1.33 motorun kalkislari ve ara hizlanmalari iyi ise bence tercih edilebilir.maksimum tork degerinden cok tork grafigi daha onemli.hitlere gore ayni devirlerde daha yiksek tork veriyorsa cabuk toparlayabilir.
Hitler golf5 nasil? Bu hantalliktan ben sikildim acikcasi.biraz daha seri bir arac iyi olur
golf diyorsan serilik istiyorsan seni ancak ve ancak GTI paklar. ama golf şartın yoksa 1.4 polo dahi 1.6 golften çok daha atik. kağıt üstündeki tork ve bg leri bir yere kadar fikir verir. gerisi ağırlık ve şanzıman aralıkları ile alakalı.
golf+hitler= ekonomik bakım sorunsuz uzun ömürlü bir kullanım demek. yoksa golf mk29 da çıkartsa hitler ile atiklik beklememek lazım. golflerdeki hantallığın en büyük sebebi ağırlıktan da ziyade kanımca 1. viteslerin sadece aracı yürütmek için işe yaraması. sonra 2. vites. çok düşük devirden girdiği için yığılıyor. bir de buna özellikle 2. vitese geçişin kemikli olması da eklenince canı sıkılıyor insanın.
eh tabi işin içine motorun total kmsi, bakım geçmişi, hararet geçmişi, kullanılan yağ vs. en yenisi (2004 model) 10 yaşında bir araç mk4. yapabilecekleri bir yere kadar.
tabi iş performansla atiklikle bitmiyordur eminim. mk4 gözümde aurisle kıyaslanacak araç değil. araçlarımız gaz pedalından ibaret değil sonuçta.