evet arkadaşlar sorunu beyinde bulmuşlar...su kaçma yada oksitlenme gibi bir şey yokmuş.hernagibir yüksek akım çeken,elektirik aksamında vs hernagibir bi şey bulamamışlar.
ayrıca boğaz kelebeğinin tarif edilen yerde(montaj ayaklarını oralarda) şase kablosu yokmuş
bunlarda olmazmış ne kadar doğru bilemiyorum.
araç üzerindeki kendi beyni takılıyken sıfır boğaz kelebeği(yan sanayi) takmışlar ayar tutmamış.çıkma beyin takılmış ayar tutmuş adaptasyonu yapmışlar.aracı cuma akşamı aldım.10-15 gün kadar dene dedi usta.hernagibir ücret ödemedim.
Eski beyinde,
kontak çevrildiğinde arka benzin deposunda gelen(sanırım benzin pompasının sesi) uzun sürerdi.(5-6 sn)
Göstergeleeden gelen bi tınlama sesi vardı oda uzun sürerdi.(5-6 sn)
Rolanti 9,5 ta sabit kalırdı.
Yeni beyinde ,
pompanın sesi çok kısa sürüyor(1-2 sn kadar)
göstergelerden gelen ses (1-2 sn kadar)
rolanti 9 un altında 8,7 gibi duruyor.(usta durması gereken yer orası diyor...)
olumsuz yanlar yeni beyinde,
rolanti 8,7 civarıda durduğundan, hiç olmayan bir titreme başladı(4 sn de bir vuruntu gibi) hararet 90 derecedeyken daha çok belli oluyor ayrıca araç içerisinde belli oluyor kaputun açıp bakınca motorda herhangibir titreme yok.
şimdi arkadaşlar bazı sorularım var,,,
Bu beyin ayar tuttu diyelim.sizce fiyat ne olur?ne kadar garanti verirler.
Kendi beynini yeniden taktırıp orjinal kelebek mi deniyeyim?(risk mi olur?)
Bu rolantinin durduğu yer doğrumudur?
Bu titreme gibi 4-5 sn de bir yaptığı neden kaynaklanır?(hararet özellikler 90 derecede sabitken)
Beyinde bir arıza olsa bile başka bir şekilde aracın başka yerlerinde sıkıntı çıkarmaz mıydı...sadece boğaz kelebeğini mi etkiler...
çok kafa şişirdim sanki arkadaşlar....