Gönderen Konu: BENZİN POMPASI KABLO RENKLERİ  (Okunma sayısı 9481 defa)

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #14 : 10 Nisan 2014, 14:13:10 »
Hayir benimki sadece arac calistiktan sonra lpgye gecince iki dakika ic basinci dengeliyor ve duruyor enjektor olayi tamamen hikaye cunku lpg devreye girdiginde pompaniz calisssada enjektorler devrede olmaz simdi bu soledigime karsi cikanlar olabilir ama ispatlanmistir herkes kendi bildigi gibi uygulayabilir tabi ama zaman ayarliysa 30 dakikada bir benzin gecisi sagliyorsada iyi sorun olmaz ama unutmayi  benzin enjektorlerden gecmeden geri doner sayet enjektorlere girerse puskurtme yapamak zorunda kalir aracta igren patlama tekleme ve stop sorunu okur kesinlikle ve kesinlikle hem benzin hem lpg ayni anda calismaz iseme olayi olabilir oda damla damla olur uzun vadede benzin azalir ama aracta bi anormallik hissedilmez.

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Logged

Çevrimdışı ADEM252

  • İleti: 172
    • Profili Görüntüle
Ynt: BENZİN POMPASI KABLO RENKLERİ
« Yanıtla #15 : 10 Nisan 2014, 20:36:29 »
Söylediğiniz mantıklı gibi.

Çevrimdışı ADEM252

  • İleti: 172
    • Profili Görüntüle
Ynt: BENZİN POMPASI KABLO RENKLERİ
« Yanıtla #16 : 11 Nisan 2014, 13:59:31 »
vw elektrikçisine sordum.Kahverengi olan -,
 mavi-beyaz olan kablo + olanmış.Lpg tankındaki kesici valf dimi arkadaşlar?
« Son Düzenleme: 11 Nisan 2014, 13:59:58 Gönderen: ADEM252 »

Çevrimdışı azuçkam

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #17 : 11 Nisan 2014, 14:09:52 »
Evetvalfin ucundan tetik alacak

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi