İşte bizim eski emektar...
Yalnız upload alanım olmadığından resimleri koyamıyorum
Başlangıç:
1998 model
VW Polo 6N 1.6 HB
AEE Motor , 75hp ,135 nm
Yapılanlar:Motor (alt) :
1) Motor komple dağıtıldı, kontrol edildi.
2) Krank ve Volan balansı yapıldı.
3) Aracın yağ pompası güçlendirildi.
4) Ana ve kol yataklar yenilendi.
Motor (Üst):
1) Silindir kapağı 10.5:1 sıkıştırma sağlayacak şekilde yanma odası daraltıldı.
2) 280 derece Schrick marka egzantrik kullanıldı.
3) Pistonlara subap epleri açıldı.
4) Subaplar 2mm geniş tabanlı olanları ile değiştirildi.
5) İticiler schrick marka olanlar ile değiştirildi.
6) Kapak portları genişletildi ve polish işlemi yapıldı.
Ateşleme:
1) Bujiler daha soğuk 2-4 sınıfı seçildi.
2) MSD ateşleme bobini kullanıldı.
3) Buji kabloları yenilendi.
Besleme:
1) 2 adet DCOE weber yatık karbüratör kullanıldı (Toplam 4 kelebek) /Enjeksiyon iptal
2) Aluminyum emme manifoldu yapıldı.
3) Manifold ve karbüratör jet vs.. büyüklükleri hesaplandı.
4) Mitsubishi Galant Yakıt regülatörü ayarlı hale getirilerek kullanıldı.
5) Karbüratörlere özel 2 adet K&N filtre uygulandı.
Kavrama Sistemi:
1) Debriyaj seti yenilendi.
2) Yeni baskı balans edildi.
Şanzıman:
1) AHD şanzıman motor değerlerine uygun bulundu , direkt olarak uygulandı.
Frenler:
Proje aşamasında kaldı.
Proje Golf VR6 2.8 - Fren sistemi (komple)
Lastikler:
195/50/15 Impetus 2
Egzost sistemi:
Motorun özellikleri göre hesaplanmış,
4-1 header ve directflow çift susturucu
Diğer:
Bodykit
Yeni devir göstergesi
Karter havalandırma kutusu
Sonuç:
134 hp /6600 rpm
153 nm /4200 rpm
0-60 mph : 6,94 sn / gtech
Belki aranızda aracı görmiş olanlar vardır, ilk bittiğinde İkitelli'de denemiştik. Şimdi kimbilir nerededir ....