replika jant takınca söylenen problemler illaki olacaktır. golf4 hiç kullanmadım replika jantla ama polo 6R bluemotion'a replika GTI jantı takılıyken kullandım. Sanki gaza bastıktan 2 saniye sonra motor anlıyormuş gibiydi. Aşırı şekilde hantallaşmıştı araba. birde şöyle bir durum var sırf görsel için hayatınızı tehlikeye atmaya gerek yok. Aynı şey sadece jant için geçerli değil. Bu sıralar airride işi fazlaca moda ve yolda giderken hava boşaltan arabaları duyuyoruz iyi görünsün diye herşeyin kalitesizini kullanarak araba yapmak yerine orijinal malzeme kullanıp 1 tane işlem yapmak çok daha mantıklı bence. NUE takmak yerine orijinal BBS CH takıp keyif sürmek çok daha mantıklı olacaktır. Zaten o NUE'leri getiren firma replika jantların büyük çoğunluğunu türkiyeye sokup birde kaliteli malzeme satıyormuş heryerde reklamını yapan bir firma. Jantların alman üretimi olduğunu vurgulayıp orijinalmiş gibi göstermeye çalışıyorlar. Ama jantların takıldığı araçlara bakarsanız büyük çoğunluğunda ET değerlerinden dolayı ön jantlar dışarıda duruyor.
katiliyorum kesinlikle arkadasim aracina 17" jant takti poloda yasadiginiz duyguyu bnde yasadim ki direksiyon vs acayip sertlesti hizlanmasida kotulesti.piyasada jant firmalari gunumuzde moda neyse onun cakmasini piyasaya suruyor jettaya taktilar 18 nue jantin gobeginde rotiform yerine pdw jant yaziyor arti kolunun birindede komik
ne alirim ne takarim
bu arada bbs ch varsa biyerde bizde alalim bu kadar kolay degil onu bulmak diye dusunuyorum ustune jant tanimam. Cakma bbs kullanan arkadasim 30 kmyle kaldirima carpti karpuz gibi acildi guvenlik hususunu atlamayalim
Nexus One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi