Gönderen Konu: tüplü ve hırçın :)  (Okunma sayısı 16543 defa)

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #28 : 28 Mart 2014, 23:52:49 »
Bir de şöyle bir durum var: "Bugün artık NGK ürünleri olmadan çalışan neredeyse hiçbir otomobil üreticisi kalmadı: 1976'da Saab, araçlarını NGK bujileriyle donatmaya başladı. 1983 yılında onu Bentley izledi, 1987'de onlara Maserati, Renault ve Rolls Royce da katıldı. 90'lı yıllarda ayrıca Alfa Romeo, Audi, Volkswagen, BMW, Opel, Fiat, Jaguar, Smart, Renault, Ferrari, DaimlerChrysler, Volvo ve Seat markaları da NGK'yı tercih etti. Yeni binyılda da Maybach ve Range Rover listeye eklendi."

Belki adamların kaliteli buji ürettiği için OEM olma durumları vardır, Japon bir marka Alman pazarına bile hükmetmiş. Belki de dediğiniz gibi gerçekten çok iyi reklam ve iyi teklif yapıyorlar.
Akıl yaşta değil baştadır.

Logged

Çevrimdışı bluerose1

  • İleti: 1101
  • Bir gün mutlaka...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 1.6 8v Type 6N PUG RCZ Asphalt 200THP Manuel
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #29 : 29 Mart 2014, 00:09:57 »
Bir de şöyle bir durum var: "Bugün artık NGK ürünleri olmadan çalışan neredeyse hiçbir otomobil üreticisi kalmadı: 1976'da Saab, araçlarını NGK bujileriyle donatmaya başladı. 1983 yılında onu Bentley izledi, 1987'de onlara Maserati, Renault ve Rolls Royce da katıldı. 90'lı yıllarda ayrıca Alfa Romeo, Audi, Volkswagen, BMW, Opel, Fiat, Jaguar, Smart, Renault, Ferrari, DaimlerChrysler, Volvo ve Seat markaları da NGK'yı tercih etti. Yeni binyılda da Maybach ve Range Rover listeye eklendi."

Belki adamların kaliteli buji ürettiği için OEM olma durumları vardır, Japon bir marka Alman pazarına bile hükmetmiş. Belki de dediğiniz gibi gerçekten çok iyi reklam ve iyi teklif yapıyorlar.
Aynen tüpçününde dediği buydu alman arabasında japon bujinin ne işi var servisin ngk satmasının sebebi reklamın kar marjının sağlam olması sen o kadar para verme gerek yok bosch devam dedi.Aracın zaten eski 2000 ve üzeri model olsaydın hiç düşünmeden satardım sana NGK yı ama babanın hatırı var sen bulaşma dedi.Artık ne maksatla dedi bilmem ben yine boschtan şaşmam ileride ep2 ep3 e geçersem sorgusuz sualsiz ngk iridium alırım NGK kötü bir marka asla demem herşey ortada bende alman bağlılığı var araca alman marka dışında parça takmak istemiyorum mecbur kalmadıkça.
Red Machine!!!

Çevrimdışı vw753

  • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #30 : 29 Mart 2014, 01:48:13 »
aracımda bosch buji kullanıyordum ancak yeni aldığım buji 1000 km bile olmadan 2 tanesi bozuldu ve tekleme çiğ gaz atma şikayetiyle servise gittiğimde sorunun bujiden olduğunu 2 tanesinin aşırı derecde bozulduğunu farkettik ve o günden sonra ngk dan şaşmam aracım 99 model 6n bilindiği gibi bosch un bujisi eskisi kadar kaliteli olduğunu düşünmüyorum..
« Son Düzenleme: 29 Mart 2014, 01:49:47 Gönderen: vw753 »

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #31 : 29 Mart 2014, 07:18:25 »
Bosch ta ngk da kötü buji değil arkadaşlar marka fanatikliğine gerek yok. Ürünlerin kullanımı tamamen duygusal nedenlerden. Düşünün bir üretici 150 bin araç üretiyor yılda ve her araçta ortalama 4 buji var. tanesinde 0,05 cent bile düşük fiyat alsa üretici için maliyet düşürücü bir sebep. Yoksa hankook güzel bir lastik miydiki vw bir ara hankook takıyordu araçlarına. Tamamen duygusal ;)

He bende iki sene önce ngk almıştım bozuldu meğerse sahteymiş bunu markaya bağlayamam yani.
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı bluerose1

  • İleti: 1101
  • Bir gün mutlaka...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 1.6 8v Type 6N PUG RCZ Asphalt 200THP Manuel
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #32 : 29 Mart 2014, 23:58:31 »
Bosch ta ngk da kötü buji değil arkadaşlar marka fanatikliğine gerek yok. Ürünlerin kullanımı tamamen duygusal nedenlerden. Düşünün bir üretici 150 bin araç üretiyor yılda ve her araçta ortalama 4 buji var. tanesinde 0,05 cent bile düşük fiyat alsa üretici için maliyet düşürücü bir sebep. Yoksa hankook güzel bir lastik miydiki vw bir ara hankook takıyordu araçlarına. Tamamen duygusal ;)

He bende iki sene önce ngk almıştım bozuldu meğerse sahteymiş bunu markaya bağlayamam yani.
+1
Red Machine!!!

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #33 : 31 Mart 2014, 14:34:40 »
hayırlı uğurlu olsun mehmet, atikerde siyah tip (horizon) enjektör yok diyen ustaya selamımı söyle :bekleriz:
http://www.abanikler.com/atiker-enjektorleri-t18.html
http://www.atiker.com.tr/ekipman.asp?AnaGrupID=7&AltGrupID=26 (LPG-CNG Sistem ekipmanları--->lpg-cng enjektörler)
bayisi olduğu gaz firma ekipmanlarıni iyi tanısın... aklında olsun eğerki stop etme problemin başlarsa ve ateşleme sisteminin kusursuz olduğundan eminsen garanti kapsamında kırmızı enjektörleri siyah enjektörler ile değiştir. ayrıca enjektörler görünmüyor demişsin umarım usta enjektörler görünmesin diye arka veya yana manifolddan uzak bir yere koymamıştır. çünkü enjektörler manifolddan nekadar uzaklaşırsa performans bir okadr düşer, silkeleme benzin-gaz geçiş anlarında hissedilir, stop ve devir dalgalanmaya zemin hazırlar...
lpg ye yeni geçen biri olarak bilgin olsun Allah bunların hiçbirini yaşatmasın kardeşim.
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı mmtcn

  • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #34 : 31 Mart 2014, 20:19:56 »
Teşekkür ederim insalah bi problem çıkar ve bu siyah enjektorlerden takmak zorunda kalırlar :)  sakasi bi yana enjektorler tam ortada duruyo onlar gozukuyo sadece ordan anladm dedm :) yanlis anlamissiniz :)

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #35 : 31 Mart 2014, 20:48:41 »
Teşekkür ederim insalah bi problem çıkar ve bu siyah enjektorlerden takmak zorunda kalırlar :)  sakasi bi yana enjektorler tam ortada duruyo onlar gozukuyo sadece ordan anladm dedm :) yanlis anlamissiniz :)


Enjektörler arasında ne fark var ?

Edit:
Empedansları faklıymış. Kullanımda nasıl bir fark yaratır bilmiyorum.
« Son Düzenleme: 31 Mart 2014, 20:56:38 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #36 : 31 Mart 2014, 23:49:20 »
Teşekkür ederim insalah bi problem çıkar ve bu siyah enjektorlerden takmak zorunda kalırlar :)  sakasi bi yana enjektorler tam ortada duruyo onlar gozukuyo sadece ordan anladm dedm :) yanlis anlamissiniz :)

ok görmemişim :tamamdir
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #37 : 01 Nisan 2014, 00:54:11 »
Siyah enjektör kullanılmasının ne avantajı var ?
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı KAAN60

  • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 polo 1.6 a.c
  • Şehir: Tokat
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #38 : 01 Nisan 2014, 22:21:25 »
Siyah enjektör kullanılmasının ne avantajı var ?
ben onların avantajını direk problem yok edici ve performans arttırıcı olarak görüyorum tabi esas beni ilgilendiren kısmı problem yok etmesi...
kırmızı enjektörler takılı iken dediğim üzere az kalsın araştırmasam satacaktım aracı, siyah olanlar büyük çabam sonucu takılınca araç resmen saat oldu, ayrıca siyah enjektörler ilk geldiği zaman üzerindeki küçük bir etiket dikkatımı çekti "SEAT,VW" yazısı vardı geçmiş zaman tam neresinde yazıyor hatırlıyamıyorum ama adımın kaan olduğundan nejadar eminsem o etiketi gördüğümede okadar eminim... sanıyorum kırmızı ve siyah enjektörler arasıda omaj farkı var lpg ustamda enjektörler geldiğinde"biz bunları aslında turbo beslemeli araçlara takıyoruz" demişti olayın o tarafıda aslında ilgilendirmiyor benim sorunum çözüldü başka bişey istemem.... ama düşünmeden edemedim demekki buradada bir rant var üretici önce normal enjektörle satış yapıyor araca uymaz ise bu enjektörlerden takıyor! 2 sene önce 200 tl fark istemişlerdi yani birde buradan para vuruyor (tabii ben para vermedim) müşteri napsın sanayii e düşmüş yılana sarılıyor birazda saf ise garibimden alıyorlar garinti kapsamındaki maldan 200 tl daha olay bu yanii...
« Son Düzenleme: 01 Nisan 2014, 22:27:29 Gönderen: KAAN60 »
_-OĞLUM ve POLOM-_

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #39 : 01 Nisan 2014, 22:39:47 »
ben onların avantajını direk problem yok edici ve performans arttırıcı olarak görüyorum tabi esas beni ilgilendiren kısmı problem yok etmesi...
kırmızı enjektörler takılı iken dediğim üzere az kalsın araştırmasam satacaktım aracı, siyah olanlar büyük çabam sonucu takılınca araç resmen saat oldu, ayrıca siyah enjektörler ilk geldiği zaman üzerindeki küçük bir etiket dikkatımı çekti "SEAT,VW" yazısı vardı geçmiş zaman tam neresinde yazıyor hatırlıyamıyorum ama adımın kaan olduğundan nejadar eminsem o etiketi gördüğümede okadar eminim... sanıyorum kırmızı ve siyah enjektörler arasıda omaj farkı var lpg ustamda enjektörler geldiğinde"biz bunları aslında turbo beslemeli araçlara takıyoruz" demişti olayın o tarafıda aslında ilgilendirmiyor benim sorunum çözüldü başka bişey istemem.... ama düşünmeden edemedim demekki buradada bir rant var üretici önce normal enjektörle satış yapıyor araca uymaz ise bu enjektörlerden takıyor! 2 sene önce 200 tl fark istemişlerdi yani birde buradan para vuruyor (tabii ben para vermedim) müşteri napsın sanayii e düşmüş yılana sarılıyor birazda saf ise garibimden alıyorlar garinti kapsamındaki maldan 200 tl daha olay bu yanii...

Açıklama için teşekkür ederim.

Kaliteli enjektör olarak benim bildiğim Keihin var. Dirençleri 1.25 ohm.  Fiyatları nedir bilmiyorum.
« Son Düzenleme: 01 Nisan 2014, 22:43:44 Gönderen: edincol »
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı mmtcn

  • İleti: 296
    • Profili Görüntüle
Ynt: tüplü ve hırçın :)
« Yanıtla #40 : 23 Mayıs 2014, 12:44:30 »
geçen ay sonu 0.33 tl yakmıştı şehir içi bu ayın 13ünde fulledim ve dün 235 km oldu bitmedi ama tahminimce eli kulağındaydı :) 50 tl lik gaz aldım bakalım bu sefer ne kadar düşücek :D çok iyi yaa gün geçtikçe arabanın yakıtı düşüyo :D:D:D

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #41 : 23 Mayıs 2014, 16:38:00 »
Benimde sana kiyasla iyi yakiyormus ozmn 36-30 arasi yakiyorum sehir ici otomatik birde bende cok yakiyor diyodum neyse rahatladim enjektorleriniz kirmizi miydi sizin ?

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi