valla böyle olunca soğuyorum arabadan ustalarada hiç gitmek istemiyorum.
« Son Düzenleme: 04 Ocak 2013, 11:44:20 Gönderen: fhrttn »

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
üstad termostat boşta kalsa su kaçırır arabayı sağa çektim baktım üst hortuma elimi değemiyorum alt hortum buz gibi.
Tek şüphe gösterge gibi nizam kardeşimin dediği gibi.Fan müşürü 87 lik termostat 87 lik hararet müşürü yeni takıldı.

Arabamı çok seviyorum ama valla böyle olunca soğuyorum arabadan ustalarada hiç gitmek istemiyorum.

peki boruların sertliği nasıl eliniz ile sıkabiliyormusunuz
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)