Gönderen Konu: It's Mine Pasific  (Okunma sayısı 69122 defa)

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #112 : 27 Mayıs 2014, 10:43:57 »
Aynen uzun yolda sıkıntı yaratıyor egzoz.  O yüzden Varex gibi sistemler iyi oluyor.
Sebring in vw racing egsozunu buldum da bakalım ondan alıcam da bütçeyi doğrultursam bi :)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Logged

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #113 : 02 Haziran 2014, 13:14:08 »





GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #114 : 02 Haziran 2014, 16:22:30 »
Cc hala takilmamis :-X

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #115 : 02 Haziran 2014, 16:50:23 »
Sorma kardeşim :) fırsat bulamadım, direksiyon nasıl sökülücek, hadi taktık diyelim kod falan girmek gerekiyomuş..henüz uğraşamadım :/

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #116 : 03 Haziran 2014, 22:26:47 »
Varımı yoğumu egsoza yatırdım bugün :)







GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #117 : 04 Haziran 2014, 08:43:48 »
Şekilsiniz ya :D
« Son Düzenleme: 04 Haziran 2014, 08:44:01 Gönderen: metinmb407 »

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #118 : 04 Haziran 2014, 10:46:49 »
Şekilsiniz ya :D
Ahahaha :D ya Metin :) :)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı metinmb407

  • İleti: 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #119 : 04 Haziran 2014, 11:36:25 »
Ne kadara patladı görüntüsü hoşuma gitti :) Maşallah.

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #120 : 04 Haziran 2014, 11:45:03 »
Yanliz cok kucuk duruyo bu disari cikmasi icin baya uzun cikis ucu koymuslar

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #121 : 04 Haziran 2014, 19:43:21 »
Toplamda 450 civarı tuttu ama netten falan baktım aynı egsoz 650 gibi fiyatı var..

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #122 : 04 Haziran 2014, 20:43:00 »
Sanırım bunlar passatlar için yapılmış normalde de kıç kısmından ufak bi operasyonla oturttuk.ufak derken 2x76 mm çıkışları..daha da büyük görüntüyü bozar

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #123 : 04 Haziran 2014, 21:06:46 »
Kucuk derken abi tasi kucuk baya geldi orjinali daha buyuk bundan bendeki supersprintte baya buyuk bundan

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #124 : 04 Haziran 2014, 23:06:26 »
Heralde egsoz cikislarini uzun tutmuslar normalde o kısım da kazana dahil olsa senin dedigin ölçülere ulaşır..abt nin falan da bu tip egsozlarını görmüştüm.muaynede falan da sıkıntı olmuyo bu :)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı MurdeR

  • İleti: 1364
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
  • Şehir: Bilecik
Ynt: It's Mine Pasific
« Yanıtla #125 : 04 Haziran 2014, 23:30:48 »
Aynen bende de sorun olmadi supersprintle gectim 3 bin devir altinda otuyo 3 bin devir ustu otmuyo adam basti gaza falan gecirdi ;D