Gayet güzel bir uygulama...
1.5 sene LPG li R11 Flash kullandım....110 binde kendim taktırdım 140.000 de sattım...Arıza yapmadı, yolda kalmadı
Kalmazda.
Birkere lt fiyatı %50 civarında ucuz. Tercihteki en önemli sebep...
Görsellikten çekiniyorsanız...Güzel bir montaj ile kimse aracın LPG li oldğunu ne motora ne de dışına bakarak anlayamaz. Enjektörler emme manifoltunun altıan monte edilebilir
Temiz bir yakıttır...temiz yanar, çevreyi fazla kirletmez.
Bunların yanında...Buji ve hava filtresine önem verir...Güzel buji temiz hava filtresi yanmayı daha verimli kılar. Benzin li motordakinden daha önemlidir.
Enjektörlü sistemler için ztn soğuk motor benzin ile çalışıyor, ısınınca LPG ye geçiyor, soğuk motorun yıpranma derdi pek kalmıyor. Karbürtatörülü araçlar için sabah benzinle çalıştırmak güzel b,r uygulama ama ben 1.5 sene damla benzin koklatmadım. Pekte sallamadı. Sabah marşa dokunur dokunmaz saat gibi çalışırdı fakirim.
Eğer benzin pahalı, aracım ile gezemiyorum, işimi göremiyorum diyorsanız LPG işini düşünün, araştırın.
Ama eğer gidip benim gibi ne yakarsa yaksın GTi segmenti bir arabam olsun gazlıyım, performansını kullanayım diyorsanız LPG taktırmak biraz garip kaçar. İnsanlarda geripser daha az yakan bişi alsaydın derler
Porsche vs araçlar prestijli otomobiller logosu değerli, logonun sürücüye verdiği ayrıcalıklar değerli. Kalitesi ön planda ( ülkemizde ) kaç kişi porsche sine yükleniyor ki, Piste çıkarıp zorluyorki. Marka prestijini kullanacak biri tabiki LPG takabilir. Kürsel ısınma içinde özellikle bu porsche için çok faydalı olmuştur
Performans vs...Oktanı yüksek geç yanar, yanma gücü benzin kadar değildir...Ama öyle yerlerde bir performans ile karşılaşmasınız...Bazılrarı taksileri örnek gösterir...Tüp bu şahin e takılır. Onların LPG beynindne çıkıp karbüratöre giren hortumları üzerindeki muslukları hep en kısıktadır. Düşük devirde yürümez yüksek devir çevirmez vs...Onları feyz almamak lazım