Evet sıra geldi 1.8T projesine başlamaya,
tabi başlamadan önce bana kendi dükkanını 1 ay boyunca açan Özdem Volkswagen'e, İbrahim Usta'ya. 'Sen izin alma ben hallederim buradaki işleri' diyen Atay'a çok teşekkür ediyorum.
ilk önce 26 yıllık birlikteliğe son vermeden bi selfie çekinelim dedik
İlk günün akşamı motorumuz dışarda.
Motoru takmadan biraz temizledik.
2. Günün akşamı Atay 1.8T'nin önünde poz veriyor. Sanki biraz hızlı gidiyoruz.
Beni bi heyecan bastırıyor.
Gelelim beni en çok düşündüren en çok araştırma yaptığım konuya (GAZ PEDALI)
TT üzerinden söktüğümüz boğaz kelebeği elektrikli, bizdeki telli.
Bunu bildiğimiz için TT'den pedalı da sökmüştük.
İlk önce Telli gaz pedalını sökelim.
Aparatımız hazırlanıyor.
İşlem tamam, sandığımdan da kolay oldu, yeter ki düşünebilen bir tornacı olsun
Eski radyatör çok küçüktü ve tek fan arabaya yetmiyordu, burada da iyileştirme yaptık.
Çift Büyük slim fan ve VR6 radyatör kullandık, radyatör eskisinin neredeyse 2 katı.
radyatörün üstüne fanların geleceği şekilde davlumbaz çizdirip lazerle kestirdik.
ve montaj.
tabi klima gibi bir lüksden mahrum kalmamak için yeni klima boruları TT'den söktüğümüz klima radyatörü hepsinin montajını o arada tamamladık.
tabi bu arada boş durmadık elektrik işlerini hallettik geceleri.
Projeyi en çok zorlayan kısma geldik, koskoca araba da intercooler için nasıl yer olmaz adlı konu
Yurt dışı örneklerine baktığımda tampon demirini kesip yapmışlardı. ben açıkcası kıyamadım. bir süre daha araştırdık ama mecburen bizde kesmek zorunda kaldık, çünkü önde hiç yer yok
Ama kesmişken de güzel kestik hani
intercooler boruları takıldı, klima aktifleştirildi, tüm tesisat elden geçti.
ve (Mutlu SON)
Yeni motor görüntümüz;
tabii tüm bu yapılanlara ek olarak; yeni orijinal egzoz, sıfır lastik takımı vs vs diye liste uzayıp gidiyor.