ekleme yapayım araç golf değildi
şöyle ki, tesisat kavrulmuştu, neresini bağlasak başka bir yer başka bir zaman atıyordu. sensörlerin uçları, kablodaki açık kalan kısımlar da zamanla oksitleniyordu ki, zaten yapılan lehimlerin hepsi birer direnç idi. lpg tesisatını tamamen sökmüştük zaten, öyle de denedik ama lpg tesisatı enjektör tesisatından çekilmişti bir kere ve oraya yapılan eklerden dolayı enjektörlere gerekli akım gidemiyordu artık. zaten araç tesisatı değşitikten sonra da işçiliğine gözüm kapalı güvendiğim Quattro Garaja gidip aracın beyin tesisatından lpg tesisatını yeniden bağlattık.
Bana da dediğiniz gibi çok mantıksız gelmişti ama güveniyim dedim, en son tesisat değişince aracın karışım değerleri bile düzeldi. Demek ki araçlarda farklı bir mantıkta çalışıyor, ya da voltaj ya da akım, hangisini kullanıyorsa tölere aralığının altında kalıyordu.